Oferta opublikowana23.10.2024
Rodzaj umowyumowa o pracę
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Informacje podstawowe

Miejsce pracy: Słoneczna 35, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie

Zakres obowiązków: WYMAGANIA: staż pracy minimum 3 lata, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie. Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), niekaralność, wykształcenie wyższe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Przygotowywanie, planowanie oraz nadzór nad realizacją wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 2. Sprawdzanie prawidłowości przygotowanych przez projektantów materiałów do decyzji administracyjnych oraz weryfikacja dokumentacji projektowej, 3. Przygotowywanie dokumentów merytorycznych do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a także udział w pracach komisji przetargowych, 4. Nadzór nad realizacją procesów inwestycyjnych, weryfikacja uzgodnień dokumentacji technicznej, 5. Organizowanie i uczestniczenie w naradach i spotkaniach dotyczących dokumentacji projektowych, wykonywanych robót budowlanych oraz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 6. Prowadzenie monitoringu i raportowania rzeczowo, finansowego i ekologicznego inwestycji, 7. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji inwestycji, a także postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 8. Przygotowywanie i analiza bieżących dokumentów formalno-prawnych związanych z pozwoleniami wodno-prawnymi, sprawozdaniami, kierunkiem rozwoju ujęć wody i sieci wodno-kanalizacyjnych, gospodarki ściekowej, 9. Sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem, a także gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji, 10. Sporządzanie umów ( przedwstępnych, przyrzeczonych itp.), wykup sieci od jednostek prawnych i osób prywatnych, 11. Przygotowanie umów dotyczących postępowań przetargowych, 12. Kontrolowanie i raportowanie sprzedaży Agro Mineral Produkt oraz innych produktów i usług ZWiK. 13.Weryfikacja i protokolarny odbiór dokumentacji projektowych, 14.Sporządzanie kosztorysów do inwestycji prowadzonych przez PGKiM (w przypadku konieczności zastępstwa), dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl okres próbny 3 m-ce

Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin w tygodniu: 40

Liczba godzin w miesiącu: 160

Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN

System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Zapewnienie wyżywienia: NIE

Zapewnienie zakwaterowania:: NIE

Zatrudnienie od zaraz: TAK

Data rozpoczęcia: 23.10.2024

Wymagania konieczne

Uprawnienia: dobra organizacja, sumienność, dyspozycyjność, dokładność, zaangażowanie

Wymagania pożądne

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Staż pracy ogółem: lata: 3

Inne wymagania: staż pracy minimum 3 lata, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), niekaralność

Pracodawca

Nazwa: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie

Nazwa Urzędu Pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV i podanie złożyć w siedzibie firmy (ul. Rawicka 41) lub wysłać e-mailem

Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie