Dzień dobry!
Czytasz to ogłoszenie, więc prawdopodobnie szukasz pracy lub rozważasz jej zmianę. Świetnie się składa, bo właśnie poszukujemy kandydatów na stanowisko ds. techniczno-eksploatacyjnych.
Wymagania niezbędne na tym stanowisku to:
Jeśli spełniasz poniższe, tym lepiej:
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
Wiemy, jak ważne są stabilne warunki zatrudnienia, dlatego oferujemy:
Na zgłoszenia czekamy do 3 stycznia 2025 r.! Szczegóły oraz lista wymaganych dokumentów dostępne są na stronie: https://www.nieruchomoscigda.pl/wiadomosci/praca,4913.html
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy złożą wszystkie wymagane dokumenty oraz spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
Czytasz to ogłoszenie, więc prawdopodobnie szukasz pracy lub rozważasz jej zmianę. Świetnie się składa, bo właśnie poszukujemy kandydatów na stanowisko ds. techniczno-eksploatacyjnych.
Wymagania niezbędne na tym stanowisku to:
- Wykształcenie średnie;
- Minimum 2-letni udokumentowany staż pracy;
- Doświadczenie związane z branżą budowlaną lub w pracy w jednostkach budżetowych związanych z zarządzaniem nieruchomościami;
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Jeśli spełniasz poniższe, tym lepiej:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość przepisów branżowych (m.in. ustawa Prawo Budowlane);
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- Doświadczenie w nadzorowaniu/prowadzeniu prac w zakresie robót remontowych.
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Weryfikacja zgłoszeń najemców dotyczących remontów i napraw lokali w tym prowadzenie korespondencji;
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń mieszkańców dotyczących nieprawidłowości w zakresie: stanu technicznego budynków, lokali oraz infrastruktury towarzyszącej i przekazywanie celem załatwienia i wykonania do właściwego działu zakładu;
- Weryfikacja i kwalifikacja zleceń realizowanych przez konserwatorów;
- Udział w przygotowaniu ocen stanu technicznego i eksploatacyjnego lokali związanych z wnioskami lokatorów składanymi w Urzędzie Miejskim;
- Przygotowanie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej związanej ze sprzedażą lokali;
- Udział w protokolarnym przejmowaniu lokali od najemców;
- Udział w przejmowaniu lokali i budynków po wykonanym remoncie przez Gdańskie Nieruchomości;
- Udział w przygotowywaniu danych niezbędnych do wykonania przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych;
- Udział w przygotowywaniu danych do przetargów, zleceń itp. realizowanych przez inne komórki zakładu związanych utrzymaniem techniczno-eksploatacyjnym budynków;
- Przekazywanie do właściwej komórki merytorycznej informacji niezbędnych do likwidacji szkód;
- Współpraca i wparcie zespołów administratorów w ramach zadań Obszarów Administracyjnych związanych z techniczno-eksploatacyjnym utrzymaniem budynków i lokali;
- Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na pisma.
Wiemy, jak ważne są stabilne warunki zatrudnienia, dlatego oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 m-cy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych);
- Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- Pracę biurową oraz w terenie, związaną z realizacją zadań;
- Możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie;
- Możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych;
- Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń/luty 2025 r.;
- Miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 5.200,00 - 6.200,00 złotych, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji;
- Benefity płacowe:
- nagrodę za realizację celów rocznych, stanowiącą do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto,
- uznaniową roczną nagrodę pieniężną za szczególne zaangażowanie,
- dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań,
- nagrodę jubileuszową,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastkę” stanowiącą 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto),
- możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika).
Na zgłoszenia czekamy do 3 stycznia 2025 r.! Szczegóły oraz lista wymaganych dokumentów dostępne są na stronie: https://www.nieruchomoscigda.pl/wiadomosci/praca,4913.html
Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy złożą wszystkie wymagane dokumenty oraz spełnią wszystkie wymagania niezbędne.