Powiem tak dużo obiecywania i gadania... sorry miało być RZUCANIA SŁÓW NA WIATR, firma potężna i prężnie rozwijająca się na taniej sile roboczej.Nie zarobisz tu jako mechanik, magazynier ani kierowca. W systemie 2/1 6 tyś wypłaty. (Trasy tylko po DE) Pauzy, weekendy, delegacje, diety nie PŁACONE. aby doliczyć się ile masz chociażby na godzinę to z miesiąca na miesiąc inna stawka na godzinę wychodzi. To co się dzieje na warsztacie to istny cyrk nawet małpę mają tam P. Adama który ucina koszty w wszystkim tylko po to aby (usunięte przez administratora) prywaciznę dla sb.... Jak coś się nie podoba na liście zgłoszeń od kierowców bo się coś w aucie stało i za duże koszta to lista ląduje w koszu. Ogółem praca na miejscu nie jest zła gdyby nie jej brak i wymyślanie na siłę (w szczególności gdy SZEF jest na bazie) Jeśli chodzi o pracę na szoferce to plusem tego wszystkiego jest tylko i wyłącznie to, że ciężarówki są zadbane i myte i nie są zrzęchociałe i prze ruchane po kilka milionów w kółko. Więcej plusów raczej nie ma a jeśli chodzi o minusy to jest ich dużo jak w każdej firmie. najlepiej iść się samemu przekonać
Czemu zachęcasz żeby tam iść, skoro według ciebie nie spełniają nawet obietnic? A myślisz, że gdzieś indziej jest lepiej, tak w ogóle?
Zachęcam z racji takiej iż wiele ludzi znajdzie się takich którzy stwierdzić mogą że pewnie podpadlem pracodawcy lub coś ten deseń że wystawiane taka opinie. Dla tego "zachęcam" Tych co nigdy nie byli a mają swoje zdanie na temat pracy tam