Opis oferty pracy
Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów.Oczekiwania:
- znajomość j. hiszpańskiego na poziomie C1
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży
- otwarta postawa
- zangażowanie w rozmowę z klientem
Zadania:
- sprzedaż produktów z portfolio firmy
- obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej
- udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań
- wprowadzanie danych do systemu
Oferujemy:
- stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży
- zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne
- pakiet benefitów pozapłacowych
- pełne wdrożenie w ramach współpracy
- współpracę w pełni zdalną
Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!