Opis oferty pracy
Szukasz pracy, która pozwoli Ci połączyć pasję do kosmetologii z dynamicznym światem sprzedaży? Chcesz rozwijać swoje umiejętności w branży kosmetycznej, pracując w regionie województw pomorskiego, kujawsko-pomorskie i warmińsko-mazurskiego? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Jeśli chcesz związać się z profesjonalną firmą, która stawia na rozwój swoich pracowników i budowanie długotrwałych relacji z klientami, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko:Przedstawiciel handlowy w branży kosmetycznej
Czym będziesz się zajmować:
- Kompleksowa sprzedaż specjalistycznych produktów dermokosmetycznych i sprzętu do mezoterapii,
- Pozyskiwanie nowych klientów (gabinetów i ośrodków SPA) na terenie województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego,
- Kompleksowa opieka nad klientami, których traktujesz po partnersku,
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla salonów kosmetycznych,
- Realizacja założonych celów sprzedażowych w zakresie pozyskania nowych klientów, zwiększenia sprzedaży produktów kosmetycznych i sprzętu do mezoterapii,
- Bieżące raportowanie w systemie CRM.
Cel stanowiska:
1 miesiąc: Zapoznanie się z strukturą organizacyjną firmy oraz kluczowymi usługami. Szkolenie z zakresu oferty produktowej. Praca bez targetów sprzedażowych.
2 miesiąc: Wdrożenie w bieżące projekty oraz nawiązanie współpracy z kluczowymi klientami. Brak targetów sprzedażowych.
3 miesiąc: Zakończenie szkolenia wdrożeniowego i planowanie działań celem osiągnięcia założonych celów sprzedażowych.
Czego oczekujemy:
- Wykształcenie z zakresu kosmetologii (warunek konieczny),
- Doświadczenie w sprzedaży produktów kosmetycznych (niezbędne),
- Znajomość rynku kosmetycznego,
- Umiejętność przekazywania wiedzy i prowadzenia prezentacji,
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów,
- Umiejętność realizacji wyznaczonych celów oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
- Obsługa podstawowych programów MS Office.
Co możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B w zależności od Twoich preferencji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe odpowiadające Twoim kompetencjom,
- 3-składnikowy system premiowy,
- Bogaty pakiet benefitów w postaci prywatnej opieki medycznej oraz zniżek na firmowe produkty i usługi,
- System szkoleń indywidualnych - Twój rozwój osobisty to rozwój naszej firmy,
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy,
- Elastyczne podejście do kwestii urlopów wypoczynkowych,
- Elastyczne godziny pracy i zdalny tryb pracy,
- Samodzielne stanowisko z dużą autonomią działania oraz wsparciem Zarządu,
- Sprawny system zarządzania, raportowanie bezpośrednio do Dyrektorki sprzedaży,
- Doskonałą atmosferę współpracy i otwartości na nowe pomysły,
- Przejrzysty proces rekrutacji i natychmiastowa decyzja po każdym etapie.