REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

Legnica
Oferta opublikowana18.10.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Wjazdowa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie

Zakres obowiązków: • sprzedaż produktów bankowych, w tym: kredyty gotówkowe, rachunki, lokaty, • obsługa transakcyjna klientów, w tym kasowa, • sprzedaż ubezpieczeń, • przygotowanie oraz weryfikowanie poprawności dokumentów i umów dla klientów, • budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez indywidualne podejście do aktualnych i przyszłych potrzeb każdego Klienta

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: dwie zmiany

Liczba godzin w tygodniu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN

Opis wynagrodzenia: . [System czasu pracy] : dwuzmianowy: 7:30 - 15:30, 8:30 - 16:30 [Praca na czas określony] : 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 04.11.2024

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie branżowe

Uprawnienia: Obsługa klienta, znajomość zagadnień finansowych, obsługa komputera Word, Excel, Office, umiejętność pracy w zespole

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - doświadczenie zawodowe mile widziane - komunikatywność, rzetelność

Pracodawca

Nazwa: Bank Spółdzielczy w Legnicy

Adres: Wjazdowa 2, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV, rozmowa kwalifikacyjna, kontakt e-mailowy: Aplikuj

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie