Doradca klienta biznesowego
Miejsce pracy: Przemęt
Bank Spółdzielczy we Wschowie jest jednym z liderów wśród Banków Spółdzielczych w Polsce. Jako Bank uniwersalny z wyłącznie polskim kapitałem budujemy wiarygodne i długotrwałe relacje z naszymi klientami. Zatrudniamy ponad 200 osób na terenie województwa lubuskiego, wielkopolskiego i dolnośląskiego.
Poszukujemy do pracy w Oddziale Przemęt osoby na stanowisko:
DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO
Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:
- budowanie relacji z klientami z sektora MŚP oraz klientami korporacyjnymi,
- przygotowywanie aplikacji kredytowych do procesu oceny zdolności kredytowej,
- rozwój portfela klientów,
- realizację zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości,
- kompleksową obsługę klientów w zakresie realizacji usług bankowych,
- koordynowanie bieżącej współpracy z klientami,
- doradztwo w zakresie produktów z oferty Banku,
- dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia we współpracy z klientami z segmentu małych i średnich firm,
- wykształcenia wyższego, kierunkowego,
- umiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowych,
- łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności pracy w zespole,
- wiedzy z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowej,
- nastawienia na realizację celów,
- dobrej organizacji czasu pracy.
Wybranej osobie oferujemy:
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy,
- uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
- program rekomendacji pracowników,
- pracowniczy program emerytalny (PPE),
- dodatkowe świadczenia socjalne,
- prywatną opiekę medyczną,
- nagrody jubileuszowe,
- kartę sportową.
Poszukujemy do pracy w Oddziale Przemęt osoby na stanowisko:
DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO
Zatrudnione osoby będą odpowiedzialne za:
- budowanie relacji z klientami z sektora MŚP oraz klientami korporacyjnymi,
- przygotowywanie aplikacji kredytowych do procesu oceny zdolności kredytowej,
- rozwój portfela klientów,
- realizację zadań sprzedażowych przy zachowaniu standardów jakości i dochodowości,
- kompleksową obsługę klientów w zakresie realizacji usług bankowych,
- koordynowanie bieżącej współpracy z klientami,
- doradztwo w zakresie produktów z oferty Banku,
- dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia we współpracy z klientami z segmentu małych i średnich firm,
- wykształcenia wyższego, kierunkowego,
- umiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowych,
- łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności pracy w zespole,
- wiedzy z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw oraz analizy kredytowej,
- nastawienia na realizację celów,
- dobrej organizacji czasu pracy.
Wybranej osobie oferujemy:
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Banku,
- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- system zarządzania sprzyjający osiąganiu wyznaczonych celów,
- przyjazną atmosferę w miejscu pracy,
- uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Bank,
- program rekomendacji pracowników,
- pracowniczy program emerytalny (PPE),
- dodatkowe świadczenia socjalne,
- prywatną opiekę medyczną,
- nagrody jubileuszowe,
- kartę sportową.