Podstawowym zadaniem Menedżera będzie znaczące zwiększenie podniesienie rentowności działu robotów dla jej udziałowców w ciągu najbliższych kilku lat. Powinno to zostać osiągnięte poprzez:
• zwiększenie wolumenu sprzedaży (minimum o 10% rocznie - obecnie 25%),
• zmianę struktury sprzedaży - zwiększenie sprzedaży robotów usługowych i usług księgowych poprzez sieć dealerską,
• zbudowanie efektywnych struktur sprzedażowych,
• poprawę rentowności firmy m.in. poprzez optymalizację kosztów działania,
• zapewnienie pełnego wykorzystania zasobów firmowych,
• poprawę efektywności operacyjnej/optymalizację procesów handlowych, rewitalizację łańcucha dostaw i negocjacje z dostawcami, zmniejszenie poziomu strat, etc.
Jednym ze środków do osiągniecia ww. celów jest zmiana kultury organizacyjnej, która powinna wspierać cele właścicielskie i realizację strategii firmy. Dlatego też intencją właściciela jest, aby nowy Menedżer Działu Robotów znacząco przyczynił się do zmiany kultury organizacyjnej spółki, która powinna wspierać budowę efektywnych, wysoce zaangażowanego i wydajnego zespołu i być oparta na:
• zaufaniu do pracowników,
• stałym feedback’u,
• kreatywności,
• bieżącej współpracy z kierownikami poszczególnych działów i dyrektorem
• wyznaczanie odpowiednich prowizji i marż na podstawie sprzedaży produktów i usług
• wyrabianie targetów sprzedażowych zgodnie z umowami z dostawcami
• nadzorowanie bieżących wydatków firmowych działu
• spotykanie się i negocjowanie z przedstawicielami dostawców, oraz prezesami i dyrektorami spółek współpracujących
• analizowanie i bieżące raportowanie rentowności działu
• nadzorowanie floty pojazdów
Zadania
Zarządzanie strategiczne:
• pełna odpowiedzialność za wyniki finansowe działu,
• zarządzanie operacyjne spółką, w szczególności optymalizacja procesów oraz kosztów
przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości i zgodności z wszelkimi normami i wymogami,
• rozwijanie działalności biznesowej - poszukiwanie nowych partnerów biznesowych,
możliwości wejścia w nowe segmenty biznesowe i obszary geograficzne.
Sprzedaż i marketing:
• dynamiczny rozwój sprzedaży przede wszystkim na rynku lokalnym i krajowym,
• stała praca nad wzrostem wolumenu sprzedaży,
• efektywne działania w celu optymalizacji polityki cenowej oraz marży handlowej,
• utrzymywanie relacji ze strategicznymi klientami firmy oraz spółek,
• nadzór nad kreowaniem i budżetowaniem strategii marketingowej.
Operacyjne:
• przeprowadzenie procesu poprawy efektywności operacyjnej oraz optymalizacja kapitału obrotowego,
• kontrola funkcji zakupowych i logistycznych, rewitalizacja łańcucha dostaw,
• zadbanie o stabilność zespołu, pozyskanie wyspecjalizowanych pracowników.
Wymagania
Doświadczenie zawodowe:
• pełna odpowiedzialność za wyniki działu oraz za funkcjonowanie wszystkich obszarów działu: sprzedaż, serwis, finanse, logistyka, zdobyte podczas kilkuletniej pracy na stanowisku Menadżera lub dyrektora firmy handlowej,
• sprzedaż B2B do różnych segmentów na rynku krajowym
• wdrażanie nowych produktów, usług oraz rozwiązań systemowych usprawniających pracę we współpracy z pracownikami różnych szczebli organizacji.
Kompetencje zawodowe i cechy osobowościowe:
• ponadprzeciętne zdolności przywódcze,
• zdolność do budowania prawdziwego zaangażowania w organizacji,
• wysoka zdolność strategicznego i analitycznego myślenia,
• silna orientacja na realizację celu i budowę wartości firmy,
• umiejętność przełożenia strategii na język konkretnych działań operacyjnych i ich korygowania na podstawie sytuacji rynkowej,
• myślenie „out of the box”,
• przedsiębiorczość i proaktywne podejście,
• wysoki poziom umiejętności negocjacyjnych,
• wysoki poziom wewnętrznej motywacji,
• wysokie standardy etyki osobistej i biznesowej,
Wyksztalcenie:
• średnie.
Język:
• dobra znajomość języka angielskiego.
Miejsce w strukturze organizacji:
• stanowiska bezpośrednio podległe: Menadżer Kategorii.
OFERUJEMY:
• pracę w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
• narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków,
• wynagrodzenie podstawowe + wynagrodzenie premiowe,
• pracę stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17,
• możliwe spotkania z Klientami w terenie (prezentacje robotów dostawczych) w nienormatywnych godzinach,
• kompleksowe szkolenia z obsługi robotów dostawczych.
Aplikację zawierającą CV ze zdjęciem w formacie PDF, oraz klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy przesyłać na adres Aplikuj .
Dodatkowe informacje:
• Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
• Prosimy o kontakt mailowy, nie prowadzimy rekrutacji telefonicznej.
• zwiększenie wolumenu sprzedaży (minimum o 10% rocznie - obecnie 25%),
• zmianę struktury sprzedaży - zwiększenie sprzedaży robotów usługowych i usług księgowych poprzez sieć dealerską,
• zbudowanie efektywnych struktur sprzedażowych,
• poprawę rentowności firmy m.in. poprzez optymalizację kosztów działania,
• zapewnienie pełnego wykorzystania zasobów firmowych,
• poprawę efektywności operacyjnej/optymalizację procesów handlowych, rewitalizację łańcucha dostaw i negocjacje z dostawcami, zmniejszenie poziomu strat, etc.
Jednym ze środków do osiągniecia ww. celów jest zmiana kultury organizacyjnej, która powinna wspierać cele właścicielskie i realizację strategii firmy. Dlatego też intencją właściciela jest, aby nowy Menedżer Działu Robotów znacząco przyczynił się do zmiany kultury organizacyjnej spółki, która powinna wspierać budowę efektywnych, wysoce zaangażowanego i wydajnego zespołu i być oparta na:
• zaufaniu do pracowników,
• stałym feedback’u,
• kreatywności,
• bieżącej współpracy z kierownikami poszczególnych działów i dyrektorem
• wyznaczanie odpowiednich prowizji i marż na podstawie sprzedaży produktów i usług
• wyrabianie targetów sprzedażowych zgodnie z umowami z dostawcami
• nadzorowanie bieżących wydatków firmowych działu
• spotykanie się i negocjowanie z przedstawicielami dostawców, oraz prezesami i dyrektorami spółek współpracujących
• analizowanie i bieżące raportowanie rentowności działu
• nadzorowanie floty pojazdów
Zadania
Zarządzanie strategiczne:
• pełna odpowiedzialność za wyniki finansowe działu,
• zarządzanie operacyjne spółką, w szczególności optymalizacja procesów oraz kosztów
przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości i zgodności z wszelkimi normami i wymogami,
• rozwijanie działalności biznesowej - poszukiwanie nowych partnerów biznesowych,
możliwości wejścia w nowe segmenty biznesowe i obszary geograficzne.
Sprzedaż i marketing:
• dynamiczny rozwój sprzedaży przede wszystkim na rynku lokalnym i krajowym,
• stała praca nad wzrostem wolumenu sprzedaży,
• efektywne działania w celu optymalizacji polityki cenowej oraz marży handlowej,
• utrzymywanie relacji ze strategicznymi klientami firmy oraz spółek,
• nadzór nad kreowaniem i budżetowaniem strategii marketingowej.
Operacyjne:
• przeprowadzenie procesu poprawy efektywności operacyjnej oraz optymalizacja kapitału obrotowego,
• kontrola funkcji zakupowych i logistycznych, rewitalizacja łańcucha dostaw,
• zadbanie o stabilność zespołu, pozyskanie wyspecjalizowanych pracowników.
Wymagania
Doświadczenie zawodowe:
• pełna odpowiedzialność za wyniki działu oraz za funkcjonowanie wszystkich obszarów działu: sprzedaż, serwis, finanse, logistyka, zdobyte podczas kilkuletniej pracy na stanowisku Menadżera lub dyrektora firmy handlowej,
• sprzedaż B2B do różnych segmentów na rynku krajowym
• wdrażanie nowych produktów, usług oraz rozwiązań systemowych usprawniających pracę we współpracy z pracownikami różnych szczebli organizacji.
