Twój zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć indywidualnych oraz grupowuych
- przygotowywanie planów terapeutycznych i opinii logopedycznych,
- przygotowywanie diagnoz logopedycznych,
- wykształcenie wyższe: specjalizacja – logopedia,
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- dyspozycyjność również w godzinach popołudniowych,
- motywacja do pracy oraz rozwoju osobistego i zawodowego,
- sumienność i odpowiedzialność,
- wysoka kultura osobista.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie będącej liderem branży,
- pracę w zespole profesjonalistów,
- niezbędne narzędzia pracy,
- wsparcie ze strony zespołu w sytuacjach problemowych.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).