STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA W CENTRUM OBSŁUGI INWESTORA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Chełm
Oferta opublikowana17.06.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Zakres obowiązków: - Podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla rozwoju Chełma. - Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie realizacji przedsięwzięć dotyczących stymulowania rozwoju gospodarczego miasta. - Organizacja spotkań gospodarczych z udziałem Prezydenta. - Współpraca z Rzecznikiem Prasowym w zakresie polityki informacyjnej Prezydenta związanej ze wspieraniem przedsiębiorców i promocją gospodarczą. - Analiza lokalnego potencjału rozwojowego. - Monitoring procesów gospodarczych w Mieście Chełm, województwie lubelskim, w Polsce i na świecie. - Określanie potencjalnych czynników rozwoju gospodarczego. - Wykonywanie zadań z zakresu obsługi inwestorów i eksporterów. - Realizacja działań z zakresu marketingu gospodarczego. - Monitorowanie i identyfikacja potencjalnych źródeł dofinansowania dla projektów międzynarodowych w różnych dziedzinach dotyczących gospodarki województwa. - Pozyskiwanie dodatkowych źródeł dofinansowania do przedsięwzięć związanych z rozwojem gospodarczym Miasta Chełm oraz promocją gospodarczą. - Wspieranie inicjatyw sprzyjających aktywności gospodarczej i wzrostowi konkurencyjności gospodarki Miasta, w tym podnoszących jego atrakcyjność inwestycyjną. - Koordynowanie prac związanych z rozwojem Polskiej Strefy Inwestycji oraz specjalnej strefy ekonomicznej w Chełmie. - Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie związanym: 1. z organizacją i realizacją przedsięwzięć gospodarczych, 2. promocją gospodarczą na poziomie lokalnym, krajowym i zagranicznym. - Koordynowanie działań związanych z realizacją funkcji Chełmskiego Centrum Aktywności Gospodarczej jako miejsca stanowiącego płaszczyznę do rozwoju i stymulowania przedsiębiorczości na terenie Miasta Chełm.. - Właściwe przyjmowanie interesantów inwestorów, przedsiębiorców. - Opracowywanie wniosków dla Prezydenta Miasta Chełm. - Samokontrola na stanowisku pracy. - Prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej. - Inne zadania powierzone przez przełożonego w zakresie działania Centrum Obsługi Inwestora.

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN

Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 22.07.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia lub prawo lub administracja

Uprawnienia: umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce, znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, komunikatywność i nastawienie na współpracę, znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość zagadnień dotyczących promocji inwestycyjnej, znajomość tematyki dotyczącej strategii rozwoju miasta oraz jej wdrażania, umiejętność analizy i syntezy informacji, znajomość ustawy o samorządzie gminnym, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność szybkiego wyszukiwania danych, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, w tym znajomość obsługi pakietów biurowych, znajomość zagadnień w zakresie realizacji działań marketingu gospodarczego, umiejętność prowadzenia negocjacji i współpracy z partnerami, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13262 . Symbol oferty: DOR.2110.16.2024. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2024-06-17. Termin składania dokumentów: 2024-07-01. Wymagane wykształcenie: wyższe. Wymagania związane ze stanowiskiem. Wymagania niezbędne : - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: wyższe. Wymagania dodatkowe : - mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym, - znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość zagadnień dotyczących promocji inwestycyjnej, - znajomość zagadnień w zakresie realizacji działań marketingu gospodarczego, - umiejętność analizy i syntezy informacji, - umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce, - komunikatywność i nastawienie na współpracę, - umiejętność pracy pod presją czasu, - znajomość tematyki dotyczącej strategii rozwoju miasta oraz jej wdrażania, - umiejętność prowadzenia negocjacji i współpracy z partnerami, - umiejętność szybkiego wyszukiwania danych, - umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, - biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, w tym znajomość obsługi pakietów biurowych, - dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność. Zakres obowiązków: - Podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla rozwoju Chełma. - Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie realizacji przedsięwzięć dotyczących stymulowania rozwoju gospodarczego miasta. - Organizacja spotkań gospodarczych z udziałem Prezydenta. - Współpraca z Rzecznikiem Prasowym w zakresie polityki informacyjnej Prezydenta związanej ze wspieraniem przedsiębiorców i promocją gospodarczą. - Analiza lokalnego potencjału rozwojowego. - Monitoring procesów gospodarczych w Mieście Chełm, województwie lubelskim, w Polsce i na świecie. - Określanie potencjalnych czynników rozwoju gospodarczego. - Wykonywanie zadań z zakresu obsługi inwestorów i eksporterów. - Realizacja działań z zakresu marketingu gospodarczego. - Monitorowanie i identyfikacja potencjalnych źródeł dofinansowania dla projektów międzynarodowych w różnych dziedzinach dotyczących gospodarki województwa. - Pozyskiwanie dodatkowych źródeł dofinansowania do przedsięwzięć związanych z rozwojem gospodarczym Miasta Chełm oraz promocją gospodarczą. - Wspieranie inicjatyw sprzyjających aktywności gospodarczej i wzrostowi konkurencyjności gospodarki Miasta, w tym podnoszących jego atrakcyjność inwestycyjną. - Koordynowanie prac związanych z rozwojem Polskiej Strefy Inwestycji oraz specjalnej strefy ekonomicznej w Chełmie. - Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie związanym: 1. z organizacją i realizacją przedsięwzięć gospodarczych, 2. promocją gospodarczą na poziomie lokalnym, krajowym i zagranicznym. - Koordynowanie działań związanych z realizacją funkcji Chełmskiego Centrum Aktywności Gospodarczej jako miejsca stanowiącego płaszczyznę do rozwoju i stymulowania przedsiębiorczości na terenie Miasta Chełm.. - Właściwe przyjmowanie interesantów inwestorów, przedsiębiorców. - Opracowywanie wniosków dla Prezydenta Miasta Chełm. - Samokontrola na stanowisku pracy. - Prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej. - Inne zadania powierzone przez przełożonego w zakresie działania Centrum Obsługi Inwestora. Wymagane dokumenty: - życiorys (CV), - list motywacyjny, - kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), - referencje (opcjonalnie), - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), - zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: - praca w systemie jednozmianowym, - praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, - praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, - obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi : 4,48 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestora w Centrum Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 1 lipca 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Centrum Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 czerwca 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530). Uwagi. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: Aplikuj, tel. 82 565 20 70. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: Aplikuj . 3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko obsługi inwestora w Centrum Obsługi Inwestora w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 czerwca 2024 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. 4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są: - 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z: 1. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, - 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.). 5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych. 6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: - w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub - przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A). 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: - dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, - przenoszenia danych, - wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych; pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych. 9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest: obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa; dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody. 10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Pracodawca

Nazwa: Urząd Miasta Chełm

Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: - życiorys (CV), - list motywacyjny, - kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, - inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), - referencje (opcjonalnie), - oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), - zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie