Niezbędne:
- jeden z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych
studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do
usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów - 5-letni staż pracy
- 2 lata doświadczenia w kierowaniu
- powyżej 4 lat doświadczenia w obszarze rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych / instytucji finansowych
Mile widziane:
- minimum 5 lat pracy na stanowisku kierującego komórką finansowo-księgową w jednostce sektora finansów publicznych
Dodatkowe:
- zorientowanie na realizację celów
- zorientowanie na jakość
- umiejętność współpracy
- nastawienie na rozwój
- umiejętność kierowania
- umiejętność motywowania pracowników
- dbanie o rozwój podległych pracowników
- umiejętność zarządzania procesowego
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
- świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- odręcznie podpisane lub opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie o treści:
- oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych oraz nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
- oświadczam, że nie podlegam wpisowi do rejestru prowadzonego przez Główną Komisję Orzekającą na podstawie art. 188 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Nabór będzie się składał z 2 etapów:
etap 1:
- test wiedzy ze znajomości przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych, rachunkowości, finansów publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ordynacji podatkowej, podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób fizycznych, zamówień publicznych,
- test logicznego myślenia
etap 2:
- rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzona w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.
Do etapu 2. zostaną zakwalifikowane osoby, które pozytywnie przejdą etap 1 rekrutacji (wyniki testu).
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.