Naszym klientem jest nowo otwierające się centrum usług wspólnych SSC.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
· tylko mailowe (brak telefonów) odpowiadanie na zapytania pracowników firmy dotyczących informacji o wynagrodzeniach, urlopach - bez naliczania płac (jest od tego zewnętrzna firma)
· wsparcie managerów w zakresie HR i kwestii administracyjnych związanych z urlopami, dniami wolnymi, awansami pracowników, kartami pracy, dokumentacjami czasu pracy
· wprowadzanie danych dotyczących nadgodzin, świadczeń, premii
· w razie potrzeby przetwarzanie danych w dot. dokumentacji urlopowej
· asystowanie przy audytach związanych z płacami lub systemami płacowymi
· praca w systemie ticketowym
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
· doświadczenie min 2 lata na stanowisku związanym z administracją HR
· bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz angielskiego (poziom B2/C1)
· dobre umiejętności komunikacyjne
· dbałość o szczegóły, umiejętność zarządzania swoim czasem
· bardzo mile widziane doświadczenie w pracy z systemem ServiceNow / tranzycjach procesów
OFERUJEMY
· otwartość na oczekiwania finansowe kandydata/-tki
· umowę o pracę, praca w systemie 3 dni z domu 2 dni z biura
· premie roczne
· regularne coroczne podwyżki
· bonusy świąteczne
· dodatki finansowe do wakacji
· elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
· bogaty pakiet benefitów : karta multisport, ubezpieczenie medyczne
możliwość realnego rozwoju w firmie o przychodach powyżej 2 mld PLN