Właśnie zakończyłam pracę w firmie Tramwaje Szczecińskie ma stanowisku motorniczy. Odradzam wszystkim pracę w tej firmie, wynagrodzenie uwłaczające godności pracownika, kary za wszystko, wagony w katastrofalnym stanie technicznym. Pracowałam na zajezdni Pogodno więc nie wiem jak jest na Golecinie. Więc zaczynamy: kierownik zajezdni totalny ignorant brudas, śmierdzący jak popielnica na dworcu, nie mający żadnej wiedzy o tramwaju. Zastępca od spraw personalny pani B powinna zostać już dawno aresztowana, za zastraszanie i wmawianie wszystkich win pracownikom. Dyspozytorzy, ludzie, którzy dla premi pocałują kierownik w cztery litery żeby nie musiał używać papieru w WC. Współpracownicy w większości boją się własnego cienia i donoszą jeden na drugiego. Jest jeszcze "gość bez nazwiska", który właściwie nic nie robi, oprócz donoszenia na innych, w zajezdni ma swoje prywatne pomieszczenie, w którym przesiaduje cały swój czas pracy, zobaczymy go tylko w wakacje przy obsłudze linii 0. Bardzo mocno się zawiodłam, miałam nadzieję, że będzie to moja praca już do emerytury ale pozostając tam dalej z pewnością bym tej emerytury nie dożyła.
Gratuluje decyzji, wybrałaś normalne życie. Ja mam sentyment do tej pracy ale niestety wspomnienia nas oszukują. Skóra cierpnie na wspomnienie o ryzykowaniu pieniędzmi lub więzieniem w tej pracy, wezwania na dywanik do pani b.o z byle bzdetami- w żadnej innej pracy nie spotkałem się z czymś takim... za to pan "dwóch imion" również czesto tam jest ale na "makowcu" ;)
Cześć, szukają kogoś do sprzątania wagonów tramwajowych, ale zatrudnienie na umowę zlecenie, czy ktoś coś wie czy jest mozliwe później przejście na umowę o pracę? I jeszcze jakie godziny pracy, bo w ogłoszeniu brak info.
A z jakim wyprzedzenie trzeba podać dni pracujące? Jakby ktoś nie chciał pracować nocek tylko zmiany dzienne to jest to w ogóle możliwe? Jak ktoś pracuje w nocy to ma większą stawkę niż Ci na dziennej?
siema, interesuje mnie praca jako motorniczy tramwaju, ale nie mam jeszcze odpowiednich uprawnień. Wiem, że w niektórych miastach zakłady są w stanie je finansować nowym pracownikom, którzy następnie wykonują tam pracę. Jak to tu wygląda, jest taka szansa? W ofercie wpisali możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, więc może akurat..?
Ale żeby się dostać chyba nie trzeba mieć znajomości? Mąż też chciał postarać się o etat motorniczego i ma teraz mieszane uczucia. Napisz proszę, czy realnie można dostać umowę o pracę i to na pełen etat, tak jak zapewniają w ogłoszeniu.
siema, interesuje mnie praca jako motorniczy tramwaju, ale nie mam jeszcze odpowiednich uprawnień. Wiem, że w niektórych miastach zakłady są w stanie je finansować nowym pracownikom, którzy następnie wykonują tam pracę. Jak to tu wygląda, jest taka szansa? W ofercie wpisali możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, więc może akurat..?
I zapomnij o jakimkolwiek rozwoju. W firmie będziesz motorniczym i nikim innym aż do emerytury.
Serio? Ja też myślałem, aby tu przyjśc na motorniczego, no ale liczyłem, że kiedyś można zostać np. kierownikiem czy jakimś brygadzistą na zajezdni. A czy jak w między czasie taki motorniczy zrobi jakieś studia, to jest opcja na awans??
Chyba nie orientujesz się w realiach miejskich spółek i nie wiesz kto zostaje tam "kierownikiem lub brygadzistą" :D Jeśli nie masz wuja na zajezdni i cioci na klonowica to jedyne na co możesz liczyć (po kilkunastu latach...) to zaszeregowanie do starszego motorniczego.
Ale żeby się dostać chyba nie trzeba mieć znajomości? Mąż też chciał postarać się o etat motorniczego i ma teraz mieszane uczucia. Napisz proszę, czy realnie można dostać umowę o pracę i to na pełen etat, tak jak zapewniają w ogłoszeniu.
Można wiedzieć, jakie świadczenia socjalne przysługują pracownikom TS? W ofercie pracy dla pracowników torowych jest o nich ogólna wzmianka. Chodzi o premie, dopłaty do wczasów, czy może jeszcze jakieś niespodzianki?
Czy w TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O. zatrudniani są obcokrajowcy?
Witam wszystkich, chciałabym dowiedzieć się czegoś o pracy ślusarza elektromontera. Konkretnie to mój tata jest zainteresowany nową pracą, a jest osobą 55+. Czy zatrudniają takie osoby, szczególnie, że ma on doświadczenie w zawodzie 10 lat? I czy osoby w takim wieku mają tu szanse awansowania? Bo jest info w ogłoszeniu, że dają możliwości rozwoju i perspektywy.
Perspektywy rozwoju i awansu brak...jest to tylko kiełbasa wyborcza ale kwestia wieku to nie będzie problem. Biorą każdego kto się zgłosi bo kolejka chętnych z szlabanu jakos nigdy nie chce dotrzeć do zakładu. System pracy jest dość spokojny, nie można narobić się oczywiście jak dostosuje się chęci do stawki.
Witam, piszcie co chcecie, ale jak ktoś to lubi, czyli jeździ tramem pasjonacko, to choćby wokół była wojna, pandemia i kryzys, to przychodzić do pracy będzie chętnie i to z uśmiechem na ustach. Fakt, stawki faktycznie mogłyby być nieco wyższe, zrównane z autobusami (35 zł br. / 1h) a nie kilka złotych w dół ze sporadycznymi wzlotami, ale tak to już jest, gdy ma się Monopol, innego przewoźnika niż TS Szczecin nie posiada. Atmosfera w firmie różna, przed świętami i po wpadkach słownych Pana Prezesa KW skutkujących podwyżkami zawsze panuje ożywienie i chęć dialogu : ) tak na co dzień na pętlach, o ile jest czas, też idzie sobie pogadać czy się pośmiać, luz blues. Rozkład jazdy jest, ale sztywno się go trzymać nikt nikomu nie każe, byle nie być więcej niż +1 min przed czasem. Odn. czasu, godziny pracy nie należą do najprzyjemniejszych, bo zwykle albo od albo do nocy, ale latem to dość miłe i dobrze nastraja do życia, patrzenie jak miasto się budzi lubi idzie spać , zimą mogą temu towarzyszyć różne bluzgi i dźwięk skrobanka, życie , powinny być dopłaty za zimowe pobudki :) ogólnie to praca (pomijając kondycje psychofizyczną i wiedzę o ruchu drogowym) dla ludzi o mocnych nerwach, nietypowym hobby lub z dużym samozaparciem i dystansem. Wszyscy inni powinni sobie odpuścić, bo jazda pustym tramwajem literą L czy symulatorem na komputerze, a PESA pełną różnych ludzi mknącą swoim rozkładem jazdy po jesienią często czarnej szynie (efekt poślizgu jak opona na lodzie) to dwie różne rzeczy ... bywa, że boli albo nie jest lekko zahamować czy podjechać pod górkę, albo wytłumaczyć niesfornemu pasażerowi, że powstałe opoźnienie to nie kaprys motorniczego xD możnaby książkę napisać, byłoby tyle rozdziałów i przypadków, ile różnych osobowości na świecie... pozdrawiam, motorniczy na um-zlec.
Też jeździłem na zleceniu, z doskoku. Lubiłem to ale nie na warunkach TS, na zleceniu jesteś nikim. Ale tak, lato godz 5, odpowiednia muza w słuchawce- świat był piekny, potem ogień spod kół w szczycie a po 8 już luz, to odprężenie i przerwa (jeśli nie awaria :P) ale zaraz przychodził jakiś oszołom z pretensjami o byle co i czar pryskał.
Mnie interesują te stawki, wiadomo, że będąc motorniczym wyboru za bardzo nie ma, ale jak to w końcu jest z tymi podwyżkami? Rok w rok coś dorzucają do tej stawki podstawowej? Piszecie o zleceniu, a ciężko o etat w firmie? Bardziej takie coś by mnie interesowało. I jak wyrabianiem uprawnień, są w stanie z tym wspomóc?
Nie że nie można przejść na etat, tylko na początek pracujesz na u.zl. i musisz napisać podanie o przejście na uop. Przy czym jazda z patronem to praca za minimalną stawkę u.zl. Na zleceniu jeżdżą osoby które traktują tą prace jako dodatkową.
Pytanie- jaka jest na dzień dzisiejszy stawka godzinowa w TS na umowie zlecenia?
Cześć, szukają kogoś do sprzątania wagonów tramwajowych, ale zatrudnienie na umowę zlecenie, czy ktoś coś wie czy jest mozliwe później przejście na umowę o pracę? I jeszcze jakie godziny pracy, bo w ogłoszeniu brak info.
Jeśli się sprawdzisz to jak najbardziej istniej możliwość przejścia na umowę o pracę. Co do godzin to ustalasz dyspozycyjność według godzin w których możesz pracować,grafik jest elastyczny, można się dogadać.
A czy jest też elastycznośc jeśli chodzi o wymiar pracy? Znaczy jak bym chciała pracować na pół etatu, to jest szansa? Albo tylko w weekendy pracować? Chodzi o taką możliwość dla studentów.
No przecież napisała że jest elastyczność- na zleceniu podajesz dni (właściwie noce) w które możesz pracować.
To jest to tylko praca w godzinach nocnych? Od której do której? Na inne zmiany się nie pracuje?
To tak w miesiącu jaki jest ten podział mniej więcej? Mam na myśli to, ile tych nocnych zmian, a ile na dzień się przychodzi. Wiesz, po prostu pracowałam bardzo długo w zakładzie z systemem rotacyjnym i te częste zmiany trybu to był jakiś koszmar. Rozwaliłam sobie organizm. A jak tutaj jest?
A z jakim wyprzedzenie trzeba podać dni pracujące? Jakby ktoś nie chciał pracować nocek tylko zmiany dzienne to jest to w ogóle możliwe? Jak ktoś pracuje w nocy to ma większą stawkę niż Ci na dziennej?
Jeżdżą jak chcą raczej nigdy o czasie przeważnie wcześniej o 3 min.Ktoś powinien zrobić z tym porządek!!!!!!!!
1 minute to i owszem ale 3 minuty to bzdura, to nie wyścigi i raczej nikt sie nie odważy. (usunięte przez administratora)
Jakie warunki pracy są w TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Motorniczy?
Oczywiście że jest autobus pracowniczy który zabiera pracowników. Na zajezdni jest bufet dla pracowników w czasie przerwy można zjechać na posiłek lub ktoś przyjedzie na końcowy przystanek i przywiezie jedzenie w opakowaniu termoizolacyjnym, żeby nie wystyglo. Atmosfera w pracy jest naprawdę super, na każdego możesz liczyć że ci pomoże są mili i kolezencscy. Tak że jeśli ktoś się zastanawia nad podjęciem pracy jako motorniczy to szczerze polecam.
Dramat. Pieniądze żadne, premię może zobaczysz jak wiesz komu wejść w cztery litery. Robisz w sumie za darmo. Ludzi ciągle brakuje, tramwaje wypadają z rozkładu, miasto ogranicza ilość kursów bo nie ma komu jeździć. A nie ma komu bo na byle taksówce zarobisz 2x tyle. I nie musisz się użerać z powtkomunistycznym betonem. Jak najdalej od tej firmy, jak nie zaczną normalnie płacić i nie zlikwidują ukladzikow to Szczecin zostanie wioską bez tramwajów.
Kiedy wreszcie będzie egzamin na motorniczego? Zwolniłam się z poprzedniej pracy a nowej nie mogę się doczekać.
Egzamin będzie odbywał się online na symulatorze jazdy tramwajem po mieście. Proszę się zgłosić do kadr po kod , i numer identyfikacjny potrzebny do zalogowania się na stronie internetowej.
Jak WORD znajdzie egzaminatora, do tej pory ściągali z Gorzowa- może szukają jeszcze dalej.
Mąż szuka pracy jako Elektromonter Taboru Szynowego. Ma wykształcenie zawodowe oraz potrzebne uprawnienia do wykonywania zawodu. Zastanawiam się na jakie zarobki może liczyć doswiadczony pracownik. W ogłoszeniu, które znalazłam z 2017 roku proponowane zarobki to 2500zl. Jak na chwilę obecną wygląda ten temat? Można zarobić więcej niż 4000zl?
Najniższa krajowa a do tego w pakiecie dają (usunięte przez administratora) i zastraszanie pracowników. Szczerze odradzam, ta firma zatrzymała się w zamierzchłym (usunięte przez administratora), mentalnie i technologicznie. Szkoda nerwów na to (usunięte przez administratora)
To są poważne oskarżenia. Są na to jakieś dowody? Możesz też dać znać czy dają tu chociaż umowę o pracę? Jak długo trzeba pracować żeby się i taka ubiegać?
Pracę przy sprzątaniu widzę odradzają różne osoby, a ktoś coś może powiedzieć o tym stanowisku mistrza? Na które wystawili ofertę na stronie internetowej, zainteresowała mnie. Mam 10 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi. Ile osób jest w zespole i jaka stawka, szczególnie dla doświadczonej osoby właśnie? O ile to ma znaczenie.
Jestem zainteresowana ofertą na sprzątaczkę wagonów tramwajowych, którą dali na stronie. Pracował ktoś? Zastanawia mnie, z czego wynika, że to jednak umowa zlecenie jest, a nie o pracę. Nie ma stałych godzin może? Tam tak pobieżnie wspominają o tych nocach itp.
Odradzam prace sprzatania wagonów na zajezdni golecin. Tam co sie wyprawia to obłęd. Syn pracował i po miesiacu mial dość. Ludzie tam pracujacy sa bezczelni pozjadali wszystkie rozumy,kazdy udaje kierownika .Czepiaja sie Bóg wie czego,a szefowa sprzataczy nie reaguje. Kpina totalna. Totalna porażka. Wolala bym butelki zbierać niz pracowac z tak bezczelnymi i zaklamanymu ludzmi,lizacych (usunięte przez administratora)..
Właśnie zakończyłam pracę w firmie Tramwaje Szczecińskie ma stanowisku motorniczy. Odradzam wszystkim pracę w tej firmie, wynagrodzenie uwłaczające godności pracownika, kary za wszystko, wagony w katastrofalnym stanie technicznym. Pracowałam na zajezdni Pogodno więc nie wiem jak jest na Golecinie. Więc zaczynamy: kierownik zajezdni totalny ignorant brudas, śmierdzący jak popielnica na dworcu, nie mający żadnej wiedzy o tramwaju. Zastępca od spraw personalny pani B powinna zostać już dawno aresztowana, za zastraszanie i wmawianie wszystkich win pracownikom. Dyspozytorzy, ludzie, którzy dla premi pocałują kierownik w cztery litery żeby nie musiał używać papieru w WC. Współpracownicy w większości boją się własnego cienia i donoszą jeden na drugiego. Jest jeszcze "gość bez nazwiska", który właściwie nic nie robi, oprócz donoszenia na innych, w zajezdni ma swoje prywatne pomieszczenie, w którym przesiaduje cały swój czas pracy, zobaczymy go tylko w wakacje przy obsłudze linii 0. Bardzo mocno się zawiodłam, miałam nadzieję, że będzie to moja praca już do emerytury ale pozostając tam dalej z pewnością bym tej emerytury nie dożyła.
Gratuluje decyzji, wybrałaś normalne życie. Ja mam sentyment do tej pracy ale niestety wspomnienia nas oszukują. Skóra cierpnie na wspomnienie o ryzykowaniu pieniędzmi lub więzieniem w tej pracy, wezwania na dywanik do pani b.o z byle bzdetami- w żadnej innej pracy nie spotkałem się z czymś takim... za to pan "dwóch imion" również czesto tam jest ale na "makowcu" ;)
Pracował ktoś z Was jako Specjalista ds. Kadr i Płac w TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O.? Powiecie na czym polega praca na tym stanowisku? Czego wymaga się na rekrutacji od kandydata?"
Jeżeli ktoś jest masochistą to może iść tam pracować. Premię dostają tylko przyjaciele króliczka co donoszą i ciągle na chorobowym siedzą. a ci co pracują sumiennie to ani złotówki. nie będę się rozpisywać.
Jakie pytania dostaliście podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Sprzątaczka w firmie TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O.?
U mnie rozmowa o jezykach obcych, niestety znałem tylko niemiecki i angielski i do tego ledwie licencjat... Pracy nie dostałem bo była osoba która znała dodatkowo hiszpański i miała magistra i ona dostała pracę.
Przepraszam, Ty tutaj mówisz w kontekście pracy jako sprzątaczka czy ja jakoś źle to zrozumiałam jeśli chodzi o te wymagania?
ja wiem co to jest sarkazm ... niemniej nie wiem dlaczego w stosunku do tej firmy ją stosujesz, co takiego ci na rozmowie zrobili ?
No to jeszcze śmiało powiedz to w tych wszystkich językach, które prezentowałeś na rozmowie. ;p A tak już całkiem poważnie to chyba tu pracujesz, co nie? Na jakim stanowisku? ;)
O proszę, nie wiem czy poważnie piszesz ale jeśli tak to jakie warunki w kadrach tak właściwie obecnie tu mają? Ile osób pracuje w dziale?
Aplikowaliście na stanowisko Ślusarz w TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O. i zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami ze spotkania z przedstawicielem firmy. Przekazane przez Was informacje mogą okazać się cenne dla innych użytkowników.
To dyrektorka rozmawia ze swoim przełożonym . Są razem na rozmowie . Generalnie dramat . Tam nikt nic nie wie . Ja Ci nie odradzam , spróbuj . Pracowałem tam . Teraz więcej ludzi odchodzi jak przychodzi . Warunki ma warsztacie dramat . Wszystko zatrzymało się 50 lat temu . (usunięte przez administratora) w nowym wydaniu. Brak szacunku dla człowieka
Na jakie zarobki można liczyć w dziale księgowości??
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O.?
Kandydaci do pracy w TRAMWAJE SZCZECIŃSKIE SP. Z O.O. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.