Opis oferty pracy
Dla naszego Klienta z Kielc prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:
Sprzedaż mieszkań, w tym obsługa leadów mailowych i telefonicznych, wysyłka ofert, obsługa systemu CRM, negocjowanie cen;
Prezentacja mieszkań na budowie klientom oraz rzeczoznawcom majątkowym do kredytów klientów;
Pozyskanie danych do kwestionariusza klienta służących do uzupełnienia prospektu informacyjnego, umowy rezerwacyjnej i umowy deweloperskiej;
Przygotowywanie wzorów dokumentów sprzedaży dla danej inwestycji: umowa rezerwacyjna, prospekt informacyjny, umowa deweloperska;
Zawieranie umów rezerwacyjnych, deweloperskich i przenoszących własność;
Uczestniczenie w procedurze zmian lokatorskich – konsultacje z generalnym wykonawcą co do zmian lokatorskich i nadzór nad nimi;
Przygotowywanie dokumentów do kredytów dla klientów;
Proces odbiorów mieszkań – spotkania odbiorowe, przygotowywanie dokumentów odbiorowych dla właścicieli mieszkań – protokoły odbioru, przygotowywanie instrukcji użytkowania we współpracy z generalnym wykonawcą, wydawanie pilotów i kluczy;
Przygotowanie dokumentacji do umów końcowych z klientami – kartoteki lokali, zaświadczenia o wyodrębnieniu lokali, świadectwa energetyczne oraz inne niezbędne zaświadczenia;
Ogólne sprawdzenie stanu lokali mieszkalnych przed wydaniem lokalu;
Ocena projektów nowych inwestycji, przekazywanie uwag co do zmian w celu uatrakcyjnienia mieszkań pod kątem sprzedaży;
Przygotowanie cennika wraz z planem sprzedaży;
Przygotowywanie budżetu sprzedaży wraz z uwzględnieniem ustalonego systemu premiowego;
Przygotowywanie wzorów dokumentów sprzedaży dla danej inwestycji: umowa rezerwacyjna, prospekt informacyjny, umowa deweloperska, umowa przenosząca własność;
Koordynacja projektu aranżacji wnętrz dla części wspólnych;
Kwartalna analiza konkurencji pod względem cen, ilości sprzedanych mieszkań w danej lokalizacji, bądź też koordynacja analizy z podmiotem zewnętrznym;
Uzupełnianie wzorów dokumentów sprzedaży: umowy rezerwacyjne, prospekty itp.;
Archiwizacja umów rezerwacyjnych, deweloperskich i przenoszących własność;
Utrzymywanie relacji z klientami;
Udział w realizacji serwisu gwarancyjnego posprzedażowego wraz z przygotowaniem stanowiska dewelopera;
Aktualizacja stron internetowych w zakresie dostępności mieszkań;
Przygotowywanie zdjęć z budowy do aktualizacji strony;
Inicjowanie posprzedażowych akcji marketingowych, np. integracje dla mieszkańców;
Analiza konkurencji bądź jej koordynacja z podmiotami zewnętrznymi;
Inicjowanie działań marketingowych;
Organizacja i udział w eventach sprzedażowych – dni otwarte, targi nieruchomości;
Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, przygotowywanie umów współpracy.
Oczekiwania:
Doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży;
Znajomość Pakietu Office: Excel – średniozaawansowany (sumy częściowe, tabele przestawne); Word (narzędzia recenzja, style, wstawianie grafik, tworzenie PDF);
Znajomość systemu CRM;
Znajomość narzędzi do mailingu, np. Freshmail, GetResponse;
Doświadczenie we współpracy z agencjami marketingowymi;
Doświadczenie w obsłudze klienta;
Doświadczenie w pracy z rzutami w PDF;
Znajomość edycji PDF, np. PDFXChangeViewer.
Mile widziane:
Tworzenie relacji/rolek w social mediach;
Znajomość systemu do obiegu faktur zakupowych;
Znajomość systemu do zarządzania zadaniami i projektami z organizacją czasu pracy, np. Asana;
WordPress – podstawowa edycja stron, wstawianie pop-up, aktualizacja treści;
Znajomość obsługi Canva;
Oferujemy:
Niezbędne narzędzia do pracy;
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
Premie/dodatki świąteczne;
Możliwość pracy zdalnej;
Niezbędne szkolenia i wdrożenie;
Premia sprzedaży w przypadku utrzymania KPI;
Dobrą atmosferę pracy.