No niekoniecznie @gogen, z tego co wiem umowę zlecenie dostają zazwyczaj osoby uczące się lub studiujące, jeśli popracujesz kilka lat w tej firmie to spokojnie powinieneś dostać umowę o pracę na czas określony
Firma Customeritum szuka osób do prac manualnych, czyli sklejania, kompletowania i klejenia. Osoby cierpliwe i zdolne odnajdą się w tym zawodzie.http://customeritum.pl/praca/oferty-pracy/praca-manualna
Umowa zleceniem, mocno popołudniowa zmiana, pewnie grosze na godzinę. Szukajcie szukajcie tłuściutkie misie :D Ale prędzej czy później sami sobie będziecie to wszystko składać
Wszystko to prawda. Słaba ta praca. Za to koleżanki z zespołu zawsze były chętne na figle. Tego co tam się działo nikt mi nie odbierze i zrekompensowLO niedogodności pracy. Szczególnie pozdrawiam koleżankę K. I te niezapomniane wspólne dyżury. Buziaki
Brak możliwości rozwoju, umowy czasowe - bez względu na dział, ciągłe zwolnienia (chyba na zasadzie wyliczanki: raz, dwa, trzy - jutro będziesz Ty), nepotyzm, wybujałe ego tzw. kierowników - koordynatorów, brak podstawowej wiedzy na temat obsługi klienta, nawet wśród osób szkolących, sama obsługa klienta przez konsultantów żenująco niepoprawna, nastawienie typowo sprzedażowe bez odpowiednich szkoleń, bullying.. nie polecam pracy w tej firmie, jaki by to nie był dział, wszystko wygląda tak samo.
ciekawe na czym polega praca w korespondencji zespole i jak to generalnie wygląda z obowiązkami bo w sumie to brzmi ciekawie tylko obawiam się jakichkolwiek niespodzianek, wiecie jak to jest. natomiast ciekawi mnie czy można tam dostac umowę o prace normalną bo jednak zależy mi na stabilizacjio zawodowej
raczej niczego się tu nie nauczysz. tylko zrobią z Ciebie mrówę i pokażą że jesteś nikim .
nie zapominajcie, że Customeritum to duża firma.. w większości z tych ocen, to informacje z działu utrzymania klienta czyli akcje tylko i wyłącznie wychodzące.. a tam rotacja.. no cóż.. jest wielka.
Ludzie w teamach są fajni, pomocni. Natomiast jak już ktoś zostaje koordynatorem (co zdaża się raz na 5 lat), to w tyłkach się przzewraca, wyżywają się, znęcają psychicznie i za harówke 12 godzin jest się docenianym kwotą 50PLN na rok, jako bonus uznaniowy :) Ogromne wymagania, człowiek się boi mrugać za często, żeby nie wylądować na dywaniku albo nie dostać 'kary'. Pieniądze śmieszne, rozwój żaden, a jak robisz siku 1min za długo to musisz zostać odpracować :)
Zachowanie pani (usunięte przez moderatora) - kierowniczki CC - jest obrazą ludzkiej przyzwoitości i godności. Mimo licznych zgłoszeń w tej sprawie nikt sobie z tego nic nie robi. Można odnieść wrażenie, że taka postawa jest nawet na rękę kierownictwu firmy. Na porządku dziennym są: mobbing, szyderstwo, działania na szkodę klienta, zamienianie dobrych pracowników na miernych, biernych ale wiernych.
Ja tu rządzę! U nas są inne zasady niż w prawie polskim! Syf Tortury Yupi! Nie obchodzi mnie to! Agresja Bójcie się mnie! Ego rozbujałe Do roboty! Nie dyskutuj! Atak Rozbój w biały dzień Strachu sianie Katowanie Amoralność
Ja jestem zadowolona z pracy. Fajna atmosfera.
Pracuje w tej firmie juz ponad rok, Jesli chodzi o Logistyke a dokladnie o sulejowek to jest na duzy plus atmosfera ok i godziny 8-16 jedynym minusem ze ciut wiecej mozna bylo zarabiac ale umowy na czas nieokreslony. W sprawie call center sie nie wypowiem bo nie znam sytuacji tylko z opowiesci w firmie wiem ze za dobrze tam nie jest. Wiec moja ocena Logistyka pozytyw Call center minus
pracował tam kiedyś mój dawny chłopak i dzięki niemu poznałam jego kolegę ( z Customeritum ) o imieniu (usunięte przez administratora)dość rzadkie imię jak dość rzadki chłopak , nie wiem czy jeszcze tam pracuje może mi ktoś podpowie jak można się z nim skontaktować?
Witaj, jeżeli chodzi o pracowników, to tak na prawdę co parę tygodni się zmieniają. Więc kolega na pewno już tam nie pracuje. Ze swojej strony nie polecam pracy tam, małe wynagrodzenie, nie szanują pracowników.
Ludzie są tacy, że po kilku dniach masz ich dość i czujesz się odmóżdżony :) Generalnie praca BEZNADZIEJNAAAAAA !!! Omijać ich.
Nie dokładają do biletów.
Koledze może chodziło o programy lojalnościowe dla pracowników tzw. bonusy, których w Customeritum zupełny brak. Możesz również zapomnieć o dołożeniu przez tę firmę do czegokolwiek... szkoleń, a tym bardziej biletów. Dojazd na własny koszt. Kary rzędu 1000zł. Trzeba dokładnie czytać co podpisujemy. Więc również do tego zachęcam dla waszego dobra.
Koledze może chodziło o programy lojalnościowe dla pracowników tzw. bonusy, których w Customeritum zupełny brak. Możesz również zapomnieć o dołożeniu przez tę firmę do czegokolwiek... szkoleń, a tym bardziej biletów. Dojazd na własny koszt. Kary rzędu 1000zł. Trzeba dokładnie czytać co podpisujemy. Więc również do tego zachęcam dla waszego dobra.
Pracowałem w Sulejówku w logistyce i dorzucam negatywny komentarz. Pieniądze jak na wymagania i godziny pracy zerowe.
Jeżeli opuścisz jakiś dzień, lub spóźnisz się do pracy musisz to odpracować
Brak jakichkolwiek "lojalek"
skąd masz takie info o karach????????????????????? raczej lojalkę podpisałaś ... a to zupełnie inna kwestia...
Co do HACZYKÓW: np. bez względu na to czy oni cię zwolnią (bez powodu) czy sam się zwolnisz zabierają Ci 20% pensji, jeżeli pójdziesz na zwolnienie lekarskie teoretycznie powinni Ci wypłacić 80% pensji, a w rzeczywistości zabierają Ci tyle, że zupełnie nie opłaca się brać zwolnienia lekarskiego tylko po prostu nie przychodzić do pracy, za nie wywiązanie się z umowy (tak na prawdę nie jest określone o jakie dokładnie wywiązanie chodzi więc mogą się przyczepić o byle co) pracownik płaci karę w wysokości 1000zł. Agencja zabiera wiele z pensji na ubezpieczenie, itp a tak na prawdę nic z tego nie masz... lekarza owszem, ale w razie wypadku itp. wynagrodzenie żadne. Często błędnie wyliczają ci wynagrodzenie (oczywiście zaniżając je) więc trzeba spisywać ile godzin pracujesz, ile masz zamówień, itd. Osobiście odradzam pracę w tym miejscu, ambitne osoby długo tam nie zabawią... max 2-3 tyg.