SESDERMA to marka charakteryzująca się innowacyjnością i nowatorskimi rozwiązaniami. Istnieje na rynku już od ponad 30 lat i może poszczycić się obecnością w blisko 90 krajach na całym świecie. Firma powstała w Hiszpanii w 1989 r. z inicjatywy wybitnego specjalisty w dziedzinie dermatologii dr. Gabriela Serrano.
INNOWACJE
Sesderma jako jedna z pierwszych wprowadziła na rynek dermokosmetyki z przełomową dla kosmetologii nanotechnologią, która pozwala składnikom aktywnym docierać do najgłębszych warstw skóry. Jest również liderem zastosowania czynników wzrostu, peptydów mimetycznych i komórek macierzystych. Sesderma wykorzystuje najbardziej zaawansowane i skuteczne formy składników aktywnych, takie jak 3-0-etylowy kwas askorbinowy czy 3-retinol system.
NANOTECHNOLOGIA
Innowacyjność produktów Sesderma to przede wszystkim wykorzystanie nanotechnologii. Umożliwia ona przenoszenie składników aktywnych zamkniętych w nanosomach do najgłębszych warstw skóry. Substancje są w stanie pokonać barierę naskórka i wniknąć w głębsze warstwy naszej skóry, działając u źródła problemów. Nanotechnologia umożliwia ochronę i stabilizację składników aktywnych, zachowując ich właściwości biologiczne i bezpieczeństwo stosowania.
NOWOCZESNE LABORATORIUM
Sesderma dysponuje własnymi laboratoriami, a dzięki zaawansowanym badaniom naukowym, które prowadzi, rozwija się bardzo dynamicznie. Posiada także Certyfikat ISO 22716 przyznawany za dobre praktyki w produkcji kosmetyków, zaangażowanie w ochronę jakości i bezpieczeństwo.
NASZE OSIĄGNIĘCIA
Sesderma wyznacza obecnie trendy w nowoczesnej pielęgnacji skóry, a jej produkty słyną ze swojej skuteczności, zyskując uznanie zarówno wśród użytkowników, jak i specjalistów. Świadczą o tym przyznawane nagrody:
SESDERMA NA ŚWIECIE
Produkty Sesderma są dostępne w blisko 90 krajach. Grupa ma ponad 20 filii na całym świecie. W pozostałych krajach firma współpracuje z czołowymi dystrybutorami na lokalnych rynkach. Marka, która zaczynała się jako lokalne laboratorium w 1989 roku, dzisiaj jest międzynarodową firmą z globalną obecnością.