(usunięte przez administratora) Sprawa została zgłoszona do windykacji należności. Zamówiłam akwarium, opłaciłam z góry, kolejno na zapytanie kiedy produkt zostanie wysłany, dostałam informację że na ogół na akwarium należy poczekać około 3 tygodnie, w moim przypadku około tydzień. Wszystko pięknie. Dodatkowo dostałam info, że zostanę powiadomiona w dniu wysyłki. Minął tydzień. Brak informacji. Zero odpowiedzi o mojej przesyłce. W następnych wiadomościach prosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot środków na konkretne dane. Co było dalej? Można się domyślić - nie było dosłownie nic. Ani odpowiedzi, ani produktu, ani zwrotu pieniędzy. Sklep Tropical Factory nie pofatygował się odpisać na żadną z moich wiadomości e-mail, nie odebrał telefonu, kompletnie nic. Jedno, wielkie (usunięte przez administratora) pod ładnymi zdjęciami w Internecie. NIE POLECAM:)
Uwaga! Terrarium opłacone z góry, cena wraz.z transportem 320. Dojechało potłuczone - kazał zrobić reklamacje,.odszkodowanie netto w sumie 220zl czyli 100zl w plecy i prawie 3 miesiące czekania na zwrot, a terrarium brak... Gościu zarabia na naiwności klientów. Czy to w ogóle legalne?