Payroll Specialist with Spanish (new SSC)

Kraków
Oferta opublikowana26.06.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Naszym klientem jest nowo otwierające się centrum usług wspólnych SSC.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW

· tylko mailowe (brak telefonów) odpowiadanie na zapytania pracowników firmy dotyczących informacji o wynagrodzeniach, urlopach - bez naliczania płac (jest od tego zewnętrzna firma)

· wsparcie managerów w zakresie HR i kwestii administracyjnych związanych z urlopami, dniami wolnymi, awansami pracowników, kartami pracy, dokumentacjami czasu pracy

· wprowadzanie danych dotyczących nadgodzin, świadczeń, premii

· w razie potrzeby przetwarzanie danych w dot. dokumentacji urlopowej

· asystowanie przy audytach związanych z płacami lub systemami płacowymi

· praca w systemie ticketowym


POSZUKIWANE KOMPETENCJE

· doświadczenie min 2 lata na stanowisku związanym z administracją HR

· bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz angielskiego (poziom B2/C1)

· dobre umiejętności komunikacyjne

· dbałość o szczegóły, umiejętność zarządzania swoim czasem

· bardzo mile widziane doświadczenie w pracy z systemem ServiceNow / tranzycjach procesów

OFERUJEMY

· otwartość na oczekiwania finansowe kandydata/-tki

· umowę o pracę, praca w systemie 3 dni z domu 2 dni z biura

· premie roczne

· regularne coroczne podwyżki

· bonusy świąteczne

· dodatki finansowe do wakacji

· elastyczne godziny rozpoczęcia pracy

· bogaty pakiet benefitów : karta multisport, ubezpieczenie medyczne

możliwość realnego rozwoju w firmie o przychodach powyżej 2 mld PLN

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie