Pisaliście o rotacjach na handlowym no i niby na stronie są teraz oferty na dwa regiony ale czy po takim czasie dalej jest jakaś słaba atmosfera i ludzie uciekają czy może coś się poprawiło i to rozwój? komentarzy od lat nie ma stąd wątpliwość
Mobbing to drugie imię osoby zarządzającej południowa Polską. Ciekawe kiedy Pani prezes przejrzy na oczy!! Znowu się cały zespół wysypał.
Dość dużo mówią wasze opinie. Ciekawi mnie jeszcze jak jest z premiami albo prowizjami od sprzedaży dla handlowców. Z tego co piszecie podstawa szału nie robi, można liczyć że te dodatki podniosą konkretnie wypłatę?
Szukam pracy biurowej, w handlu. Widzę po wpisach, że dział handlowy jest "nowoczesny". Możecie mi coś więcej powiedzieć na ten temat?
Jak działa firma ? Jakie macie zasady
Firma miała pecha bo trafiała na nieudaczników, co sprawiło, że opinia się popsuła na sklepach i było ciężko się przebić ale udało się. Dział handlowy został podzielony na kanał nowoczesny i tradycje co znacznie ułatwiło działanie na rynku. Pracowałam 1,5 m-c i niestety musiałam sama zrezygnować z powodów rodzinnych. Ogólnie atmosfera i zespół super, wsparcie sprzedażowe ok, nie ma problemy z wymianami, rozliczaniem promocji itp. . Kierowniczka, która przejęła dział handlowy rewelacja, daje swobodę w działaniu ale też wymaga ale to normalna sprawa. Ogólnie nie mam zastrzeż i serdecznie polecam. Pracowałam marzec- kwiecień w jako handlowiec sieciach.
Witam, Pracowałem niedługo jako PH, ale udało mi się trochę poznać strukturę i zasady działania firmy. Uważam, że podstawowym problemem w firmie jest niewywiązywania się z obietnic wobec klientów i brak wsparcia klienta. Klienci, z którymi się spotkałem przez okres mojej pracy, nie są źli na PH i z nami chcą rozmawiać, jeśli będziemy z nimi rozmawiać normalnie, bez trybu rozkazującego, czy nakazującego, nie wspominając już o oszukiwaniu klientów, czy niesłusznym oczernianiu PH przez kierowników. Klienci mają pretensje do nierozliczania promocji i brak wsparcia w przypadku terminowania się produktów oraz do bardzo dużej rotacji PH, bo nie czują się bezpiecznie, skoro PH zmienia się co 3 miesiące. Z właścicielami nie miałem okazji rozmawiać, ale firma sprzedaż nie będzie zwiększać, bez inwestycji w sprzedaż - wsparcia sprzedaży (budżet na wymianę to kpina - wysyłałem raporty ile mam towaru do wymiany, jednak nic z tym nie zrobiono). Dział marketingu nie wspiera w wystarczający sposób działu sprzedaży, gdyż brak podstawowych materiałów POS. Kolejnym tematem jest ilość raportów, która zbytnio obciąża PH, zamiast skupić się na rozmowie z klientem i maksymalizacji sprzedaży, PH robi raport i jedzie dalej, bo nie objedziesz 10 klientów skoro raport zajmuje ok 15-30 minut na sieciach, a gdzie rozmowa, czy czekanie na kierownika - kanał nowoczesny. Na koniec merchandising, który jest zmorą, szczególnie na halach C&C, gdyż jest tam ponad 60 indeksów i samo układanie produktów na półkach i kasach potrafi zając 2-3 godziny, raport 40 minut i pół dnia stracone. Przed rozpoczęciem pracy w tej firmie czytałem opinie, ale chciałem sprawdzić, czy te krytyczne są prawdziwe i stwierdzam, że niestety SĄ prawdziwe. Pensja podstawowa to 3000 zł brutto na umowę zlecenia, co za tłumaczenie się i świecenie oczami przed klientami jest śmieszną kwotą. Planów nie da się wyrobić, bo jak wcześniej wspomniałem jest dużo towaru do wymiany, a bez tego nikt nie zamówi więcej. Skoro planów się nie wyrobi i kilku nierealnych wskaźników, to dostaje się pensję podstawową, a za takie pieniądze to i w Biedronce na kasie można pracować a po 8 godzinach iść do domu i nie myśleć o pracy, a nie tak jak w tej firmie, wracasz po 8-10 godzinach w terenie i robisz raporty, wysyłasz zamówienia i odpowiadasz na maile. Firma nie daje komputera, nie zwraca za internet i wydruki, więc PH pokrywa koszty pracy biurowej. Powyższa ocena jest moją subiektywną opinią na podstawie krótkiej współpracy. Moim celem nie jest oczernianie pracowników firmy, ale zwrócenie uwagi na problemy, które są do rozwiązani.
(usunięte przez administratora) Sprzedawaj tak żeby nie było wymian. Sprzedajecie przez hurtownie, które sprzedają na sztuki a więc nie ma potrzeby sprzedaży w zgrzewkach. Ja wiem jak to jest. Jak klient jest nie obeznany to PH sprzedaje ile się da a zwłaszcza jak są pakiety. Rozumiem trochę PH - chce sprzedać jak najwięcej, jednak skoro nie ma wiedzy albo nie chce mieć, że to jest klient, który za żadne skarby nie sprzeda pakietu to po co mu ten pakiet wciskać. Trzeba trochę myśleć nie tylko o swojej sprzedaży ale i o wymianach, tylko nie wtedy jak towar się przeterminuje ale w momencie jak robi się zamówienie. Znam firmę i jej produkty - są super(firma i produkty) trzeba umieć je sprzedawać. Co do struktury i zasad działania firmy to wybacz ale mam duże doświadczenie i pracownik, który sobą coś reprezentuje może bardzo wiele. Żeby jednak czegoś żądać trzeba na początku coś z siebie dać.
Zgadzam się, że trzeba sprzedawać trzeba mądrze, aby punku nie przetowarować i nie mieć wymian, ale to nie zawsze jest możliwe przy założonych planach. Co w sytuacji gdy są mocne naciski na sprzedaż pakietów, choć nie ma potencjału klienta na odsprzedaż. Tak jak wspomniałem przy dużej rotacji PH, nie ma szans na wyrównanie przeterminowanych produktów, skoro poprzednikom nie udało się ich wyrównywać na bieżąco i się nawarstwiły, a dodatkowo jeśli sprzedawali pakiety pomimo braku potencjału odsprzedażowego, to jesteśmy w sytuacji bez wyjścia. Zgadam się produkty są wysokiej jakości i bardzo smaczne, jednak bez edukacji klientów i przy obecnym kliencie, który szuka taniego produktu, którym kuszą produktu marki własnej, tego rodzaju produktu są produktem premium. Pomimo rzetelnej informacja z rynku co do oczekiwań klientów, uczciwa praca (kontrola dystrybucji wg. stanu faktycznego a nie pod wskaźniki) nie jest ceniona i nie jest wspierana, bo pomimo informowania od samego początku gdzie jest potrzebne największe wsparcie nie zostało ono udzielone. Wysoka rotacja na stanowisku PH jest spowodowana głównie brakiem wsparcia ze strony firmy albo ze zbyt wysokich planów sprzedaży, a jak wiadomo nie pracuje się dla idei.
Nieuzasadnione? Dziwnym trafem na drugiej stronie gowork gdzie jest 170 komentarzy, większość osób, która pracowała w IF powtarza te same tematy więc wydaje mi się że są całkiem uzasadnione
@Andrzej czyli skoro nie da się wyrobić planów to w sumie pensja tylko ta podstawowa zostaje ?
Każdy pracujący handlowiec doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że w tej pracy trzeba mieć po prostu zdolności i plany są do zrealizowania.
ja pracowałam cały rok jako ASM, było ok do momentu aż bezmyślnegokoordynatora wymyślili,który robił łapanki!!!Jak na żydów! Wynagrodzenie ok, przełożony [usunięte przez moderatora]-bardzo fajny ,można było na każdy temat porozmawiać i prosić ZAWSZE o pomoc, ale Koordynator [usunięte przez moderatora] to masakra! Słoma z butów mu wychodziła a na marketach jak się schylał do półek to rowa mu połowę widać było, zero kultury osobistej. Może i pojęcie jakieś miała, ale podejścia żadnego, zależało mu tylko na udupieniu kogoś a nie na pomocy. [usunięte przez moderatora]-bez komentarza-intelignetna babka ale nie potrafiła dojść do naszych mózgów. Dobrze ,że asm się ingerowali ze sobą!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Index Food Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Index Food Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.