Opinie o ispot.pl - iSpot Poland sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy iSpot Poland. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w iSpot Poland na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Sprzedaż sprzętu i akcesoriów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o iSpot Poland w Warszawa

Dworcov
Pracownik
 Pytanie

Podobno przedsiębiorstwa handlowe żyją niczym w sinusoidzie. Raz jest się na górze, raz na dole, czasem „w trasie” między jednym a drugim punktem. ispot w tym momencie jest zdecydowanie na dole. Czy pójdzie do góry? Z pewnością. Czy się na to zapowiada, by stało się to wkrótce ? No nie szczególnie. Dlaczego tak to widzę? iSpot po wchłonięciu Cortlandu ma problem z zapanowaniem nad chaosem, ktory panuje w firmie. Ludzie do tej pory podsmiechuja sie ze „zmiany każdego salonu cortland w ispot w ciągu roku”. Takie zdanie padło na spotkaniu pracowników obu firm w Poznaniu i Warszawie. Jak to wygląda - każdy wie. Do tego zmiana sposobu pracy w firmie. Centrala przypomina coraz bardziej typowe korpo - niestety głównie z tych negatywnych cech. Idealny przykład to góra działu HR. Salony… niestety ale ilość produktów 3pp wygląda słabo. Odbija się to na salonach. Odgrzewane kotlety, wymagania muszą być - taka już jest sprawa handlu. Poziom na stanowisku retail managera jest chyba jednym z najniższych od pamiętnych lat „świecących butów” depczących po panelach w salonach czy Pani ubierającej się na żółto jak była kanclerz Niemiec . Każdy kto pracuje dłużej niż te 7-8 lat wie o co chodzi. Świeża krew która potrzebuje jeszcze otarcia - w przypadku dwóch regionalnych, do tego dwie kierowniczki, które jak sami kierownicy ich regionów mówią - nie mają żadnego wpływu na ich pracę. Chyba że mowa o godzinnych stratach czasu na call’e kierowników. Gdzieś w komentarzu pojawiła się informacja o braku chętnych na salonowe rekrutacje wewnętrzne - trochę prawdy, trochę nie. W moim Naszym mieście nigdy nie było problemu z kandydatami. Baaa, jest ich dalej sporo. W porównaniu w takiej Warszawie - głosy mówią, że bycie np zastępcą po prostu się nie opłaca. Jak porównuje np koszty życia, lokum etc to się nie dziwię. Potrzebne są zmiany, choć jest sporo dobrego. Ja osobiście nie narzekam, ale w przypadku osób które Hmm wcześniej „żyły pracą” teraz mogą faktycznie czuć się z tym źle. Nowe osoby tak tego nie odczują. Finalnie polecam branie udziału w rekrutacjach, warto przekonać się samemu. Dużo zależy od miejsca w którym się znajdujesz. Ze swojej strony mogę powiedzieć jedno - polecam serdecznie salony na zachodzie polski :)

1
PaniNikt
Pracownik
@Dworcov

Czyli odejście z firmy przed wszystkim to była dobra decyzja. Pracując w centrali wiele lat przeżyło się dużo: zmianę z firmy "prezesowskiej" o charakterze właścicielskim a po kupieniu przez Maltę od razu na korpo ze "świecącymi butami" na czele w drugiej skrajni. Zawsze towarzyszyły temu zmiany leadów ,dyrektorów a ci ściiągali swoje kadry itd. Konsekwencją tego stare działy "okopały się" w swojej zamkniętej strukturze i nie dopuszczały nowych kompetencji do siebie. Bo miękkie działy typu marketing czy sprzedaż łatwiej zmienić "w locie" niż całą logistykę, kadry, IT, magazyny. I te twarde działy teraz już "pękają" jak widzę, bo ile można wytrzymać. Bardzo szanowałam Darka, jako szefa. Ale nie wiem czy i on nie ma już dość...

Anonimowy
Były pracownik

Praca w salonie w (usunięte przez administratora)była trudnym doświadczeniem z powodu niekompetentnego kierownika, który nie tylko motywował strachem, ale także nakładał ogromną presję. Układanie grafiku pod siebie powodowało nieregularne i często nieludzkie godziny pracy przez kilka miesięcy. Wzięcie urlopu było praktycznie niemożliwe, ponieważ kierownik stale znajdował wymówki, uniemożliwiając pracownikom korzystanie z zasłużonego odpoczynku. Do tego całość opiera się na wciskaniu ludziom niekorzystnych ubezpieczeń czy produktów, które mają zawyżoną cenę w porównaniu do innych resellerów.

2
Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Anonimowy

Potwierdzam. Strach, wywieranie nacisku i chorej presji, (usunięte przez administratora)na porządku dziennym bo tylko WYNIKI się liczą, nie ludzie. I wszyscy udają, że tego nie widzą. Kieras traktowany jak dziecko specjalnej troski przez zarząd. W pewnym momencie zwolnił się tam prawie cały zespół. Ktoś z HR zainteresował się dlaczego? Nie. To nie płaczcie, jak teraz przeczytacie te opinie..

Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Anonimowy

Zdecydowanie się zgadzam. Kierownik niekompetentny. Brak jakichkolwiek zdolności interpersonalnych i szkoda tylko, że fajny zespół musiał odejść i w jego miejsce przyszły równie niekompetentne osoby jak sam Pan Kierownik, który je zatrudnił. Kiedyś Złote Tarasy to był topowy salon, teraz zdecydowanie lepiej pojechać do mniejszych galerii, bo o wiele lepsza obsługa. @Pracodawca może czas coś z tym zrobić?

Camile Popstar
Pracownik
@Anonim

Nie radził sobie w jednym salonie, poszedł do drugiego i również sobie nie radzi. Nie bez powodu zresztą był jedynie zastępcą u poprzedniego pracodawcy. Baaa kwestia jego przyjęcia ja kierownika w ispot stała się tam wręcz memem ???? ale, że bez wazelinki wchodzi tam gdzie trzeba swojej RM i połowie centrali to inna sprawa. Chyba największy mięczak jakiego spotkałem w tym firmie m.

2
anonim
Inne

hej, widzę, że szukają Kierownika salonu iSpota w Kaliszu i myślę czy aplikować. Trochę rozczarowana jestem tym co piszecie na forum, bo iSpot to całkiem renomowana firma i sporo osób chce w niej pracować, prawie to jak praca w Google :D a wy tutaj średnio zadowoleni z pracy w salonie, no ale może to też kwestia w jakim regionie? napisalibyście coś o widełkach płacowych? napisali, że trzeba realizować cele sprzedażowe, co jest dla mnie naturalne przy pracy w salonie, ale czy one są realne do wykonania i jaką premię można za realizację tych celów uzyskać?

snanan
Inne
@anonim

Akurat jako kierownik salonu praca się nie opłaca. Premia jest o wiele niższa niż na stanowisku doradcy, żeby osiągnąć te cele to musiałabyś nakładać dużą presję na pracownikach.

snanan
Inne
 Pytanie

Bez powodu ludzie nie są oskarżani o mobbing, bo co to komu da? Racja, zdarza się, że jedna osoba się uprze i będzie tak nawoływać, ale jeśli więcej pracowników ma takie zdanie to warto poddać się autorefleksji. Znam o wiele bardziej złożone organizacje gdzie nie ma oskarżeń o mobbing, gdyż kierownicy są kompetentni. Pozdrawiam

Lolek
Inne
@snanan

Jeśli mówimy o salonie ze skrótem „WAG” to trzeba zaznaczyć, że kierownik zgłaszał problemy z zespołem przez praktycznie cały czas. Jeśli komuś coś się nie podobało to potrafił w trakcie pracy zarezerwować teleporade i nagle znaleźć się na l4. Prawda jest taka, że firma nie zrobiła kompletnie nic by - pomóc na czas kierownikowi, pomóc na czas zespołowi. Chyba że ich rozwiązaniem było minimalnie zwiększenie etatów. Ale chyba nic to nie dalo

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Tonący
Pracownik

To masz słabą wiedzę pracując w salonie bądź jesteś z HR I próbujesz uratować cokolwiek. Niestety, prawda jest taka, że wszyscy zostaliśmy kozłem ofiarnym. iSpot kupił retail a Cortland dostał całe biuro z najlepszymi posadami. Jeśli jeszcze tego nie widzisz - spokojnie będą powoli dostawać awanse :)

Też pracownik
Pracownik

Ja tam nie widzę upadku, tylko firmę która się rozwija i kilku internetowych malkontentów co im się nie chce cegiełki dołożyć tylko stoją i narzekają, taką komunistyczną mentalnością, że już kiedyś to było lepiej a teraz to tylko gorzej. Jest jak jest, firma się zmienia, nie każdy się odnajduje, jedni awansują a inni nie.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Konsultant / Konsultantka Contact Center oferowane przez firmę iSpot Poland? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

W sieci znalazłam ofertę pracy na stanowisko starszego specjalisty ds. kadr i płac. Firma proponuje pracownikom roczny system bonusowy składający się nawet z 2 dodatkowych pensji. W takim razie za co można zyskać te dodatkowe wynagrodzenia? Są jakieś konkretne wytyczne? Czytam, że jest to praca hybrydowa. Ile dni z domu się pracuje? :)

Info
Pracownik
@anonim

3 dni z biura 2 z domu. Bonus jest częściowo od zrealizowanych wyników a częściowo od celów indywidualnych.

Jak iSpot dba o ludzi
Pracownik

Mieliśmy niesamowitą koleżankę z księgowości. Poświęcała się firmie w 110%. Po zakupie Cortlandu została oddelegowana jako główna księgowa, aby wyprostować wszystkie sprawy. Wyprowadziła się z Warszawy na trzy miesiące, aby pracować i pomagać Firmie w uporządkowaniu wszystkiego. Dała z siebie naprawdę wszystko. Po powrocie okazało się, że nie ma już dla niej miejsca. Taka to firma. Odradzam!

1
Misio fisio
Pracownik

W tej chwili dzieją się bardzo złe zmiany w naszej Firmie. Po połączeniu firm, wielu starych i bardzo doświadczonych Menagerów złożyło wypowiedzenia. Styl pracy jaki do nas przyszedł jest nie do zniesienia. O dziwo firmie nie zależy na tych ludziach i puszczani są wolno na rynek. Jest to zaskakujące, bo to przecież dzięki nim Firma iSpot tak urosła i rozwinęła się. Dyrektor Generalny nie dba o nich i próbuje zastąpić ich pracownikami z wykupionej spółki. Niestety nie mają oni żadnego doświadczenia biznesowego, merytorycznego, nie znają procedur, nie wiedzą nic o audytach czy naszych procesach. Co więcej nie mają kompetencji, ani doświadczenia. Nie mają pomysłów, ani perspektyw na przyszłość. W najbliższym czasie będzie odchodzić kolejna fala starych pracowników, którzy w tej chwili czekają jedynie na premie roczną i zamykają komputery. Brawo Prezesie!

Heh
Pracownik

Nie będą lepsi, będą mniej zorientowani, łatwiejsi do ustawienia. Dodatkowo iSpot ma zakaz zwalniania pracowników wykupionej firmy, przez co jest zmuszony do zostawienia tych pracowników, nawet "odpadów" zwolnionych w przeszłości z iSpot przez 52.

do heh
Inne
 Pytanie
@Heh

zawsze najwięcej narzekają Ci co nic nie robią. Jakoś ci pracownicy na których narzeka iSpot się nie wypowiadają. Do pracy się chodzi pracować, a jeśli nie ta to będzie inna. Z jakiego wy założenia w tym iSpocie wychodzicie? że ktoś dywan przed wami rozwinie? to że uwite ciepłe posadki się kończą to sobie sami jesteście winni i nie zwalajcie winy na ludzi z wykupionej firmy...

kandydat do nowego salonu
Kandydat
 Pytanie

Cześć! Jak obecnie wygląda wynagrodzenie w ispot? Jakich mniej więcej planów i systemu premiowania pracownika można spodziewać się w punktach tej firmy? Jak wygląda temat stanowisk (są możliwe jakieś awanse?)

Pracownik SAD
Pracownik
@kandydat do nowego salonu

Cześć. Plany są różne, niestety często kompletnie odrealnione - raz w jedną, raz w drugą stronę. Możesz zrobić maks dodatku premiowego, by potem w takim grudniu prawie całą Polską nie miała premii. Nie pierwszy to raz, nie ostatni na pewno. Premia jest indywidualną, z dodatkowymi mnożnikami za wykonanie celów zespołowych. Finalnie na rękę jako doradca powinno się mieć około 3-4k przy niepełnym wykonaniu celów. Jak ktoś jest dobry to więcej, jak ktoś ma gorszy miesiąc - oczywiście mniej. Ofc teraz trochę więcej bo wzrasta minimalna krajowa, a tyle też wynosi podstawa na stanowisku doradcy. Awanse - są, bywają rekrutacje np na zastępcę kierownika którym nikt nie chce być xd jako doradca raczej wyciąga się więcej niż zastępca, są salony które miały 3 rekrutacje zewnętrzne i wewnętrzne - finalnie kandydatów brak. Trochę to śmieszne. Oczywiście, jest możliwość wzięcia udziału w rekrutacji do centrali etc.

Liszek
Pracownik
@Pracownik SAD

Oj wrzesień był piękny. Premiera, dużo Klientów, dużo zmian w salonie, duże - przeszacowane cele i brak dodatkowych % do premii :P

Fhytvbyukj
Pracownik
@Pracownik SAD

Jestem managerem dużego salonu. Nic, co piszesz- nie jest prawdą. Doradcy zarabiają najlepiej w całej firmie. Masz słabe źródło informacji :))

Pracownik biura
Pracownik
@Fhytvbyukj

W całej firmie najlepiej zarabiają handlowcy. Ludzie z biura chętnie rezygnują z rozwoju kariery tylko dlatego, że w roli handlowca zarobią 2 razy tyle (lekko). Handlowiec w salonie został zamknięty w złotej klatce - nikt nie chce awansować bo straci średnio 3/4k netto miesięcznie.

xyz
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik biura

W małych salonach kierownicy/zastępcy są doradcami i normalnie sprzedają, a wypłaty nawet z premią mają często 1-3k mniejsze... Tyle czasu już mówi się o zmianie systemu premiowego dla kierowników i zastępców, bo ten aktualny, ani nie wynagradza za dobrą pracę, ani nie motywuje. Od dwóch lat tylko się mówi, bo finalnie niewiele się zmienia. A co z managerami dużych salonów? Kierownik jak pracuje długo to ma taką podstawę, że finalnie na konto dostanie tyle co handlowiec!!! Zastępca kierownika w takim salonie miesiąc w miesiąc (przy premii max) zarabia o 2-3 k mniej niż doradca klienta z jego zespołu. Gdzie tu logika i matematyka?

Pracownik SAD
Pracownik
 Pytanie
@Fhytvbyukj

Nic nie jest prawdą? Ciekawe… Gratulacje. Czyli pracujesz w jednym z 5-6 salonów na 30kilka. Czy zarabiają najlepiej w firmie? Nie do końca, ale nigdzie nie jest napisane, że zarabiają mało :) W średnich i mniejszych salonach średnia netto wynosi około 4000. W większych - tak odkrywcze - większy obrót - większa premia. Oczywiście można też dorobić na konkursach gdzie bywa, że wypłacane są dodatkowe premię. Ale nie oszukujmy się, że poza Q4 pracownicy mocno wychodzą ponad 4000netto. W największych salonach trochę więcej. Może powinieneś/powinnaś zastanowić się i policzyć ile zarabiają Twoi ludzie?

Natalka
Inne

Znalazłam w internecie ofertę pracy na stanowisko starszej księgowej. Czytam, że jest to praca hybrydowa. W takim razie, w jakie dni pracuje się z biura, a w jakie z domu? Możecie też dać znać, w jakich godzinach się tutaj pracuje? Napiszcie proszę, jak to wygląda, bo zastanawiam się, czy składać CV...

Kandydat DK
Kandydat
 Pytanie

Znalazłem na jednym z portali ofertę pracy na Doradcę Klienta w punkcie w Koszalinie. W wyszukiwarce taki punkt nie wyskakuje, w liście na stronie również. Czy to punkt, który będzie dopiero otwierany mimo, że zaznaczono opcję "od zaraz"? Czytając różnie opinie nt. centrali chciałbym zapytać czy punkty również mogą oberwać rykoszetem za jakieś wewnętrzne nieścisłości?

Jakiś tam pracownik
Pracownik
@Kandydat DK

Cześć Jestem jakimś tam pracownikiem biurowym. Nieścisłości są - nie wpływają mocno na retail. Punkt w Koszalinie otwiera się niedługo dlatego praca jest “od zaraz” i nie możesz go znaleźć na mapie salonów.

Kandydat DK
Kandydat
@Jakiś tam pracownik

Super, dzięki za info. Zgłoszenie rekrutacyjne poszło, może dostanę odpowiedź zwrotną. Pozdrawiam :D

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w iSpot Poland?

Banianio
Pracownik
@Pytanie

Podstawa czyli 3500 zł brutto + premia

Helena
Inne
@Banianio

A ta podstawa zwiększa się np. ze stażem pracy? Czy raczej nie podlega negocjacji? To spoko, że można liczyć na premię. To jakaś spoko kwota? :) Są jakieś warunki/cele do zrealizowania, żeby ją dostać? Czy co miesiąc coś "wpada"?

Pracownik
Pracownik
@Helena

Można liczyć na podwyżki. Premia zależy od realizacji celu ale zawsze się coś dostaje. W zależności od miesiąca, premiery etc. Można dostać 1000 zł premii a można dostać tez 6000 tys

Mieczysław
Inne
@Pracownik

O to widzę, górny próg jest bardzo opłacalny pod względem premii. A ogólnie w ciągu pracy cisną na sprzedaż i wyniki, czy jednak luz? Z kierownikiem można się w tej kwestii dogadać i mieć gorszy miesiąc?

On
Inne
@Pracownik

Przestań kłamać. Plany sprzedażowe są tak opracowane żeby - zwłaszcza przy obecnej koniunkturze i trendach - nie wyrobić takich kwot.

anonim
Inne
@On

Czyli można zapomnieć o tych 6 tysiącach premii za utarg? A co z mniejszymi kwotami, też nie ma na co liczyć? Przybliższysz te plany sprzedażowe? No i czy robicie na nie indywidualnie, czy jako sklep?

Małgosia
Inne

W internecie można znaleźć ofertę pracy na stanowisko Doradcy Klienta. Pracodawca wymaga od pracownika gotowości do pracy w systemie zmianowym - nawet w weekendy. Czy jest ktoś w stanie napisać, jakie są to godziny pracy? :)

On
Inne
@Małgosia

Nie rób tego. Kierownik to (usunięte przez administratora) i nienawidzi kobiet. Po roku oszukiwania Cię, zbywania i poniżania zrobią Ci wodę z mózgu. Na koniec jeszcze będzie wysyłał maile o 2 w nocy zadając wyjaśnień jakich bzdur pisząc wielka czcionka z 7 wykrzyknikami w tytule. Szanuj się. Nie idź tam.

Szymon
Inne

Wrzucili ofertę pracy konsultanta contact center. Napisali że oferują umowę o pracę od pierwszego dnia wdrożenia. To znaczy że płacą normalnie nawet podczas szkolenia? Ile trwa takie stanowiskowe wdrożenie zanim zacznie się regularną pracę?

Pracownik
Pracownik
@Szymon

Tak, szkolenie jest płatne, zazwyczaj trwa około 2 tygodnie

XYZ
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy w iSpot pracuje się zmianowo czy można brać całą "dniówkę" 12h ??

za niedlugo worker
Kandydat
 Pytanie

witam, Jak wygląda aktualnie praca w iSpot? Czy są plany sprzedażowe?

Masakra
Pracownik

W cztery miesiące zniknęła ponad połowa menagerów… Marketing Manager Szefowa sklepu WWW Szef Kontrolingu Retail Menager HR Manager Dyrektor Finansów Fajna stabilna firma, której hasłem przewodnim jest: iSpot to ludzie! Kochajmy ich bo tak szybko odchodzą…

Sylwia
Inne
@Masakra

A jakieś konkretne powodu zniknięcia to są znane czy niekoniecznie? Są braki czy te stanowiska już tak czy siak zostały obsadzone? Stawiają na awanse czy z zewnątrz preferują?

Pel
Były pracownik
@Masakra

Cześć z nich zwolniła się sama, dla ścisłości

Aktualny pracownik
Pracownik
@Masakra

Z tą „szefową sklepu WWW” to bym nie przesadzał. ;) To ze ktoś jest najstarszy stażem i w ramach samowolki próbowała zaprowadzać jakieś swoje rządy nie zrobiło jej szefową działu. ;)

Szymon
Inne
@Pel

Przez warunki jakie tu proponują? Masakra napisał że to stabilna firma więc myślałem że troszczą się tu o ludzi. Wiesz co było nie tak?

Bob
Pracownik
@Pel

Pel, tak to prawda. Część z nich zwolniła się sama, ale to dlatego, że mieli programy naprawcze i za chwilę to oni byli by zwolnieni…

Rozbawiony
Pracownik
@Bob

@Bob, chyba musisz być prezesem, czy kimś takim, skoro znasz takie szczegóły o planach naprawczych xD. Nie przywiązywałbym się do tej opinii. Prawda jest taka, że do tej pory w tej firmie było spoko, teraz przy nowym dyrektorze finansów, jaki by nie był, będzie już w ogóle super. Dobra zmiana!

Bob
Pracownik
 Pytanie
@Rozbawiony

Koleżanka z WWW byla wyjątkowo wylewna i nie miała problemów z mówieniem na temat planu naprawczego. Jej szefowa poleciała chwile później. Skoro firma jest taka fajna to czemu przez cztery miesiące zmieniło sie 3/4 menagerów?? Co z problemami w serwisie i audytami? Co ze smutnymi panami w garniturach, którzy zajrzeli do iSpot? Co z karami jakie musimy zapłacić? Fajna, spokojna firma ;)

Koleżanka z www
Były pracownik
@Bob

Ja nie powiem złego słowa na iSpot jako miejsce do pracy, spędziłam tam świetne lata i lubiłam tam pracować, zwłaszcza w naszym zespole. I nie dlatego koleżanka odeszła i nie musi ci się tłumaczyć dlaczego.

Sylwia
Inne
@Koleżanka z www

a możesz rozwinąć bardziej plusy z pracy tutaj? oczywiście już pomijając przy tym zespół, który wiadomo pewnie robił atmosferę. A warunki pracy i sama specyfika?

Słabo...
Kandydat

Kilka dni temu miałem rekrutacje punkcie na Puławska 2. Wszystko było do czasu, aż nie padło pytanie - ile chce mieć za 1h pracy. Na moje pytanie - ile dają dostałem odpowiedz, która zniechęciła mnie do pracy w iSpot. Dowiedziałem się, że jest to tak prestiżowe stanowisko (sprzedawca), że walą do niech cale tłumy chętnych i oni wybiorą tych co powiedzą, ze będą pracować za najniższa stawke. Jeśli to czytają Ci Panowie, to powiem tylko tyle - Prestiż to może byłby, gdybyście byli Apple, ale jesteście tylko resselerami, bo Apple na ten moment do Polski nie weszło.

Pracownik
Pracownik
@Słabo...

i iSpot się nie zarabia Per/H ???? a na pewno nie stanowisku sprzedawcy.

A weź...
Pracownik
@Pracownik

Są stawki per h na różnych stanowiskach. Niestety.

Sylwia
Inne
@A weź...

Czyli na których, bo teraz to niejasne się zrobiło. Sprzedawcy ostatecznie jak są wynagradzani?

Helena
Inne
@Słabo...

Zastanawiam się ile im zaproponowałeś? :D

Kosmos i struś
Były pracownik

(usunięte przez administratora) Kolejna osoba z najwspanialszego działu finansów rzuciła papieramy. Matrona (usunięte przez administratora) wszystkich w organizacji. Jest świetnym (usunięte przez administratora). Jej zdanie się tylko liczy i NIGDY nie przyzna się do błędu. Ludzie zapracowują się na nadgodzinach a potem nie wypłaca. Jest tak wspaniale ekspresyjna, że niszczy każdego na swojej drodze. Od 9 miesięcy szuka kontrolera finasowego i audytora. W WWA z nią nikt nie chce pracować. No chyba, że (usunięte przez administratora)bo płaci swoim kolegom z audytu miliony za usługi. Niech zatrudni ludzi z apteki bo to jedyny świat jaki zna. (usunięte przez administratora)nie jest lepsza, czerpier przykład z góry. Koleżanki odchodzą i nie wytrzymują napięć. Inne działy są sparaliżowane, kto śmie zapytać lub niezgodzić się z nakazami jest niszczony przez wewnętrzne kontrole i niedorzeczne oskarżenia ustalanych na prędce regół(usunięte przez administratora)

1
Aktualny pracownik
Pracownik

..... a "regół" też powinno być napisane inaczej. Na przyszłość sugeruję napisać "zasad". ???? BTW. jeden jak i drugi kolega nie pracują. ????

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kosmos i struś

Skąd „były pracownik” wie, co wczoraj działo się na open space? Ma kreta czy sam jest kretem? Ta przestrzeń nie jest zbyt duża ;)

ABC
Pracownik
 Pytanie
@Kosmos i struś

Dlaczego iSpot i GoWork tak bardzo boją się słowa na M, że je usuwają? W iSpot jest przyzwolenie na (usunięte przez administratora) (lub używając polskiego odpowiednika: nękanie), a próby jego zgłaszania, szczególnie jeżeli dotyczą Matrony, są bagatelizowane przez Prezesa - "dorośli jesteście, dogadajcie się" albo "i chce ci się czas marnować na kłótnie?". Matrona nie przestrzega żadnych zasad, nawet tych, które sama ustala. Ale niech tylko inni spróbują się nie zastosować, to będzie się działo. Ostatnio zatrudniła do siebie nowego pracownika z pominięciem HRów. Można? Można! Pomińmy fakt, że nie było nawet otwartego procesu rekrutacyjnego na to stanowisko, a zatrudniony to znajomy królika... Jeżeli więc nadal chcesz pracować w centrali, to ogranicz się do stanowisk specjalistycznych, bo będąc menadżerem powinieneś być gotowy na (usunięte przez administratora), poniżanie, krzyki i ciężką atmosferę.

El cazador
Były pracownik
 Pytanie
@ABC

Jak czytam Twoja opinie to faktycznie iSpot nie ma szczęścia do pracowników… pełno w niej flustratów. Jeśli jesteś takim wysokiej klasy specjalistą a środowisko Ci nie odpowiada to co tam jeszcze robisz?!

Szymon Mat
Inne

Wskutek słabej jakości klawiatury i ogłoszonej w związku z tym przez Apple ogólnoświatowej akcji serwisowej zmuszony byłem oddać mojego MacBooka Pro 15" do serwisu. Zaniosłem go do Magnolii do iSpot. Podczas przyjmowania laptopa do serwisu wszystko OK, zostałem poinformowany, że oni na miejscu nie naprawiają tylko jest wysyłane dalej do serwisu. Czekałem prawie miesiąc na naprawę. Niestety, zamiast naprawionego laptopa, po kilku tygodniach czekania przyszedł… kosztorys z informacją że mogą naprawić klawiaturę, ale odpłatnie za kwotę 3710zł. W laptopie wartym obecnie 4000zł naprawa/wymiana klawiatury za 3710zł, to nie pomyłka. Powodem odrzucenia darmowej naprawy były luźne 2 dekielki klawiszy. Rzecz w tym, że tak jak same zaczęły literki wskakiwać podwójnie podczas pisania (co właśnie obejmuje akcja serwisowa) tak dekielki dwóch innych klawiszy puściły mocowania podczas zwykłego, codziennego użytkowania o czym serwis był wyraźnie poinformowany podczas oddawania laptopa do naprawy. Okazało się na dodatek, że laptop nie został wysłany do żadnego zewnętrznego serwisu, a leżał w iSpocie w Magnolii przez kilka tygodni. Przy odbiorze na informację, że niestety będę zmuszony wystawić stosowną opinię, Pan z obsługi iSpot skwitował to „Jak panu ulży to proszę bardzo.” Na mail z zapytaniem o podstawę odrzucenia reklamacji odpowiedzi nie dostałem, cisza. Podsumowując, jestem kompletnie rozczarowany. Nie tak wyobrażam sobie traktowanie przez serwis iSpot i firmę Apple klienta, a szczególnie stałego. Przez ostatnie lata kupiłem do firmy i prywatnie kilkanaście komputerów tej firmy. Pierwszy raz od 2009r, czyli odkąd użytkuję "Maki" skorzystałem z serwisu i od razu dostałem „liścia w twarz”. Planując kolejny zakup na pewno się zastanowię czy nadal kupować sprzęt z jabłkiem na obudowie.

1
Agusia
Inne
@Szymon Mat

To brzmi jak typowy iSpot. Nie musi Pan rezygnować z zakupu sprzętu Apple - wystarczy, że kupi Pan u konkurencji ;) iSpot to tylko sprzedawca, a nie filia Apple w Polsce.

tomasz
Pracownik

Stawki akurat w salonach są przejrzyste i dostępne, i nie zależne od godziny tylko na etat plus prowizja, więc bzdury jakies

Zostaw merytoryczną opinię o iSpot Poland - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w iSpot Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 7 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

iSpot Poland
1.7/5 Na podstawie 248 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
iSpot Poland
Przejdź do nowych opinii