Informacje podstawowe
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Zakres obowiązków: Zakres umowy obejmuje obsługę administracyjno-biurową (wsparcie księgowe) polegające w szczególności na: segregowaniu dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; wprowadzaniu do systemu finansowo-księgowego dokumentów;przygotowywaniu korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianiu formularzy i sporządzaniu zestawień; archiwizowaniu dokumentacji; zarządzaniu korespondencją biurową i dbaniem o płynną komunikację; organizacji spotkań i zarządzaniem kalendarzem; wsparciu w codziennych zadaniach administracyjnych, księgowych, kadrowo-płacowych; organizowaniu miejsca świadczenia zlecenia z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii. Wymiar czasu pracy : 145 h/ miesiąc
Rodzaj zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin w miesiącu: 145
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania:: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Data rozpoczęcia: 28.11.2024
Data zakończenia: 27.11.2027
Wymagania konieczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność, uczciwość, obsługa poczty e-mail, Komputer - nowoczesne formy komunikowania - e-mail, SKYPE, GG itp.
Pracodawca
Nazwa: kontakt przez PUP
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Nazwa Urzędu Pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie p. 103a