Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
Pożądane:
Wymagania dodatkowe:
Wymagane dokumenty:
'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub wysłać pocztą na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział ZUS w Szczecinie
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin
Wydział Kadrowo - Płacowy z dopiskiem 'oferta pracy nr 47/24/z
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny lub datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Szczecinie.
Dodatkowe informacje:
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
Warunki wykonywania pracy:
Wyniki naboru:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.
Uzasadnienie wyników naboru:
Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne.