Mity o GoWork.pl, odpowiadamy na wasze pytania

#GoWorkBezHejtu

#WywiadToMerytoryka

#TwójGłosMaZnaczenie

#MITYoGoWork

Napisz wiadomość
  1. Skąd mamy informacje i dane dotyczące firm?
  2. Dlaczego wpisy na GoWork są anonimowe?
  3. Czy usuwamy opinie za pieniądze?
  4. Jak możesz usunąć wpisy ze strony? Czy musisz prosić o wsparcie firmę zewnętrzną?
  5. Na czym polegają usługi GoWork dla Pracodawców i ile kosztują?
  6. Czy weryfikujemy prawdziwość opinii?
  7. Jak chcemy wykorzystywać sztuczną inteligencję na GoWork?
  8. Kto może dodać opinię na GoWork?
  9. Czy usuwamy opinie tylko w sytuacji przesłanego zgłoszenia?
  10. Czy dodajemy opinie na profilach?
  11. Jak często rozstrzygamy spory dotyczące opinii w sądzie?
  12. Jakie opinie kwalifikują się do usunięcia z portalu?
  13. Po co realizujemy wywiady i na czym polegają komunikowane zmiany? Co dzięki nim zyska użytkownik, a co pracodawca?
  14. Jak chcemy walczyć z mobbingiem w polskich firmach?

GoWork.pl to największy w Polsce serwis zawierający opinie o pracodawcach oraz oferty pracy, który działa na rynku od 2005 roku. Nasz Serwis co miesiąc odwiedza 4 miliony użytkowników szukających informacji o swoim przyszłym lub obecnym pracodawcy. Posiadamy 6,5 mln opinii o firmach, 1 mln subskrybentów, zatrudniamy 1000 pracowników. Wartości takie jak, zaufanie, przyjaźń i wzajemna pomoc są dla nas fundamentem działania w codziennych zmaganiach o poprawę miejsc pracy i poszanowania roli pracowników w organizacjach.

Gemius Gemius

"Na przestrzeni lat tworząc serwis GoWork.pl spotykaliśmy się z wieloma opiniami na nasz temat. Zawsze wsłuchujemy się w głos naszych użytkowników i Klientów. Na podstawie tych opinii wprowadzaliśmy liczne zmiany i udogodnienia.

Jednak te tematy, które pojawiają się nadwyraz często, wymagają dokładniejszego wytłumaczenia:

Chcesz poznać lepiej osoby odpowiadające za poszczególne obszary GoWork? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Adam Kosieradzki Adam Kosieradzki CEO [email protected]
Michał Szymański Michał Szymański COO [email protected]
Grzegorz Gospodarec Grzegorz Gospodarec CSO [email protected]
Mariusz Tereszczuk Mariusz Tereszczuk CTO [email protected]
Aneta Parzych Aneta Parzych Head Of Sales Review Division [email protected]
Maciej Baran Maciej Baran Job Manager [email protected]
Dawid Darłak Dawid Darłak Head of Marketing [email protected]
Katarzyna Rusinowska Katarzyna Rusinowska Project Manager - Foreign Markets [email protected]
Sebastian Zasada Sebastian Zasada International Markets Team Leader - German Market [email protected]
Oliwia Otwinowska Oliwia Otwinowska Team Leader - French Market [email protected]
Joanna De Bello Joanna De Bello Team Leader - Italian Market [email protected]
Klaudia Głowacka Klaudia Głowacka CFO [email protected]
Angelika Wielochowska Angelika Wielochowska Team Leader Działu Administracji - IOD [email protected]
Skąd mamy informacje i dane dotyczące firm?
Dane dotyczące przedsiębiorców pozyskujemy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak np. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry czy strony internetowe. Po zgromadzeniu tych danych przetwarzamy je dla własnych celów jako ich odrębny administrator danych w rozumieniu przepisów RODO. Dane te są przez nas przetwarzane w celu tworzenia profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl i udostępnienia ich użytkownikom serwisu GoWork.
Podstawą prawną takiego przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora, jakimi są:
  • prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach
  • oraz możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku.

Informacje o takim sposobie przetwarzania danych, w tym podstawie prawnej, źródle pochodzenia danych zamieszczamy w klauzulach informacyjnych znajdujących się na stronach serwisu Gowork.
Warto także wspomnieć, że definicja przetwarzania danych osobowych określona w przepisach RODO jest bardzo szeroka. Zgodnie z art. 4 pkt. 2 RODO „przetwarzanie” obejmuje operacje na danych osobowych takie jak np. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie. Takie między innymi działania wykonujemy, aby stworzyć profil przedsiębiorcy i udostępnić go użytkownikom naszego serwisu. Przy czym, co również niezwykle ważne, dla legalnego – zgodnego z przepisami RODO przetwarzania danych nie ma znaczenia czy jest ono prowadzone w celach odpłatnych (zarobkowych) czy nieodpłatnych.
Należy podkreślić, że działania podmiotów związane z pozyskiwaniem danych osobowych z publicznie dostępnych źródeł w celu ich dalszego przetwarzania były wielokrotnie analizowane przez organy ochrony danych osobowych oraz polskie sądy i ich legalność nie była kwestionowana.
Dlaczego wpisy na GoWork są anonimowe?
Utrata anonimowości to pozbawienie poczucia bezpieczeństwa. Nasi użytkownicy piszą o atmosferze, wynagrodzeniu na danym stanowisku, klimacie, jaki panuje w firmie. Dla nas jako ludzi odpowiedzialnych za portal tworzony dla ponad 4 milionów osób odwiedzających nas miesięcznie anonimowość jest wręcz fundamentem działania. Nigdy nie chcieliśmy tworzyć kolejnego narzędzia dla pracodawców jakich wiele na rynku, tylko platformę do swobodnej wymiany myśli i doświadczeń. Pracownicy często w obawie o utratę pracy, czy utratę zaufania ze strony pracodawcy nie podzielą się wewnątrz organizacji cennymi informacjami. Na GoWork mogą to zrobić swobodnie. Dzięki wsłuchiwaniu się w merytoryczne uwagi pracodawcy mogą poznać realne spostrzeżenia czy osądy, które nie są znane managerom, kierownikom zespołów, czy zarządowi. Opinie takie przedstawiają to, jak pracownicy odbierają swoje miejsce pracy. Wprowadzenie konieczności rejestracji użytkowników i ujawniania ich danych ograniczyłoby swobodę wypowiedzi i powodowałoby gromadzenie wewnętrznych frustracji. Rejestracja poprzez e-mail, nie daje żadnej gwarancji poprawności danych, dlatego dodaliśmy wywiady z naszym redaktorem, gdzie w sposób ustrukturyzowany pomagamy użytkownikowi, aby jego wypowiedź wprowadzała realną wartość dla wszystkich odwiedzających wątek firmy. Chcesz podzielić się swoją historią? Jesteśmy do dyspozycji
Dzięki systematycznemu śledzeniu anonimowych opinii w przestrzeni, jaką jest GoWork, pracodawcy mają możliwość szybkiego reagowania. Poprawiają tym samym sytuację pracowników, gasząc wewnętrzne konflikty, zanim przerodzą się one w sytuacje określano jako kryzys wizerunkowy.
Czy usuwamy opinie za pieniądze?
NIE, NIE USUWAMY OPINII ZA PIENIĄDZE. Często spotykamy się z takimi krzywdzącymi głosami. GoWork.pl działa od 2005 roku. Na przestrzeni lat byliśmy sprawdzani, monitorowani przez wiele kancelarii prawnych, dziennikarzy, przeszliśmy przez mnóstwo spraw sądowych, jeśli byłyby dowody na to, że szantażujemy klientów, dawno przestalibyśmy istnieć. Nasi pracownicy w momencie nawiązania współpracy podpisują stosowne oświadczenia mówiące dokładnie o tym, jakie kroki w stosunku do firm są niedopuszczalne i niezgodne z prawem. Dokładamy wszelkich starań, aby zachować w tym zakresie jak największą dokładność i transparentność w procesie komunikacji z partnerami i użytkownikami serwisu. Dbamy o to, aby każdy z 4-milionowej społeczności naszych użytkowników miał możliwość poznać realny obraz funkcjonowania swojego potencjalnego przyszłego pracodawcy. Z każdym dniem staramy się walczyć o merytorykę opinii o firmach, bo zdajemy sobie sprawę, że tylko tak możemy stworzyć wiarygodny portal z opiniami o pracodawcach i pomoc ludziom poszukującym pracy znaleźć pracodawcę marzeń.
Jak możesz usunąć wpisy ze strony? Czy musisz prosić o wsparcie firmę zewnętrzną?
Wolność słowa użytkowników jest dla nas olbrzymią wartością, dlatego też podstawą usuwanych z serwisu treści jest ich niezgodność z prawem, brak merytoryki, czy hejt, a nie negatywny charakter wypowiedzi. Otrzymujemy regularnie zgłoszenia w imieniu firm od kancelarii prawnych czy firm, które swój biznes opierają na usuwaniu opinii na GoWork, czy w innych miejscach z opiniami. W naszym odczuciu to zbędne wydatki, ponieważ aby usunąć opinię niezgodną z prawem wystarczy tylko zgłosić to za pośrednictwem formularza zupełnie bezpłatnie: https://www.gowork.pl/reklamacja
Niezależnie od tego, czy opinia dotyczy firmy korzystającej z naszych usług, czy też nie, wpisy merytoryczne nie zostaną usunięte. Zasady dotyczące moderacji treści dla wszystkich są takie same i każdy ma możliwość zgłoszenia naruszeń do naszego zespołu administracji w tak prosty sposób.
Na czym polegają usługi GoWork dla Pracodawców i ile kosztują?
W GoWork poza umożliwieniem użytkownikom swobodnego dzielenia się opiniami świadczymy również komercyjne usługi dla firm. Nasze narzędzia opierają się na szeroko pojętych działaniach Employer Brandingowych, które pozwalają dotrzeć do stargetowanej grupy odbiorców. Dzięki naszej unikalności dajemy firmom zarówno możliwość budowania wizerunku, jak i prowadzenia działań rekrutacyjnych poprzez publikację ogłoszeń w sprawie pracy.
Ceny naszych rozwiązań zawsze są budowane indywidualnie w zależności od oczekiwań i potrzeb naszego Klienta. Ceny te mogą się wahać od kilkuset złotych do kilku tysięcy miesięcznie. Na cenę wpływa również potencjał ruchu, jaki jesteśmy w stanie wygenerować pracodawcy na jego oficjalnym profilu. Dzięki swojej aktywności pracodawca może dotrzeć do swojej grupy docelowej z istotnym dla siebie komunikatem.
Złoty Profil Pracodawcy - to flagowa usługa świadczona dla pracodawców przez GoWork. To narzędzie Employer Brandingowe, które pozwala pracodawcom kształtować wizerunek przedsiębiorstwa w Internecie. Profil powstaje na bazie wątku opiniowego, gdzie firma we własnej szacie graficznej zarządza przestrzenią, która pozwala dotrzeć do grupy odbiorców, która szuka informacji o swoim potencjalnym przyszłym pracodawcy. Aktywny pracodawca może podjąć oficjalną dyskusję z użytkownikami, publikować zdjęcia, filmy czy też inne treści, które mogą pomóc kandydatom w podjęciu decyzji o rozpoczęciu procesu rekrutacyjnego. Zbudowanie pozytywnego wizerunki marki jako pracodawcy nie tylko ułatwia proces rekrutacji, ale ma również pozytywne odzwierciedlenie w bilansie finansowym.
Ogłoszenia w sprawie pracy - według badania Gemius Megapanel utrzymujemy się na 2 miejscu wśród serwisów pracy w Polsce. To, co wyróżnia nas na rynku to umożliwienie pracodawcom publikowanie ogłoszeń w sprawie pracy bez ograniczeń. Daje to pełną swobodę w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych. GoWork dzięki swojemu wysokiemu pozycjonowaniu daje pracodawcy gwarancję połączenia działań rekrutacyjnych na wielu płaszczyznach. Pracownik, który szuka opinii o swoim przyszłym pracodawcy, trafiając na oficjalny profil firmy, może zapoznać się jednocześnie z aktualnymi ofertami pracy.
Chcesz poznać ofertę dla swojej firmy? Kliknij TUTAJ. Twój opiekun przygotuje dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.
Czy weryfikujemy prawdziwość opinii?
Nie mamy narzędzi, które pozwolą nam zbadać prawdziwość opinii. My jako Gowork jesteśmy pośrodku między pracownikiem a pracodawcą.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracodawców, wdrożyliśmy nowy rodzaj opinii w formie wywiadu z użytkownikiem. To opinie zamieszczone przez zweryfikowane osoby, które deklarują, że miały styczność z firmą, jako były pracownik, pracownik bądź potencjalny kandydat. Nasi redaktorzy kontaktują się z takimi osobami, wysyłają pytania, następnie pomagają w zredagowaniu wypowiedzi tak, aby stanowiły one wartość merytoryczną pozbawioną języka nienawiści. Tym samym unikniemy w przyszłości sytuacji, że komentarze zamieszczane na temat Państwa firmy nie są prawdziwe.
Jak chcemy wykorzystywać sztuczną inteligencję na GoWork?
Sztuczna inteligencja (AI) to pojęcie, które coraz częściej pojawia się w przestrzeni internetowej. Wraz z rozwojem technologii AI znajduje coraz większe znaczenie i przyspiesza wiele długotrwałych procesów, w których ingerencja człowieka jeszcze do niedawna była niezbędna. W naszym przypadku pracujemy nad rozwiązaniami, które pomogą jeszcze szybciej rozpoznać wpisy o bezprawnym i niemerytorycznym charakterze i jeszcze lepiej sugerować zespołowi administracyjnemu treści do weryfikacji. Dzięki takim działaniom będziemy w stanie dostarczyć użytkownikom aktualne treści pozbawione języka nienawiści wraz z jasnym określeniem zabarwienia emocjonalnego wypowiedzi.
Kto może dodać opinię na GoWork?
Opinię na GoWork może dodać każdy użytkownik serwisu. Każda osoba chcąca podzielić się swoją historią może to zrobić swobodnie po wcześniejszym zapoznaniu się i akceptacji regulaminu GoWork. Są w nim zawarte dokładne wytyczne dotyczące tego, jakie treści są niedopuszczalne w serwisie. Merytoryka opinii jest dla nas bardzo ważna stąd wprowadzone zmiany i nowa forma dzielenia się opinią w postaci wywiadu z redaktorem GoWork. Więcej o takiej możliwości możecie przeczytać TUTAJ
Czy usuwamy opinie tylko w sytuacji przesłanego zgłoszenia?
Nie. Posiadamy bardzo rozbudowany słownik fraz w tzw. “cenzorze”, czyli systemie weryfikuje automatycznie wszystkie treści, które pojawiają się na forum, usuwając wulgaryzmy, czy inne zdefiniowane frazy, które nie powinny pojawiać się z przestrzeni internetowej. System ten cały czas się “uczy” i poszerza swój zakres działań. Dodatkowo nasz zespół administracyjny dostaje do weryfikacji wpisy sugerowane przez AI pod kątem merytoryki, przydatności dla użytkowników i usuwa treści nic nie wnoszące do dyskusji, tak aby zapewnić naszym czytelnikom dostęp do wartościowych informacji.
Czy dodajemy opinie na profilach?
Celem naszego serwisu jest dostarczenie użytkownikom aktualnych informacji dotyczących funkcjonowania firm. Wpisy zamieszczane przez naszego administratora mają skłonić użytkowników do merytorycznej dyskusji i przedstawiania wartościowych informacji dla kandydatów, którzy zastanawiają się nad wysłaniem swojej aplikacji.
Aktywność administratora za pośrednictwem zadawanych pytań pozwala skierować dyskusję na tematy związane z pracą w poszczególnych firmach.
Zależy nam, aby to pracodawcy samodzielnie mogli nakierowywać dyskusję na odpowiednie tory. Wywiad o firmie, wpis powitalny, opinie Państwa ambasadorów marki, pozwolą określić to, jak powinna wyglądać komunikacja na wątku. Regularna aktywność pracodawcy pozwoli to osiągnąć.
Jak często rozstrzygamy spory dotyczące opinii w sądzie?
Na przestrzeni lat wraz z rosnącą popularnością i oglądalnością naszego serwisu zdarzały się sytuacje, w których blisko 200 sporów z pracodawcami i użytkownikami zmuszeni byliśmy rozstrzygać na drodze sądowej. W zdecydowanej większości sądy orzekały na naszą korzyść. Jedną z podstawowych wartości naszego portalu jest anonimowość i bezpieczeństwo naszych użytkowników, którzy dzielą się swoimi opiniami. W sytuacjach, w których nasze stanowisko było dla pracodawcy odmowne względem chęci ukrycia niewygodnych wpisów, udowodniliśmy naszą słuszność w odpowiednich ku temu organach. W oparciu o funkcjonowanie naszego portalu toczy się również wiele postępowań, w których nie jesteśmy stroną a przestrzenią, w której znalazły się jedynie jakieś informacje. Często wspieramy pracodawców i pomagamy w sytuacjach, w których np. któryś z użytkowników dopuścił się naruszeń i złamania prawa. Udostępniamy organom ścigania numery IP czy inne posiadane przez nas dane. W GoWork mówimy kategoryczne NIE dla wszelkich przejawów patologii, łamania prawa i zawsze będziemy dążyć do pomocy stronom, które takiego wsparcia potrzebują.
Jakie opinie kwalifikują się do usunięcia z portalu?
Zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną podstawą do usunięcia opinii jest bezprawny charakter wypowiedzi, jej niemerytoryczny charakter, czy też szeroko rozumiany HEJT. Nasz regulamin jasno definiuje ten zakres:
"Korzystanie z zasobów Serwisu może być dokonywane wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes GoWork.
Korzystanie z Usług oferowanych przez Serwis odbywa się w sposób zgodny z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu, pozostałych regulaminów dotyczących poszczególnych usług Serwisu, które stanowią postanowienia szczególne w stosunku do niniejszego Regulaminu i stosuje się bezpośrednio oraz z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, w szczególności osoba korzystająca z Usług Serwisu obowiązana jest do:
  • powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu oraz korzystanie z usług Serwisu w sposób uciążliwy dla innych osób, przekazywania prawdziwych danych osobowych; niedopuszczalne jest tworzenie kont nieistniejących Użytkowników oraz przekazywanie danych osobowych innych osób jako własnych danych osobowych, korzystania z kont innych Użytkowników czy udostępniania własnych kont innym osobom, przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych innych osób, bieżącej aktualizacji swoich danych udostępnionych w ramach Serwisu, zapoznawania się ze zmianami niniejszego Regulaminu oraz innych regulaminów dotyczących poszczególnych usług Serwisu.

Niedopuszczalne jest umieszczanie w Serwisie, przekazywanie za jego pośrednictwem w tym także w ramach Forum oraz Bloga, treści i materiałów tekstowych, graficznych, dźwiękowych sprzecznych z obowiązującym prawem i zasadami współżycia społecznego, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc, nakłaniających do popełnienia przestępstwa, jak również treści wulgarnych, ordynarnych, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe, naruszających dobra osobiste, a także nieuprawnione korzystanie z cudzego wizerunku, naruszające dobre obyczaje i zasady netykiety oraz wszelkich działań, które narażałby na odpowiedzialność prawną Serwis lub mogłyby wyrządzić mu szkodę.
Niedopuszczalne są jakiekolwiek działania związane z wykorzystywaniem uzyskanych za pośrednictwem Serwisu, informacji dotyczących innych podmiotów oraz działania polegające na wykorzystaniu jakiejkolwiek funkcji Serwisu do rozsyłania oraz umieszczania w Serwisie niezamówionej informacji handlowej (tzw. Spam).
Zabrania się umieszczania w Serwisie i rozpowszechniania za jego pośrednictwem:
  • oprogramowania objętego prawami innych osób - bez właściwego upoważnienia,
  • oprogramowania przeznaczonego do nieuprawnionego niszczenia, zmieniania, usuwania, uszkadzania, utrudniania dostępu do danych informatycznych, istotnego zakłócania lub uniemożliwiania automatycznego przetwarzania, gromadzenia i przekazywania takich danych, zakłócania pracy systemów i sieci teleinformatycznych, haseł komputerowych, kodów dostępu lub innych danych umożliwiających nieuprawniony dostęp do informacji przechowywanych w systemie komputerowym lub sieci teleinformatycznej.

Użytkownik zamieszcza treści na Forum na własną odpowiedzialność. Usługodawcy przysługuje prawo do usunięcia bądź moderacji treści, które uzna za bezprawne lub niezgodne z Regulaminem, a także prawo do blokowania uczestnictwa w Forum w stosunku do Użytkowników notorycznie naruszających postanowienia."
Statystyki Statystyki
Po co realizujemy wywiady i na czym polegają komunikowane zmiany? Co dzięki nim zyska użytkownik, a co pracodawca?
Wywiad jest nową formą dzielenia się opinią o pracodawcy, która powstała wraz z ideą realizowanych przez nas w serwisie zmian. Przede wszystkim na początku tego roku powiększyliśmy zespół administracyjny. Zwiększyliśmy zakres treści weryfikowanych z naszej inicjatywy. Podstawą usunięcia treści z forum nie jest już tylko bezprawny charakter wypowiedzi, ale również to, czy dany komentarz niesie ze sobą merytoryczną wartość dla pozostałych użytkowników.
Rozmawiamy cały czas z firmami i wsłuchujemy się w ich oczekiwania względem świadczonych przez nas usług. Stale rozwijamy nasze narzędzia, chcemy tworzyć platformę dla wszystkich użytkowników tj. zarówno kandydatów, jak i pracodawców. Wywiady to nowa forma podzielenia się opinią, która zawiera wsparcie naszego redaktora. Wywiad jest zupełnie bezpłatny, chcemy poznać szerszą perspektywę naszych użytkowników, niż krótka wypowiedź pisana pod wpływem emocji. W przypadku kandydatów chcemy poznać ich doświadczenia z pracodawcą, natomiast w przypadku firm, ich wartości, które są istotne dla kandydatów aktywnych na rynku pracy. Chcemy dać firmom możliwość przedstawienia istotnych informacji dla osób, które chciałyby poznać pracodawcę, ponieważ np. zastanawiają się nad wysłaniem CV. Tym samym każda ze stron zyskuję dzięki nam moderowaną przez redaktora platformę do wzajemnej merytorycznej dyskusji, za której pośrednictwem obie strony osiągnąć mogą wzajemne korzyści.
Jak chcemy walczyć z mobbingiem w polskich firmach?
Wyśmiewanie, zaczepki, wyzwiska i ostracyzm społeczny – zjawisko mobbingu w pracy niestety istnieje i ma się dobrze. Pracownik, nad którym znęca się przełożony, często milczy w obawie przed zwolnieniem z pracy. Jako GoWork edukujemy naszych użytkowników, dostarczamy im szczegółowe informacje jak rozpoznać mobbing i jak sobie z nim poradzić. Szczegółowe informacje na ten temat zamieściliśmy też w obszernym artykule https://www.gowork.pl/poradnik/4/prawo-pracy/mobbing-w-pracy-jak-go-rozpoznac-i-gdzie-szukac-pomocy/ . Na Naszych wątkach użytkownicy mają możliwość anonimowo dzielić się opiniami i przestawiać swoje historie i szukać porady bez obaw o ujawnienie tożsamości, co mogłoby ofierze mobbingu zaszkodzić.
Jako GoWork otrzymujemy zgłoszenia od naszych użytkowników, którzy szukają pomocy. Przekazujemy im niezbędne informacje, które mogą być im pomocne, jak również za zgodą pokrzywdzonych wyrażamy gotowość do nagłaśniania przedstawionych historii i problemów w mediach.
GoWork.pl, jako portal będący największym źródłem opinii o pracodawcach w kraju, czuje się zobowiązany do kontynuowania walki ze wszystkimi przejawami mobbingu w Polsce. Wiedza jest najważniejszym orężem, który można wykorzystać w obronie przed tym wyniszczającym zjawiskiem.

Jeżeli nie odpowiedzieliśmy na wszystkie Twoje pytania i chciałbyś poznać nas lepiej, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Wystarczy tylko, że uzupełnisz poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu przedstawienia informacji handlowej w odpowiedzi na złożone zapytanie tj. marketingu bezpośredniego (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. marketing bezpośredni). Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.