profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów;
zapewnienie terminowości dostaw do klienta i jej zgodności z zamówieniem;
sprawny przebieg procesu reklamacji;
przyjęcie towaru do sklepu - jego kontrolę ilościową i jakościową;
bezpieczne i zgodne z przepisami BHP dostarczenie towaru do działów handlowych;
koordynację bieżącego funkcjonowania działu.
Wymagania
lubisz pracę z klientami;
uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
bierzesz odpowiedzialność za to co robisz;
lubisz działać zespołowo;
skrupulatność i dokładność to Twoje mocne strony;
chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;
masz doświadczenie w pracy w magazynie.
Oferujemy
umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie;
premie uzależnione od wyników sklepu i działu;
udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy;
priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;
szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie);
możliwość udziału w programach rozwojowych;
przewidywalny grafik;
smartfon;
benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy;
możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.
OD PRACY KOORDYNATORA DS. LOGISTYKI SKLEPU LEROY MERLIN POLSKA ZALEŻY NIEZAWODNOŚĆ OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW.APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!