Kompetencje zawodowe i cechy osobowościowe:
• ponadprzeciętne zdolności przywódcze,
• zdolność do budowania prawdziwego zaangażowania w organizacji,
• wysoka zdolność strategicznego i analitycznego myślenia,
• silna orientacja na realizację celu i budowę wartości firmy,
• umiejętność przełożenia strategii na język konkretnych działań operacyjnych i ich korygowania na podstawie sytuacji rynkowej,
• myślenie „out of the box”,
• przedsiębiorczość i proaktywne podejście,
• wysoki poziom umiejętności negocjacyjnych,
• wysoki poziom wewnętrznej motywacji,
• wysokie standardy etyki osobistej i biznesowej,
Wyksztalcenie:
• średnie.
Język:
• dobra znajomość języka angielskiego.
Miejsce w strukturze organizacji:
• stanowiska bezpośrednio podległe: Menadżer Kategorii.
OFERUJEMY:
• pracę w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
• narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków,
• wynagrodzenie podstawowe + wynagrodzenie premiowe,
• pracę stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17,
• możliwe spotkania z Klientami w terenie (prezentacje robotów dostawczych) w nienormatywnych godzinach,
• kompleksowe szkolenia z obsługi robotów dostawczych.
Aplikację zawierającą CV ze zdjęciem w formacie PDF, oraz klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy przesyłać na adres Aplikuj .
Dodatkowe informacje:
• Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
• Prosimy o kontakt mailowy, nie prowadzimy rekrutacji telefonicznej.
Informacje o firmie
Jesteśmy małą firmą specjalizującą się w obsłudze serwisowej i sprzedaży kas fiskalnych, terminali płatniczych, kas wirtualnych, robotów dostawczych i systemów sprzedaży. Dodatkowo posiadamy biuro rachunkowe.
Dzięki wiodącej pozycji rynkowej w regionie, długotrwałym relacjom z klientami z różnych branż, w szczególności handlowej, oraz wyłączności na dystrybucję w Polsce robotów firmy Keenon Robotics - największego producenta tego typu urządzeń na świecie - a także kas wirtualnych i kasoterminali Pospay, posiadamy stabilną pozycję na rynku i rokrocznie osiągamy coraz większe przychody.
Aktualnie prowadzimy jedną firmę handlową, dwie spółki serwisowe, oraz biuro rachunkowe
Przychody netto to około 10 mln zł rocznie, ze wzrostem 25% rocznie.
Zatrudniamy około 20-25 osób.
Siedziba firmy zlokalizowana jest w Gdańsku z małym oddziałem w Gdyni. Pod względem sprzedaży 60% to nasz region i około 40% sprzedaż krajowa.
www.edikson.com
Niektóre strony branżowe:
www.keenonpoland.pl
www.pospay.pl
www.polskabezgotowkowa.pomorze.pl
www.kasawirtualna.pl
Dzięki wiodącej pozycji rynkowej w regionie, długotrwałym relacjom z klientami z różnych branż, w szczególności handlowej, oraz wyłączności na dystrybucję w Polsce robotów firmy Keenon Robotics - największego producenta tego typu urządzeń na świecie - a także kas wirtualnych i kasoterminali Pospay, posiadamy stabilną pozycję na rynku i rokrocznie osiągamy coraz większe przychody.
Aktualnie prowadzimy jedną firmę handlową, dwie spółki serwisowe, oraz biuro rachunkowe
Przychody netto to około 10 mln zł rocznie, ze wzrostem 25% rocznie.
Zatrudniamy około 20-25 osób.
Siedziba firmy zlokalizowana jest w Gdańsku z małym oddziałem w Gdyni. Pod względem sprzedaży 60% to nasz region i około 40% sprzedaż krajowa.
www.edikson.com
Niektóre strony branżowe:
www.keenonpoland.pl
www.pospay.pl
www.polskabezgotowkowa.pomorze.pl
www.kasawirtualna.pl
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).