Oferta opublikowana17.10.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatuczęść etatu
Branżaopieka zdrowotna

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Poznańska 13, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie

Zakres obowiązków: Organizowanie i prowadzenie treningów umiejętności społecznych oraz zajęć terapeutycznych indywidualnych i grupowych w poszczególnych pracowniach. Wykorzystywanie oraz stosowanie w pracy różnych metod i form terapii. Dbanie o dobrą kondycję psychiczną, bezpieczeństwo i prawidłowe stosunki międzyludzkie wszystkich uczestników. Wykonywanie czynności opiekuńczych, pomoc w zaspakajaniu podstawowych potrzeb bio-psycho-społecznych uczestników.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 20

Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Typ propozycji: praca stała

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 04.11.2024

Data zakończenia: 03.03.2025

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie zawodowe

Wymagania pożądne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 0, miesiące: 3

Inne wymagania: [Inne] : co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wykształcenie minimum średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty zajęciowego lub wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika specjalna, pedagogika opiekuńczo – wych., pedagogika terapeutyczna umożliwiające pracę na stanowisku terapeuty

Pracodawca

Nazwa: Środowiskowy Dom Samopomocy

Adres: Farna 16, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: cv,

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie