Pani w sklepie na wodzisławiu bardzo miła, montaż w porządku. Sam szef bardzo na plus, wrócimy z żoną napewno
Mam mieszane uczucia z tą firmą po 2 miesiącach zamontowania drzwi wewnętrznych klamka od padła nie dokładne przykręcone wkręty
Dzień dobry, Czy została reklamacja wysłana do nas na maila? Czy był jakikolwiek kontakt z naszą firmą w tej sprawie? Nie mamy niestety żadnego zgłoszenia od klienta, że klamka, czy rozeta odpadła klientowi po montażu.. Proszę o podanie informacji od kogo jest zgłoszenie i na pewno sprawdzimy tok sprawy.
Jak to jest teraz z wakatami w firmie? Niżej tu pisał chyba ktoś z firmy, że stanowiska były obsadzone i nie szukali wtedy pracowników, ale no minęło trochę czasu. A teraz, są takie wakaty? Ja nie szukam pracy, ale mój tata ma 9 lat doświadczenia w tej branży i szuka nowego zajęcia. Szczególnie, że pisał ktoś, że właśnie najchętniej brane są osoby z doświadczeniem. Ktoś coś wie o rekrutacjach obecnych lub nadchodzących?
Dzień dobry, Głównie na nasze stanowiska poszukujemy osób z doświadczeniem, ale jest również możliwość przyuczenia. w pierwszej kolejności brane pod uwagę są osoby z doświadczeniem, możliwe, że w czasie złożenia przez Panią, czy Pana tatę swojego podania, była już inna osoba zatrudniona na okres próbny. Informacja o nowym możliwym miejscu zatrudnienia została przekazana, ponieważ nasza firma nieustannie się rozwija i potrzebujemy nowych pracowników :)
Ile dajecie Państwo zniżki za niewywiązanie się z umowy ? termin 4-6 tygodni na montaż drzwi minął i cisza pomimo obietnic, echo, nikt nic nie słyszał, nikt nic nie wie...teraz pewnie dalej nic nie będzie, bo powiecie że będzie deszcz..,.trzeba było od razu w umowie prawdę napisać, że termin z pół roku a nie 6 tygodni...
Dzień dobry, Proszę o informację, na jakie dane została zrealizowana umowa, niestety ale nie mamy żadnej informacji, aby któraś z naszych umów została niezrealizowana w terminie. Proszę o podanie danych i sprawdzimy opisaną sytuację.
Cześć. Ktoś tutaj z klientów napisał kiedyś, że pracownicy wykonują swoją pracę z pasją i dokładnością. Czy po tym wpisie mogę wnioskować, że zatrudniają tutaj tylko osoby z doświadczeniem? Chłopak szuka pracy, ale musiałby się przyuczyć i teraz nie wiem czy byłaby w ogóle szansa na jego zatrudnienie.
Witam panią najchętniej przyjmujemy oczywiście ludzi z doświadczeniem ale czasami Potrzebujemy również do przyuczenia na dzień dzisiejszy Wszystkie stanowiska są obsadzone Pozdrawiam serdecznie
Czy pracodawca Kol-Dar Okna i Drzwi motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Co znaczy motywować ? Dla mnie oczywiście. Organizuje imprezy i grille dla pracowników ( a nie jest nas mało) i jest naprawdę bardzo wyrozumiały w tej trudniej branży. Ile dasz od siebie tyle otrzymasz.
to (usunięte przez administratora) nie firma, drzwi sie nie otwieraja,, a te(usunięte przez administratora)
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Kol-Dar Okna i Drzwi?
Pełen profesjonalizm. Pracownicy firmy troszczą się o klienta, wykonują swoją pracę z pasją, terminowo i bardzo dokładnie. Z wieloma firmami mieliśmy już do czynienia i ta wypada zdecydowanie najlepiej. Polecamy.
Witam... zainteresowanie klientem miłe uprzejme do momentu zapłaty i wykonania montażu drzwi. Poźniej nie mają dla Ciebie czasu... serwis reklamacyjny to porażka, a postawa Pani obsługującej sprowadza się do "porzucenia słuchawki" i wyłączenia się.... pomimo tego, że jest w pracy i wyłącza telefon służbowy, gdzie kultura osobista, gdzie inteligentny zachęcający kontakt z klientem??????? Żenada... byle zapłaciłeś a potem mają Cię w (usunięte przez administratora)
W odpowiedzi na Pani wiadomość. Odnośnie wczorajszej rozmowy telefonicznej, nie rozumiem od Pani zgłoszenia. Umowa została realizowana w całości, była Pani nawet osobiście u mnie w salonie aby podziękować za cała współpracę i wykonana prace przez montażystów, zamówiłam Pani nawet kolejny parapet. Dostosowaliśmy się do Pani z terminem montażu. Po kilku dniach zgłosiła Pani prośbę o wizytę ponieważ odczuła Pani przewiewy w drzwiach. Podpisała Pani protokół na sklepie i została Pani poinformowana, iż termin realizacji to jest 14 dni roboczych. W 15- stym dniu odbyła się u Pani wizyta, dostałam informacje, że drzwi zostały wyregulowane, natomiast trzeba wymienić jedna uszczelkę. Montażyści poinformowali Panią, że niestety najprędzej będziemy po nowym roku. Tłumaczyłam Pani przez telefon, że towar, który Pani posiada jest na zamówienie i nie posiadamy tego typu elementów na stanie. Niestety w rozmowie telefonicznej, nie dała mi Pani dojść do słowa i dodatkowo krzyczała Pani po mnie. Po wytłumaczeniu kilkukrotnie jak wyglada sprawa rozłączyłam się, ponieważ dalsza rozmowa nie wnosiła żadnych informacji więcej tylko krzyk od Pani, ponieważ nie mamy uszczelki na stanie. Cała nasza rozmowę słyszała pracownica i nasza Ksiegowa. Bardzo proszę o przedstawianie prawdy w internecie. Nie została Pani zbagatelizowania. Telefon nie został wyłączony po rozmowie z Panią. Szanujmy się nawzajem.
