Konsultant działu telefonicznej obsługi Klienta

Blizne Łaszczyńskiego
Oferta wygasa za:81 dzień
Tryb pracystacjonarna, hybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczny Doradca Klienta ds. Serwisu
  • Telefoniczna obsługa klientów serwisu
  • Wykonywanie telefonów do klientów
  • Wykonywanie wyznaczonych celów
  • Rejestracja i obsługa zgłoszeń w systemie CRM
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
  • Branie udziału w szkoleniach wewnętrznych oraz przygotowanych przez centralę główną
  • Współpraca z kilkuosobowym zespołem konsultantów

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera
  • Cierpliwość, empatia i pozytywne nastawienie do pracy z klientem
  • Prawo jazdy kat. B mile widziane
  • Język angielski mile widziany

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia wstępne oraz możliwości rozwoju zawodowego - aż 4 salony i serwisy na terenie Warszawy
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym i zaliczeniu wewnętrznych szkoleń
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole
  • Benefity pozapłacowe, takie jak karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do teatru, bilety na mecz Legii, wejściówki do Warszawskiego ZOO, zniżki na produkty i usługi firmy

Benefity

Kawa i herbata
Karta sportowa
Zniżki na firmowe produkty i usługi
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Dofinansowanie nauki języków obcych
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Klauzula informacyjna

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie