Branżahr / kadry i płace, marketing / reklama / pr, sprzedaż i obsługa klienta
Wstęp
Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią ogłoszenia.
Dołącz do grona tajemniczych klientów i zyskaj stałe zlecenia kilka razy w miesiącu!
Badanie jakie oferujemy to praca dodatkowa w pełni zdalna, gdzie nie wymagamy doświadczenia! Całe badanie zajmuje ok. 2 godziny pracy.
Realizując badanie Twoim celem będzie: weryfikacja obsługi klienta, komfortu użytkowania strony oraz przejście procesu zakładania kont internetowych, które zostały specjalnie dedykowane do badań. Zakładane konta są darmowe, ponieważ nie są one w pełni funkcjonalne oraz nie można na nich wykonywać operacji finansowych, co jest zawarte w umowie o dzieło. Zakładane są na własne dane, które przechowywane są bezpośrednio przez bank na czas trwania badania. Po zakończeniu badania konta są usuwane.
Obowiązki
Krótka rozmowa z obsługą klienta
Przejście procesu wysyłki wniosków o konta internetowe
Aktywacja dostępu do konta
Przetestowanie funkcjonalności na koncie wg instrukcji
Wykonanie ankiety - spisanie własnych doświadczeń wg określonego schematu.
Wymagania
Własne narzędzia: komputer/urządzenie mobilne i dostęp do internetu.
Zamieszkanie na terminie Polski.
Samodzielna organizacja pracy.
Skrupulatność i rzetelność w wykonywanym badaniu.
Oferujemy
360 zł – za wykonanie badania podstawowego
680 zł – za wykonanie badania rozszerzonego.
950 zł netto – dla osób posiadających firmę (kontrakt B2B)
Kontakt B2B lub umowę o dzieło
Stała współpraca – 20 badań w miesiącu
Elastyczny grafik – wykonywanie badania o dowolnej porze dnia.
Certyfikat Tajemniczego Klienta – potwierdzi Twoje kompetencje na tym rynku
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!
Dodatkowe informacje
Nasz zespół połączyła pasja do realizacji badań jakościowych, które realizujemy dla naszych klientów opierających swoje firmy na różnego rodzaju platformach internetowych. Wierzymy, że kwintesencją każdej firmy są klienci, bez których nie mogłaby istnieć żadna firma. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na: poprawę jakości obsługi klienta, komfortu użytkowania platform, ich przejrzystości oraz szeroko pojętego UX/UI.
Dzięki doświadczeniu naszego zespołu, które sięga 8 lat tworzymy badania i audyty, które pomagają poprawić nie tylko aspekt doświadczeń klienta na stronie, ale przede wszystkim jego relacji z firmą . Dołącz do nas i zmieniaj doświadczenia klientów na lepsze!
Na czym polega praca?
Zdalna weryfikacja pracowników obsługi klienta, komfortu użytkowania platformy, przejście procesu oraz założenie kont internetowych, które zostały specjalnie dedykowane do badań. Zakładane konta nie są w pełni funkcjonalne i są w pełni darmowe, co jest zagwarantowane w zawieranej umowie. Całość zajmuje ok. 120 min.