Kandydat na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu 50/2024/KPS

Sosnowiec
Oferta wygasa za:87 dni
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Branżaadministracja biurowa

Obowiązki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Kandydat pod opieką opiekuna stażu zawodowego przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:

  • udziale w szkoleniach organizowanych przez Wydziały Rozwoju Kompetencji,
  • samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,
  • uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu,
  • tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.

Przyswajana wiedza i umiejętności są weryfikowane na bieżąco podczas odbywania stażu zawodowego. Zasób zdobytej wiedzy i odbycie praktyki zawodowej uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, warunkuje powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu.

Wymagania

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne)
  • co najmniej 1 rok pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych

Wymagania dodatkowe:

 

Poszukujemy kandydatów z dobrą znajomością obsługi programów MS Word oraz MS Excel. Zorientowanych na jakość i osiąganie zamierzonych celów. Komunikatywnych, otwartych na współpracę i rozwój. Od kandydatów wymagamy umiejętności podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. Kandydat powinien posiadać prawo jazdy kategorii B".

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • list motywacyjny
  • skany dokumentów potwierdzających wykształcenie

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty.

Dodatkowe informacje:

Poszukujemy 3 kandydatów na stanowisko.

Nabór będzie się składał z testu ze znajomości programów MS Word oraz MS Excel oraz rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.

Uzupełnieniem informacji o kandydacie będzie przeprowadzone, w formie testu elektronicznego, badanie preferowanych stylów zachowania w pracy. Będą w nim uczestniczyć osoby, które pomyślnie przejdą testy oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.

Przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego warunkującego powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu wiąże się ze spełnieniem warunków określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, a więc osoba musi:

- posiadać wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystać w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,

- mieć nienaganną opinię i nie być karaną za przestępstwo z winy umyślnej.

Termin, do którego należy składać dokumenty: 8 lipca 2024 r.

Oferujemy

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • system premiowy
  • dodatek stażowy
  • bezpłatny udział w szkoleniach i kursach,
  • możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,
  • możliwość awansu zawodowego,
  • profesjonalne narzędzia pracy: laptop, telefon,
  • możliwość pracy zdalnej
  • bogaty pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do wypoczynku.

Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Warunki wykonywania pracy:

  • wykonywanie pracy w biurze,
  • wykonywanie pracy poza biurem,
  • odbywanie podróży służbowych,
  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • budynek IV-piętrowy z windą,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne: 

  1. Pani Malwina Długoszewska - Ogrodzieniec
  2. Pani Magdalena Wierzgoń - Dąbrowa Górnicza
  3. Pan Przemysław Lazar - Sosnowiec
  4. Pani Julia Kubarek - Mysłowice
  5. Pani Violetta Kmiecik - Wojkowice
  6. Pani Sandra Pawlik - Niedziela - Sosnowiec
  7. Pan Artur Wiśniewski - Sosnowiec
  8. Pani Barbara Dudek - Sosnowiec
  9. Pani Agnieszka Madeja - Imielin
  10. Pani Klaudia Pawlik - Wojkowice
  11. Pan Bartosz Piwnicki - Oświęcim
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

Źródło: Zus/Praca

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie