PRACOWNIK DS. EXPORTU

Ostróda
Opublikowano10.01.2025
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Przemysłowa 9, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Zakres obowiązków: obsługa klienta zagranicznego: - przygotowywanie ofert handowych, negocjowanie warunków współpracy - realizacja zamówienie, sporządzanie i kompletowanie dokumentów eksportowych. - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do odpraw celnych. -przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży eksportowej. - udział w międzynarodowych targach, konferencjach i wydarzeniach branżowych. - tworzenie i aktualizacja materiałów promocyjnych w wybranym języku obcym

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: NIE

Data rozpoczęcia: 01.02.2025

Wymagania konieczne

Wykształcenie: średnie branżowe

Języki: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, doświadczenie w pracy w zespole

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 2

Inne wymagania: Umiejętność szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku biznesowym oraz odporność na stres Duża samodzielność w działaniu

Pracodawca

Nazwa: "MEBELUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: Przemysłowa 9, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: .

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie