Informacje podstawowe
Miejsce pracy: 11-730 Jora Wielka 54C, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Zakres obowiązków: -aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w segmencie indywidualnym i biznesowym -doradztwo, prezentowanie ofert, negocjacje i sprzedaż usług hotelu -utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami -przygotowanie i koordynacja wydarzeń w segmencie MICE (konferencje, bankiety)
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin w tygodniu: 40
Liczba godzin w miesiącu: 160
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 7 500 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 15.05.2024
Wymagania konieczne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Pracodawca
Nazwa: Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli
Adres: 11-730 Jora Wielka 54C, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV