Opinie o Superauto.pl
#TeamSuperauto 1. grudnia spotkał się na Stadionie Śląskim, by po raz pierwszy celebrować nasze wewnętrzne święto, czyli Dzień Doskonałości Sprzedaży. Impreza miała charakter integracyjno-szkoleniowy, a wszyscy nasi pracownicy mogli wziąć udział w szkoleniach i warsztatach skupiających się na samorozwoju, współpracy zespołowej oraz skuteczności sprzedażowej.
Podczas wydarzenia mieliśmy okazję wziąć udział w licznych warsztatach prowadzonych przez Prezesów, zaproszonych gości, a także naszych fantastycznych trenerów oraz menedżerów. Największe emocje zostawiliśmy na koniec, kiedy zaprosiliśmy wszystkich uczestników do Samurai Game - grze opartej na filozofii japońskiej sztuki walki AIKIDO.
Koniecznie zajrzyjcie na LinkedIna i Instagrama, gdzie znajdziecie fotorelacje z wydarzenia
- fajna, wspierająca atmosfera pracy - współpracownicy są pomocni i serdeczni - dynamiczne środowisko pracy, w którym nie ma miejsca na nudę - zamiast raz ustalonego status quo jest elastyczność i ciągłe poszukiwanie najlepszych rozwiązań
- w czym przykładowym można uznać, że ostatnio Ci pomogli? Jest to konkretny zakres obowiązków z danego stanowiska? - jak należy rozumieć pojęcie dynamiczności? Jakieś konkretne zmiany w ostatnim czasie zaszły, o których warto wiedzieć? - co do poszukiwania lepszych rozwiązań, podasz przykładowe? O jaki problem chodziło?
Praca w serwisie superauto.pl to niezwykle pozytywne i satysfakcjonujące doświadczenie. Jednym z najważniejszych aspektów, które wyróżniają tą firmę, jest wyjątkowo wysoki poziom szkolenia, który jest dostępny dla pracowników. W superauto.pl zauważalne jest zaangażowanie w rozwój swojego personelu. Firma inwestuje również w warsztaty, które pozwalają pracownika poszerzać swoje umiejętności i doskonalenie się w branży. Praca w serwisie superauto.pl oznacza prace w przyjaznej i wspierającej atmosferze. Dzięki solidnemu szkoleniu, pracownicy maja pewności, ze mogą polegać na wsparciu swoich kolegów i przełożonych. Wymiana wiedzy i doświadczeń jest hojnie udostępniana, co przyczynia się do wzrostu umiejętności technicznych i zespołowego ducha.
POLECAM ! ! ! Miejsce pracy bardzo przyjemne , świetni ludzie , atmosfera i wyrozumiałe podejście do pracownika. Mało jest tak "ludzkich" firm. Praca w atrakcyjnym budynku , klimatyzacja , nowe sprzęty i pomocni współpracownicy. Mogę polecić na prawdę każdemu z czystym sumieniem.
Kilka miesięcy temu dołączyłem do zespołu handlowców firmy Superauto. Po szerokim szkoleniu podczas Akademii Superauto zacząłem pracować w firmie. Dzięki bardzo dobrej współpracy w zespole pozytywnie patrzę w przyszłość, którą wiąże z tą firmą. Cenie sobie rozwój, pozytywną budującą atmosferę oraz elastyczność pracy. Zdecydowanie polecam współpracę z tą firmą.
czy pracownicy super auto mogą jezdzić autami od przuszłych klientów ?bo jezdzą
nie płacą sprawa skierowana do sadu nie polecam
zalegaj z planosciam bardzo dugo nich ca zapłacić nie polcem współpracy
jednym co wiem to ze nie zapłacili i nie mogę się doprosić o zapłatę . PS. opinie usuwane przez administratora wiec to wszystkie pozytywne to jedno wielkie kłamstwo
Najpierw do mnie zadzwoniła Pani i umówiła mnie na spotkanie rekrutacyjne w siedzibie Superauto. Przyjechałem trochę wcześniej bo bałem się, że nie będę miał gdzie zaparkować, ale nie było źle bo całe szczęście mają parking. Spotkanie było podzielone na 2 części, co mnie trochę zaskoczyło bo myślałem, że spotkam się tylko z osobą z HR a tu od razu spotkanie z menedżerem sprzedaży. Może to i dobrze bo fajnie zobaczyć od razu z kims się będzie pracować no i oszczędność czasu. Ogólnie była miła i luźna atmosfera.
Zostalem zapytany o ocene swojego doswiadczenia w obsludze klienta i sprzedazy, jakie sa moje oczekiwania finansowe oraz czy interesuje sie motryzacja
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
hej. widziałam ofertę dla specjalisty ds. obsługi klienta. doświadczenie niby nie zostało określone jako warunek konieczny, ja je jednak posiadam. Jest tu może ktoś kto był już na rozmowie i by mi o niej opowiedział? planuje aplikować i chce wiedzieć na co się przygotować
Cześć Kinia, jesteśmy na etapie zbierania i analizy aplikacji, jeszcze nie spotykaliśmy się z Kandydatami w ramach procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta. Planujemy spotkać się z wybranymi Kandydatami (wybranymi na podstawie krótkich rozmów telefonicznych) w naszej siedzibie w Chorzowie przy ulicy Stalowej. Spotkania będą podzielone na 2 części: 1) Część HR - spotkanie z rekruterem (rozmowa nt. formalności, oczekiwań Kandydatów i ich doświadczeń zawodowych), 2) Spotkanie dot. szczegółów stanowiska - z Dyrektorem Działu Obsługi Klienta. Spotkania będą prowadzone w formule standardowej rozmowy rekrutacyjnej / wywiadu. Nie przewidujemy żadnych dodatkowych zadań rekrutacyjnych. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w rekrutacji do Superauto.pl :)
Firma w której przepracowałem ponad trzy lata. I nie mogę powiedzieć niczego innego jak tego, że było to najlepsze miejsce pracy jakie można znaleźć. Jeżeli będziesz zaangażowany i zdeterminowany to w zamian dostaniesz możliwość zarobienia fajnych pieniędzy, wsparcie z każdej strony i sporą dawkę nauki. Ale jeśli myślisz, że będzie łatwo lekko i przyjemnie to nie marnuj swojego czasu ;)
Z perspektywy pracownika z półrocznym stażem, zdecydowanie polecam Superauto.pl jako wspierające miejsce do pracy, współpracy i rozwoju. Pracujący tutaj Ludzie są kompetentni, życzliwi i zawsze pomocni, co sprawiło, że wdrożenie było bezproblemowe, a praca jest przyjemnością. Zadania, które otrzymuję, są ambitne i dostosowane do moich umiejętności, w razie potrzeby zawsze mogę liczyć na wsparcie, co uważam za duży komfort. Bardzo cenię sobie energię, entuzjazm i zaangażowanie Osób, z którymi mam przyjemność pracować w Superauto. Liczę na długą i owocną współpracę :)
Dzień dobry proszę mi opowiedzieć o pracy Trenera Sprzedaży. niedawno pojawiła się taka oferta na zewnętrznym portalu. wymagane doświadczenie spełniam, nawet je przewyższam. Ciekawi mnie więc wasza ocena odnośnie wyrabialności tych 10 000 zł z górnych kwot widełek. na spokojnie jest to do zrobienia?
Bardzo polecam pracę w Superauto. Tygodniowy onboarding był bardzo pomocny i wiele się na nim dowiedziałam - zarówno o historii firmy, jak i mojej pracy oraz obowiązkach. Miła atmosfera, wszyscy są bardzo pomocni! Z praktycznych rzeczy - dojazd do firmy jest bezproblemowy i dostępny jest duży parking.
W ofercie dla młodszego specjalisty ds. marketing automation piszą o wykształceniu wyższym związanym z marketingiem lub pokrewnym. Po pierwsze czy logistyka się pod to podłapie? Druga sprawa to zarobki, czy ta różnica w postaci 3 tys jest uwarunkowana jedynie doświadczeniem?
pracują tam ludzie niekompetentni szczególnie jedna pani umówiłem sie na oglądanie croslanda po przyjeżdzie samochodu brak # i bezszczelnie proponowała mi zakup samochodu z ich placu, najmniejszego słowa przepraszam nie mówiąc o zwrocie kosztów podróży ok 100 km
Byłem parę dni temu na rozmowie kwalifikacyjnej i chętnie opiszę to, udowodniając że firma ta niestety nie jest godna polecenia. Po wysłanym CV dostałem informację, że danego dnia o danej godzinie zadzowni rekruterka na krótka, 10min rozmowę-ok. PO tej rozmowie, na której "z grubsza" przedstawiono mi co to za praca i jakie są średnie zarobki, umówili mnie na rozmowę u nich w biurze na stalowej 16 w Chorzowie. Parking jest płatny dla gości- więc już nie fajnie, że taka firma a jadąc na rozmowę kwalif. musisz zapłacić 4zl za godzine. Wchodzisz na rozmowę i wszystko wydaje sie cacy, ładna siedziba, auta na placu do demonstracji klientom, ładny wystrój budynku w którym wszyscy pracują ale.. no wlasnie ktos na to musi zarobić i zaraz napiszę kto i jak: 1 rozmowa z rekruterka, standardowa nic trudnego, ciekawego o pracy, o zarobkach chociaz o tym mowila juz przez tel ale nie do konca, umknal jej maly szczegol... 2.Rozmowa zaraz po rekruterce z managerem, juz mniej ciekawie, wymagajaco ale chociaz dowiedzialem sie o waznej o waznej sprawie finansowej, czyli ze oprocz podstawy ktora wynosi jakies 3400zł netto to jeszcze zeby otrzymajac jaka kolwiej prowizje musisz sprzedać więcej niz 6 aut.. tak firma ma wedlug nich skonstruowany system prowizyjne. O tych prowizjach dokładnie nic mi nie powiedziana tylko tyle ze jest od przychodu. Takze moga tez to byc grosze no i jak sprzedac3 albo6 aut to robisz za sama podstawe ktora jest slaba. Po tym powiedziano mi ze jest jeszcze kolejny etap, na ktory przyjezdzam do firmy i sa jakieś scenki sprzedazowe, gdzie inni siedza i Cie oceniaja i cos tam jeszcze, dla mnie słabe -bo firma oferuje nie wiele, wymagania ma bardzo dużę a do tego jeszcze rekrutacja tak złożona jak na jakiegoś managera, a to zwykły sprzedawca przez słuchawkę. Zrezygnowalem z ostatniego etapu po tym jak dowiedziałem się że musze sprzedac wiecej niz 6 aut bo nic nie zarobie, poporstu sie to nie oplaca a i sam nie wiem ile dostalbym prowizji, to jakas tajemnica chyba. Takze odradzam.
Nie rozumiem w sumie zdziwienia, że w firmie sprzedażowej są cele ;) nie wiem czy istnieje gdzieś taka w której premie dostajesz za nic nie robienie :))) Sama również byłam na rekrutacji i przyjęłam ofertę pracy i uważam, że firma wydaje się być konkretną:)
Prowizje nie są niczym dziwnym, ale to że żeby zarobić cokolwiek z tej prowizji musisz sprzedać powyżej 6 aut, bo do tego pułapu mimo że sprzedajesz nie dostajesz nic... Do tego wymogi jak na managera a płaca jak na szeregowego pracownika. (usunięte przez administratora)
Czyli cele to 6 aut, tak? na miesiąc? I faktycznie tak ciężko to ogarnąć, żeby zeszły? Sama marka nie robi tutaj roboty? To po ile ludziom teraz średnio wychodzi? są tu osoby które pracują?
Jakie 6 aut? Czytaj ze zrozumieniem, od 6 samochodów dopiero dostajesz prowizję jakąkolwiek, nie za dużą. JAk sprzedasz 3 albo 5 samochodów, nie dostajesz NIC, 0zł. Tylko podstawa, która w tej chwili jest minimalna krajowa. A sprzedać samochód za 80-140tys nie jest łatwo, zwłaszcza przez telefon. Uwierz mi.
Poważnie możesz sprzedać 5 aut i nic z tego nie masz? Ich wartość wcale się w to nie wlicza? Nie mam w tym doświadczenia ale zaciekawiliście mnie tym tematem. a co przy scenariuszu gdy komuś nic nie zejdzie po miesiącu? Czy wtedy Firma dziękuje komuś takiemu za współpracę?
Firma rekrutuje od października aż do teraz bo... nikt nie chce tam iść do pracy. A jak już ktoś przyjdzie to się zwalnia bo widzi, że to co tak ładnie wygląda nie jest rzeczywistością. Oferują minimalna krajową jako podstawe+ prowizja, ale dopiero jak sprzedasz więcej niż6 aut... Twierdzą, że te 6 auto to jest na swoją podstawe żeby zarobić- no chyba nie poważne, z auta mają kilka dokilkanaście tysiecy na czysto zysku a tu takie bezdety. Generalnie firma nastawiona na wyzysk, zatrudnienie za groszę i żebyś zarabiał dla nich kokosy. Popracowałem miesiąc i uciekłem stamtąd czym prędzej, porazka.
Dzień dobry, faktycznie rekrutujemy od października, co jest spowodowane naszym rozwojem i jednocześnie powoduje dalszy rozwój. Od października zrekrutowaliśmy ponad 40 Osób, z których na palcach jednej ręki możemy policzyć te, które ze współpracy z różnych względów (w tym zdrowotnych) zrezygnowały. KAŻDA rozsądnie myśląca Osoba jest świadoma, że w sprzedaży zarabia się z tytułu sprzedaży, a nie wyłącznie przychodzenia do pracy i też KAŻDY nasz Kandydat w procesie rekrutacji jest informowany o istnieniu progów sprzedażowych. Pozdrawiamy Zespół Superauto.pl
A jak to jest później jak klienci stwierdzają jakieś problemy? akurat jeden taka sytuacje zasugerował i zastanawiam się nad tym biorąc pod uwagę treść ogłoszenia dla specjalisty ds. sprzedaży i finansowania samochodów, która jest teraz dostępna. Jest napisane wprost, że w zakres obowiązków wchodzi obsługa w zakresie złożonego zapytania dotyczącego oferty zakupu samochodu. Czy to oznacza, że później ktoś inny zajmuje się obsługa posprzedażowa?
Tak, tym zajmuje się już inna komórka. Jest szereg Osób odpowiedzialnych za obsługę Klientów na różnych etapach, Sprzedawca odpowiada głównie za te elementy, które są wyszczególnione we wspomnianym ogłoszeniu.
Chcieliśmy podziękować naszym niesamowitym współpracownikom za kolejny rok pełen wyzwań i sukcesów. Dzięki Wam każdy dzień to prawdziwa podróż! ????????
A także Wam, drodzy Obserwujący ???? życzymy niezapomnianych chwil w gronie najbliższych, mnóstwa radości, spokoju oraz sukcesów w nadchodzącym roku. Niech te Święta będą dla Was magiczne i pełne ciepła.
Zapraszamy Was do zanurzenia się w świątecznej atmosferze razem z nami! ????????????
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku od całego #TeamSuperauto! ✨
#TeamSuperauto 1. grudnia spotkał się na Stadionie Śląskim, by po raz pierwszy celebrować nasze wewnętrzne święto, czyli Dzień Doskonałości Sprzedaży. Impreza miała charakter integracyjno-szkoleniowy, a wszyscy nasi pracownicy mogli wziąć udział w szkoleniach i warsztatach skupiających się na samorozwoju, współpracy zespołowej oraz skuteczności sprzedażowej.
Podczas wydarzenia mieliśmy okazję wziąć udział w licznych warsztatach prowadzonych przez Prezesów, zaproszonych gości, a także naszych fantastycznych trenerów oraz menedżerów. Największe emocje zostawiliśmy na koniec, kiedy zaprosiliśmy wszystkich uczestników do Samurai Game - grze opartej na filozofii japońskiej sztuki walki AIKIDO.
Koniecznie zajrzyjcie na LinkedIna i Instagrama, gdzie znajdziecie fotorelacje z wydarzenia
- fajna, wspierająca atmosfera pracy - współpracownicy są pomocni i serdeczni - dynamiczne środowisko pracy, w którym nie ma miejsca na nudę - zamiast raz ustalonego status quo jest elastyczność i ciągłe poszukiwanie najlepszych rozwiązań
- w czym przykładowym można uznać, że ostatnio Ci pomogli? Jest to konkretny zakres obowiązków z danego stanowiska? - jak należy rozumieć pojęcie dynamiczności? Jakieś konkretne zmiany w ostatnim czasie zaszły, o których warto wiedzieć? - co do poszukiwania lepszych rozwiązań, podasz przykładowe? O jaki problem chodziło?
Super pracodawca ! Atmosfera w firmie na świetnym poziomie , O LUDZIACH NIE WSPOMNĘ ! Zdecydowanie polecam !????
Co do tej atmosfery to widzę, że wpisane są integracje w benefity z oferty, która jest teraz dostępna. Jakie mieliście ostatnie? I czy odbywa się także wigilia pracownicza? Widzę, że występują też paczki dla dzieciaków
Jako specjalista ds. HR chciałabym poinformować, że w najbliższym czasie organizowany będzie konkurs zespołowy na zdobienie dyni - HALLOWEEN 2023. Dodatkowo planujemy Mikołaja dla najmłodszych organizowanego w naszej siedzibie jak również coroczną imprezę "wigilijną". W kwietniu odbyła się impreza integracyjna a w czerwcu na Dzień Dziecka nie zapomnieliśmy o naszych milusińskich. Obchodzimy również ważne okazje jak ślub czy urodzenie dziecka. Jesteśmy bardzo prężnie rozwijająca się firmą. W najbliższym czasie nasze działania Emploer Breandingowe jeszcze bardziej nabiorą tempa :)
Okej, widzę już po dacie ze Halloween mam przegapiony… : ) może na wigilie jeszcze zdążę? Tak dla pełnej jasności czy jakieś premie świąteczne także występują czy jedynie paczki, które zostały wskazane? Ciekawi mnie po prostu czy nowoprzybyła osoba na spokojnie może liczyć na wszystkie benefity czy to dopiero po jakimś sprawdzeniu się / dłuższej pracy?
Kilka dni temu uczestniczyłem w procesie rekrutacyjnym, było to dość pozytywne doświadczenie ponieważ każdy etap rekrutacji badał inną stronę potencjalnego kandydata. Najbardziej zaskoczył mnie etap końcowy który pozwalał mi wejść w rolę sprzedawcy i ukazać moją prawdziwą twarz w radzeniu sobie ze stresem. Cały proces rekrutacji był bardzo profesjonalny oraz Informacja zwrotna po każdym z etapów byla na czas.
Sprzedawca Samochodów wraz z Finansowaniem - praca
w SUPERAUTO.PL w Chorzowie
Zakres obowiązków:
- Obsługa Klientów (głównie telefoniczna) w zakresie złożonego zapytania dotyczącego oferty zakupu samochodu w leasingu lub na kredyt
- Realizacja celów sprzedażowych
- Praca w oparciu o KPI's
- Współpraca z partnerami biznesowymi (głównie dealerami)
- Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży poparte ponadprzeciętnymi wynikami
- Nastawienie na realizację celów
- Determinacja i energia w działaniu, elastyczność
- Ponadprzeciętne zdolności interpersonalne
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Wykształcenie min. średnie
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej
Oferujemy:
- Leady sprzedażowe - obsługa osób już zainteresowanych zakupem samochodu
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Atrakcyjne i konkurencyjne rynkowo wynagrodzenie: podstawa oraz prowizja od sprzedaży (średnie miesięczne wynagrodzenie najlepszych 10% zespołu sprzedaży w miesiącach I-VI '23 wyniosło 20 700 zł)
- Pracę w pozytywnym, zmotywowanym zespole z płaską strukturą organizacyjną, pod okiem doświadczonych managerów
- Wdrożenie oparte o autorski projekt szkoleniowy Akademia Sprzedaży Superauto.pl
- Ciągły rozwój umiejętności sprzedażowych - szkolenia i coaching prowadzone przez certyfikowanych Trenerów Sprzedaży
link aplikacyjny:
https://superauto.elementapp.ai/application/v2/b4fea48e-1da8-45f3-b8e4-6d6ae5a5c848/0c95f8fd-bb51-4d31-988c-672f7b0080e5?source=38dd0705-3468-4fc3-a3b6-62676aa01a6f
- Typ umowy: umowa o pracę
- Tryb pracy: praca stacjonarna z biura w Chorzowie
- Wynagrodzenie: dwuskładnikowe - podstawa + premia (10% najlepszych handlowców zarabia miesięcznie powyżej 20tyś brutto)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Superauto.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Superauto.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 50.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Superauto.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 37 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Superauto.pl?
Kandydaci do pracy w Superauto.pl napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.