Dopóki na zajezdni kierownikiem będzie pani Julia z Ukrainy radzę omijać ta firmę z daleka. Pani ta nie liczy się z niczyim , a do tego jest chamska i opryskliwa wobec kierowców
Do Pana Prezesa. To nie jest odpowiedź złośliwa, bo firma jest mała i szef jest dostępny po umówieniu. Rozmowy nie odmawia choć z decyzjami to różnie bywa.
Pracuje w firmie od miesiąca. Zrobiłem kurs na kierowcę autobusów za podpisanie lojalki. Kurs zrobiłem w 3 miesiące. Zdałem za pierwszym razem wszsystkie egzaminy. Charakter pracy bardzo dobry grafik dostosowany do pracownika. Wrażenie ogólne pozytywne pracuje się z ludźmi i jak człowieka cię traktują. Przeglądałem oferty innych podobnych pracodawców ( MPK, Polbus) i DLA najbardziej mi podpasowalo. Co do wynagrodzenia to każdy musi podejść do tego indywidualnie .
kierowca N z psie pole o godzinie 7.33 jest najlepszy. Nie spoznil sie i mimo dużych trudności na drodze dal rade. (zazwyczaj N to najgorszy autobus i nie umie jeździć ) wiec pozdro kierowco N.
Linia N jest obsługiwana przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, a nie Dolnośląskie Linie Autobusowe. Opinia jest przy nie tej firmie co trzeba.
Dopóki na zajezdni kierownikiem będzie pani Julia z Ukrainy radzę omijać ta firmę z daleka. Pani ta nie liczy się z niczyim , a do tego jest chamska i opryskliwa wobec kierowców
Co ten komentarz / opinia ma oznaczać? To raczej mało prawdopodobne by można było doprowadzić do jakiejś selekcji względem jakichś przejazdów? Trzeba mieć obywatelstwo polskie by móc się zatrudnić? ktoś to sprawdzał może?
O każdym kierowniku byly pracownik może wygadywać, że jest zły. Uzasadnij, co było nie tak. Zmiany, podział godzin, przydział aut?
No i wypada napisać jaka zajezdnia bo w samym Wrocławiu masz 3 każda z osobnym kierownikiem/koordynatorem. Długosza?
A nawet jeśli faktycznie by tak było jak napisano wyżej, że kierownik zachowywałby się nieodpowiednio to gdzie w zasadzie można to zgłosić? Zastanawiam się czy w ogóle dochodziło do takich zgłoszeń i ewentualnych reakcji?
90% kierowców, jak i wspomniana powyżej Pani są na działalności gospodarczej, więc jakie zgłosić? Na szczęście ta Pani już nie pełni funkcji kierownika.
Do Pana Prezesa. To nie jest odpowiedź złośliwa, bo firma jest mała i szef jest dostępny po umówieniu. Rozmowy nie odmawia choć z decyzjami to różnie bywa.
kierowca z 911 nazwał nas jak na naszym nicku o 22.30h. (cytuję: “cześć księżniczki, wracacie z imprezy?”). podkreślam że jesteśmy nieletnie a pan byl w starszym wieku. podeszłyśmy żeby kupić bilety i powiedział że nam nie sprzeda bo byłyśmy niegrzeczne, bo NIBY nie powiedziałyśmy mu dzien dobry. kazał nam usiąść i nie sprzedał biletów (innym sprzedawał) obie z przyjaciółką czułyśmy się bardzo niekomfortowo dlatego piszemy tą opinię, uważajcie na gościa !!
Osobom nieletnim na linii 911 nie sprzedaje się biletów, bo przejazd dla uczniów jest bezpłatny po Wrocławiu i gminach ościennych. Jedyne co powinny panie mieć legitymacje szkolne ale to bardziej sprawa między kanarami a wami a nie kierowcą. Linię 911 obsługują firmy Marco Polo i Kłosok, ale to też jak DLA firmy prywatne jeżdżące dla urzędu komunikację publiczną. Tam jest dużo emerytów po MPK PKS itp co sobie dorabiają i jak faktycznie pan był starszy a nie ślinił się czy nie gadał świńskich tekstów to się nie zrozumieliście, bo ludzie po 60 70 lat jak nie mają wnuków pod ręką nie mają takiego poczucia humoru jak Wy z tiktoka czy youtuba i sypią żartami czy miłymi tekstami zrozumiałymi dla ludzi 20 lat starszych od was. Bądźcie dziewczyny dojrzałe i weźcie na to poprawkę a jak nie sprzedał biletów to dobrze bo uczniowie dopóki nie studiują nie płacą.
Dzień dobry, interesuje mnie zatrudnienie jako Dyspozytor ale nie mogłam znaleźć takiej oferty na stronie DLA. Na kierowcę raczej się nie nadaję, a tylko takie ogłoszenie jest teraz widoczne. Czy do biura będą planowane nabory w najbliższym czasie?
dzień dobry. właśnie dowiedziałam się ze wpisów. z 90% kierowców jest chyba na własnej działalności. tylko z jakich przyczyn zawiera się właśnie tego typu umowy? Chłopak nie zakładał jeszcze firmy, wolelibyśmy by na razie był na umowie o pracę. nie będzie z nią problemu?
Nie będzie problemu ale o nadgodzinach może zapomnieć. Na UOP dadzą tyle zarobić ile wynosi norma czasu mpracy w miesiącu około 168godzin.
Zależy czy mają miejsce dla etatowców, nie w każdej zajezdni nie w każdym momencie. Jak składają oferty w przetargach jeżeli gmina nie wymaga bezwzględnie umów o pracę dla wszystkich liczą stawkę tak, że 3/4 raczej zostaje na samozatrudnieniu. O etat z ulicy w dużych bazach nie ma szans bo na etat czekają w kolejce ludzie którzy wspólpracowali wcześniej lata na umowie cywilnoprawnej.
Cześć. Interesuje mnie to jak oceniacie aktualną flotę autobusową. W jednej z ofert było napisane, że jest ona nowoczesna, ale to zbyt mało szczegółowe jak dla mnie. Do tego, jak często autobusy są wymieniane na nowsze?
Tak często jak zęsto wymaga tego gmina która zamawia przewozy. Autobusy obecnie nie różnią się tak od siebie, najważniejsze by były utrzymane. Technicznie Mercedes sprzed 20 lat taki niskopodłogowy poza drobiazgami nie różni się od dwuletnich z punktu widzenia kierowcy.
Dzień dobry moja opinia jest neutralna. Widok zewnętrzny nie zachęca ponieważ są usterki a wnętrze nie jest takie złe. Rzadko jadę tą spółką ale do tych czas autobus mi się nie spóźnił
Hejka. :) chłopak ma uprawnienia na autobus i byłam teraz na stronie żeby sprawdzić jakie warunki może mieć tutaj proponowane. Pokazuje mi przypis, że trzeba mieć kat D ale dla osób chętnych istnieje opcja na wyrobienie kat C oraz kat B. tylko czy w tym drugim wariancie to nie jest tak, że aby mieć D trzeba w pierwszej kolejności wyrobić B? pogubiłam się w tym, ale w razie czego to wszystko za darmo?
Chłopak musi mieć co najmniei kategorię B. Przed zatrudnieniem może mieć zrobione prawo jazdy D przez firmę ale za lojalkę czyli zobowiąże się do pracy na rzecz DLA iluś tam miesięcy, kilkudziesięciu. Jeżeli zrezygnuje wcześniej to musi oddać za szkolenie, z każdym przepracowanym miesiącem coraz mniej. To standard w branży transportowej. Szkoli normalna szkoła jazdy z którą DLA ma umowę.
Urlop na UoP 100% płatny? A czemu miałoby być inaczej, że ktoś w ogóle to sprawdzał? W sumie forma umowy została przy tym podkreślona. Kiedyś już pisali podawali stawki przy zleceniu. Do teraz na jakiej najwięcej osób jeździ? i jakie są stawki godzinowe?
Od 1 lutego w bazach wrocławskich. Działalność: 37/38 za godz. Zlecenie 33 zl/h za godz. Za weekend i święta do każdej godziny +4 zl. Etat minimalna krajowa +500 zł za nominał plus nadgodziny płatne bez ograniczania i oddawania w wolnym na (usunięte przez administratora) jak nie chcesz ale nie wiem jak płatne.
Czy staże w biurze są możliwe? widziałam po krotce przedstawienie ewentualnej struktury. Doświadczenia w transporcie nie mam ale ciekawa jestem jak mogłabym się sprawdzić. Czy trzeba byłoby mieć do tego status studenta?
Na takiej zajezdni prócz kierownika, na których stanowiskach jeszcze się pracuje? co się tam robi? widzę, że przytaczane są pracownice. Czy to także praca przy dokumentach dla kobiet? Prowadzone jest biuro? Opowiecie co konkretnie się robi?
Biuro jest malutkie i jak to w prywatnej firmie prowadzą je zaufani. Jak ktoś chce zarobić przy niektórych rzeczach to współpraca b2b może się udać, bo sporo zlecają na zewnątrz na faktury ale to już szczegóły z nimi. Na zajezdniach są dyspozytorzy, na największej jest kierownik i kilku dyspozytorów, na małych koordynator czyli taki kierownik i dyspozytor w jednym i czasem ma do pomocy kogoś. Na takie stanowisko dobrze mieć doświadczenie i pojęcie o pracy w transporcie bo tam nikt nie ma czasu ani zasobów uczyć od zera, można pokazać program komputerowy którego ktoś nie zna bo nie miał gdzie poznać, ale nie całego rzemiosła czy sztuki kontaktu z ludźmi nazwijmy to.
Pracuje w firmie od miesiąca. Zrobiłem kurs na kierowcę autobusów za podpisanie lojalki. Kurs zrobiłem w 3 miesiące. Zdałem za pierwszym razem wszsystkie egzaminy. Charakter pracy bardzo dobry grafik dostosowany do pracownika. Wrażenie ogólne pozytywne pracuje się z ludźmi i jak człowieka cię traktują. Przeglądałem oferty innych podobnych pracodawców ( MPK, Polbus) i DLA najbardziej mi podpasowalo. Co do wynagrodzenia to każdy musi podejść do tego indywidualnie .
Do kasy podejść indywidualnie ale każdy ma tyle samo czy jak? Przyrównujesz w tym przypadku innych pracodawców, ale warunki są tożsame? Mam na myśli przede wszystkim stawki. I tak po za tym to co z ta lojalką? Jakie są zasady?
Stawka tzn. To co proponują jednym wystarczy a innemu będzie mało i oto mi chodziło o to gdy mówiłem że każdy podejdzie do tego indywidualnie. Lojalka wygląda tak że robisz cały kurs łącznie z egzaminami na ich koszt. A wzamian musisz przepracować 3lata. Oczywiście możesz wcześniej się wykupić oddając im kasę za kurs
Wtedy całą oddajesz, niezależne od roku, w którym byś rezygnował? Czy przez ten wspomniany okres trzech lat warunki pracy mogą jakkolwiek ulec zmianie? Mam na myśli jakieś chociażby podwyżki i tym podobne? i czy zdarzało się, że to Pracodawca sam rezygnował ze współpracy? co wtedy?
Jak ktoś porównuje z (usunięte przez administratora) państwowymi czyli Polbus i MPK gdzie (usunięte przez administratora) ma się dobrze i jak nie jesteś z rodziny albo znajomych to robisz za (usunięte przez administratora) za grosze to faktycznie DLA może być super. Jeszcze zależy na której bazie.
Czy urlop w DLA Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Firma wporzadku. Jasne warunki pracy. Umowa o pracę. Wszsytko na umowie.
Witam, czy warunki dla kierowców są negocjowalne? Zastanawiamy się czy doświadczenie jakkolwiek wpływa na oferowaną stawkę. I co z warunkami socjalnymi? Co na nie na dzień dzisiejszy się składa?
Socjal w granicach przepisów na etacie, premie za oszczędność paliwa. Zlecenie i działalność mają brak zrekompensowany trochę większą stawką. W miastach gdzie jeździ DLA mają podpisane umowy z miejscowym MPK itp na korzystanie z punktów socjalnych wspólnych dla wszystkich (toaleta, umywalka, dystrybutor z wodą).
Czy w DLA Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. pracuje się na open space?
Na forum niedawno padło zażalenie od pasażera odnośnie pracy jednego z kierowców. Wiecie ile osób zatrudniają tutaj do obsługi tak właściwie? Chciałam popatrzeć czy są ogłoszenia ale na stronie jest obecnie tylko na kierowcę. W biurze to ile osób się zatrudnia i jak praca może wyglądać? Często dzwonią? jak tam płacą?
Zgłaszam zażalenie autobus 145 ze stacji dworzec głowy Który jedzie w kierunku Iwiny Rondo Pan z rękawiczką nie wpuszcza ludzi do przedziału pierwszego nie wypuszcza ludzi utrudnia komunikację miejską Informacje że nie wypuści ludzi przez pierwsze drzwi wyraża bezczelnie Proszę o załatwienie tej sprawy pozdrawiam Socha z Kleszczyn
Jak długo czekaliście na odzew z DLA Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?
Jeżeli chodzi o pracę kierowcy, bardzo teraz poszukują pracowników. Proszę dzwonić na sekretariat, połączą z działem kadr. 71 78 28 131
Jaki trzeba mieć staż kierowcy i uprawnienia poza prawkiem jazdy kat. D? Czy to w ogóle aktualne i jakie teraz obowiązują stawki? Chyba, że te o których pisano na forum: 23 zł brutto - zlecenie, 30 zł brutto - B2B i - UoP?
Kiedyś było tak że mogłeś być bez stażu, na pierwszy dzień mogłeś dostać kierowcę patrona który ci pokazał co i jak. Dawniej było tak że bez stażu najpierw dostawaleś rumpla typu sory w półmanualu na Siechnicach i jak nie porozbijałeś tego w kilka tygodni dostawałeś już różne auta chyba że chciałeś zostać na tych. Jak jest teraz musisz sam się dowiedzieć, telefon do nich albo wizyta w biurze albo bazie na Długosza. Zawsze było tak że na działalności dawali najwięcej na etacie najmniej.
Jesień 2021. Proponują kierowcom wszystkie umowy i różne stawki: - etat najmniej - zlecenie średnio (koło 25/h brutto) - działalność najlepiej płatne (koło 30/h brutto). Jeśli to by była Twoja jedyna praca albo podstawowa to siano jest ok w zamian za nieco więcej h. Wyjeździsz max na ile pozwalają przepisy czyli ok 200-220 h na mc. Więcej niż w MPK ale można zarobić w sumie w miesiącu więcej. Atmosfera w porządku jak nie zgrywasz cwaniaka do innych, jak wszędzie. Płacą na czas koło 15 następnego miesiąca. Auta w różnym stanie ale serwisowane. W umowach jest minimalna liczba godzin do wyrobienia. Okres wypowiedzenia 2 miesiące więc pomyśl i czytaj zanim podpiszesz jeśli się wahasz. Trzy bazy w różnych częściach Wro - Muchobór Wielki, ok. Kromera i Leśnica. Do tego opcja trzymania wozu pod domem jak ktoś mieszka po drodze linii za miasto. Zmiany jak wszędzie od rana do 14 i od 14 do końca. Doraźnie idzie się dogadać na zaczęcie później jak zmiennik może i zgodzi się jeździć dłużej. Raczej dla samodzielnych. Jak nie potrafisz sobie ogarnąć sam problemów na linii lepiej zarób mniej, a idź do innego ajenta albo na Obornicką. Są ludzie co tam robią miesiąc i uciekają i tacy co 10 lat i są chyba szczerze zadowoleni. Ja ponad rok, jest ok. Grunt wiedzieć na co się pisze, bo to firma prywatna. Nie dziadują ale co podpiszesz w umowie to masz, nic mniej nic więcej. Nie odpisują na maile ale na telefon i face2face załatwisz wszystko. Norma w transporcie.
Kierowcy w Oleśnicy nie są na etacie , brani są z doskoku z ulicy , chamscy , łamią przepisy nagminnie , myślę że trzeba zainteresować ITD , dodatkowo autokary to wraki , urwane tłumiki zderzaki na trytkach masakra. I to wozi się ludzi dzieci
Skąd wiesz jaką formę zatrudnienia tutaj mają? Ale skoro tak szczegóły znasz i piszesz o tych łamanych przepisach to pewnie wiesz ile mandatów w ostatnim czasie zarobili? więc ile?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DLA Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy DLA Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DLA Dolnośląskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!