Opis oferty pracy
Lider zespołu etapu 4-8 w Szkole Podstawowej Spark AcademyKryteria:
1. Podejście do edukacji:
Kandydat powinien posiadać innowacyjne i nietuzinkowe podejście do edukacji, które wychodzi poza tradycyjne ramy szkolnictwa.
Musi być osobą otwartą na reformy i odważnie wdrażać nowe rozwiązania, z uwzględnieniem wartości szkoły, takich jak uczeń w centrum procesu nauczania.
2. Współpraca z zespołem:
Umiejętność efektywnej współpracy z nauczycielami, wspierania ich w rozwijaniu kompetencji oraz wdrażania nowoczesnych metod nauczania.
Zdolność do organizowania pracy zespołu zgodnie z misją i wizją szkoły oraz dbanie o dobrą atmosferę w zespole.
3. Rozwój strategiczny:
Chęć aktywnego uczestnictwa w rozwoju strategicznym szkoły, w tym wdrażania projektów związanych z nowoczesną edukacją i wykorzystaniem technologii, w tym AI.
Zdolność do podejmowania decyzji i nadzorowania realizacji celów dydaktycznych oraz wychowawczych.
4. Relacje z uczniami:
Umiejętność budowania relacji z uczniami opartych na szacunku i wsłuchiwaniu się w ich potrzeby.
Zapewnienie przestrzeni, w której uczniowie mogą współpracować z nauczycielami i rozwijać swoje zainteresowania oraz potencjał.
5. Innowacyjność i odwaga:
Dusza reformatora edukacji, gotowość do eksperymentowania z nowymi metodami i podejściami.
Umiejętność wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, które wspierają uczniów w odkrywaniu ciekawości świata.
6. Wartości i cele:
Skupienie na rozwoju pasji, marzeń i potencjału uczniów zamiast na wynikach rankingowych.
Dbałość o to, aby uczniowie chcieli chodzić do szkoły i aktywnie uczestniczyli w jej życiu.
7. Kompetencje organizacyjne:
Umiejętność zarządzania bieżącą pracą szkoły, planowania działań i koordynacji zadań dydaktycznych.
Zapewnienie zgodności działań z przepisami prawa oraz współpraca z zespołami administracyjnymi.
Jesteś nauczycielem z kompetencjami menedżerskimi?
Jesteś belfrem, który czuje, że gorset w szkole "systemowej" jest za ciasny?
Poznajmy się!
Upowszechniamy edukację skoncentrowaną na uczniach, opartej na procesach uczenia się, gdzie nauczyciel pełni rolę tutora w relacji wzajemnego szacunku.
Nasz zespół składa się zarówno z doświadczonych dydaktyków, jak i początkujących nauczycieli.
Razem tworzymy środowisko, w którym uczeń pod okiem życzliwych dorosłych uczy się podejmować decyzję za siebie:
- jak będzie się uczył,
- ile będzie się uczył,
- czego uczyć się więcej i czego mniej.
- jak brać odpowiedzialność za podjęte przez siebie decyzje.
Mimo, że od 10 lat nie stosujemy ani strachu ani przymusu, świat się nie skończył. Nasi uczniowie mają lekcje, otrzymują stopnie i świadectwa, występują w konkursach, zdają maturę, idą na studia. Robią to po prostu dla siebie.
Jeśli to podejście rezonuje z Twoją wizją, zapraszamy!
Do odniesienia sukcesu na tym stanowisku niezbędna będzie naturalna zdolność do nawiązania otwartych, opartych na wzajemnym szacunku relacji ze współpracownikami i uczniami. Odpowiedni kandydat powinien posiadać zaawansowaną znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie w stosowaniu aktywizujących metod nauczania.
Zapraszamy zainteresowanych kandydatów do zgłoszenia swojej kandydatury.
Do CV dołącz list motywacyjny i w nim napisz czego szukasz w swojej nowej pracy, co chcesz wnieść i dlaczego Spark Academy Twoim zdaniem będzie dobrym, następnym krokiem w Twojej karierze.