Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

Szczecin
Oferta wygasa za:69 dni
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

  • Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt,

  • Budowanie motywującej atmosfery w zespole opartej na współpracy i wzajemnym szacunku, 

  • Rozwój kompetencji podległego zespołu w oparciu o wartości firmowe, 

  • Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów, 

  • Współpraca z kadrą zarządzającą w zapewnieniu wzrostu efektywności funkcjonowania sklepu. 

Wymagania

Jesteś doświadczonym liderem skoncentrowanym na rozwoju swoim i innych? Lubisz podejmować nowe wyzwania? Dołącz do #EkipyMediaMarkt i buduj z nami #OneTeam!

Jesteśmy pracodawcą równych szans - zachęcamy do współpracy również osoby z niepełnosprawnościami.

Oferujemy

  • Premie za wyniki
  • Dedykowane szkolenia oraz możliwości rozwoju
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
  • Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
  • Kompleksowe wdrożenie i dedykowany Buddy
  • Fajny zespół
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Media Markt/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie