Ostatnie opinie zmotywowały mnie do napisania czegoś na temat pracy w PPG Wrocław. Faktycznie klimat w biurze jest rodem z końcówki lat 90, ludzie biurka, sprzęt (bateria w laptopie max na 30 min to gwarancja) Pracowałam kilka miesięcy, zajmowała się sprzedażą reklamy do prasy i internetu. Rozmowa kwalifikacyjna ma się nijak do rzeczywistości jaką zastałam w pierwszym dniu. Brak wdrożenia, (pokazanie gdzie jest toaleta i że pani prezes i naczelnemu mówi się dzień dobry to chyba nie wdrożenie). Faktycznie z klientami jest problem bo można obsługiwać tylko nasze województwo, premia 2,5% :/ słabo, podstawa 2000 netto ... niestety. Możliwości większej premii, praktycznie zerowe. Pani dyrektor od reklamy faktycznie, kładzie duży nacisk ale nie na relacje nie na bazę nie na jakość a na kasę, szkoda generalnie zarządzanie przez naciskanie i trochę fochy, foszki, (jego lubię ciebie nie). Firma jak by zatrzymała się w czasie, miałam wrażenie że pomimo dużej grupy kapitałowej, możliwości nic się od lat nie zmieniło,dlatego zrezygnowałam oczywiście kasa + klimat były zapalnikiem. Nie polecam naprawdę szkoda czasu nic nikogo ta praca nie nauczy. Osobiście uważam że nie wykorzystują możliwości jakie mają jak frma, dzięki osobom zasiedziałym nas stołkach. Mam nadzieje że kiedyś się zmienią (zmienią kadrę!) bo jednak reprezentują Wrocław :)
Oddział Wrocław. Pracowałam kilka miesięcy, jajatoko specjalist a od reklamy, sprzedawalam reklame w gazecie i internecie,to co mogę powiedzieć: brak wdrożenia w pracę, brak planu, stary wieszajacy sie sprzęt, atmosferą trochę jak w firmach typu Miś. Dyrektora reklamy ma straszne parcie na pieniądze, sprzedawac cokolwiek byle komu byle jak aby byla kasa, brak pojecia o handlyu relacjach i budowaniu zespołu. Brak ladu niewiadomo co kto od kogo i jak. Wypłata to 1999 zł podstawy i mała premia za sprzedaż. Nowy pracowik ma tu ciężko bo większość firm z dolnośląska jest juz obsugiwana a tylko takie można obsługiwać. Trochę trąci tu myszką, ekspres do kawy tylko dla zarządu. Toalety trochę dworcowe. Radyjko gra na sali sprzedaży. Generalnie nie polecam, szkoda nerwów.
Fakt, zgadzam się. Pani Dyrektor reklamy faktycznie ma parcie na $ bez pomysłu na ludzi i biznes. Wszystko trąci trochę myszką... Kasa słaba, klimat kiepski.
Oddział Wrocław reklama - 2000 brutto + prowizje jak masz dużo szczęścia wyjmiesz niecałe 3 na rękę zazwyczaj jest to około 2 tys netto. trzeba zrobić 100 % targetu inaczej pozostaje braki nadrabiasz w następnym miesiącu. Brak szkoleń, generalnie lecisz na żywioł. Bardziej call center. Ludzie są super. Osobiście nie polecam
Możesz mi powiedzieć czy tak samo wygląda praca ds. emisji reklamy internetowej? Kolega sugerował mi tę ofertę pracy, ale zastanawiam się czy jest sens zmiany pracy jeśli tak ma tam być...
też jestem ciekawa tej oferty specjalista ds. emisji reklamy. Może ktoś polecić czy warto się wybrać na rozmowę?
Ja myślę, że warto pójść na rozmowę i osobiście się przekonać. Zawsze można odmówić, albo zrezygnować, jak coś się nie spodoba. Z tego, co widziałam, to firma prowadzi teraz mnóstwo rekrutacji w całej Polsce. Zastanawia mnie z czego to wynika. Takie roszady w firmie czy po prostu zmiana polityki firmy wpływa na zmiany osobowe. W ogóle dobrze by było jakby ktoś po jakichkolwiek doświadczeniach z tą firmą coś tu napisał.
Dlaczego nikt jeszcze nie napisał opinii o firmie Polska Press Sp. z o.o.? Jak wyglądają zarobki i czy opłaca się zatrudniać w firmie? Napisz swoją opinię!