Dodatkowo chciałabym zaznaczyć, iż była Pani u nas na trzech różnych punktach.. pozostali pracownicy zrezygnowali ze współpracy z Panią ponieważ bali się jak będzie wyglądać współpraca. Po kilku prośbach zgodziłam się na współpracę z Panią. Została Pani kompleksowo obsłużona za co Pani razem z rodzicami osobiście mi dziękowała. Drzwi, które Pani zamówiła były wykonywane na wymiar, nie jesteśmy producentem tylko pośrednikiem, co oznacza że towar przyjeżdża do nas kompletny. Sprawa została zgłoszona do producenta, została Pani poinformowana że postaramy się dokonać serwisu jak najszybciej będzie to możliwie, natomiast jest to uwarunkowane dostępnością uszczelki. Życzę Wesołych Świat !
Proszę nie bronić się kłamstwem... oczywiście byłąm bliżej mojego miejsca zamieszkania w placówce w Pszowie /tylko jednej!!!!!/ ikiedy podjęłam decyzję o ewentualnym zamówieniu i współpracy to Pani z Pszowa była na urlopie,zadzwoniłąm do Was że nie odbiera tel. i Pani powiedziała, że można u Was to załatwić...... więc podjechałam do Waszej placówki i sama Pani widzi, że jak jest wszystko ok, to chwalę i polecam..... ale żenadą jest czekanie na poprawę złego montażu / co wyszło po paru dniach od montażu/ prawie miesiąc w zimie kiedy uchodzi z domu ciepło. Co do Pani kompetencji rozmowy z klientem po piątkowej rozmowie mam wiele zastrzeżeń, ale jak się pracuje w rodzinnej firmie to trudno, aby ktoś Pani pokazał gdzie jest Pani miejsc i ukarał...... W piątkowej rozmowie kiedy Pani się rozłączyła, miałam jeszcze pytanie w sprawie parapetu ale niestety nie odbierała Pani moich telefonów. Młoda Damo kultura osobista, podejście fachowe do klienta, uprzejmość oraz szanowanie klienta.... tego Pani musi się jeszcze nauczyć.... tylko proszę nie kłamać bo tego nie nawidzę......napisałam delikatnie bo mam większą kulturę od Pani... czekam na telefon bo dzisiaj miałam obiecane że Wasza firma zadzwoni kiedy będą moje drzwi poprawione.
Absolutnie nie polecam! Firma zatrudniająca amatorów. Problemy z prawidłowym montażem ościeżnic, docinanie drzwi... tragedia. Liczne uszkodzenia tj. poobijane ściany, wgnioty w narożach, dziura wybita drzwiami w suficie na poddaszu. Ściany oraz ościeżnica ubrudzona pianką montażową. Montażyści w głębokim poważaniu mają to czy pracują na budowie w stanie surowym czy urządzonym już mieszkaniu. Reklamacja beznadzieja. Pierwsza reklamacja po długim okresie oczekiwania i w wielkich bólach uznana lecz termin dostarczenia nowych ościeżnic to jakaś abstrakcja. Druga reklamacja źle przycięte drzwi i odmowa. Państwo chcą przycinać drzwi do 2 cm światła żeby "jakoś wyrównać".Oczywiście reklamację miał uwzględnić pracownik który źle wykonał pracę. Brawo za podejście do klienta. Serdecznie nie pozdrawiam pracowników danej firmy i odradzam z korzystania ich usług.
Zwracamy się z prośbą o podawanie prawdy w mediach społecznościowych! Montaż drzwi odbył się zgodnie ze sztuką budowlaną. Producent zezwala na przycięcie drzwi do 6 cm, więc mamy prawo wykonać skrót skrzydła i ościeżnicy bez utraty gwarancji, co też zrobiliśmy. Prawidłowy montaż wiązał się u Państwa z koniecznością przycięcia skrzydła drzwiowego. Protokół odbioru montażu został przez Państwa podpisany bez zastrzeżeń i uwag. Dlatego stwierdzenie cytuję: "Liczne uszkodzenia tj. poobijane ściany, wgnioty w narożach, dziura wybita drzwiami w suficie na poddaszu" jest niezgodne z prawdą. Otrzymali Państwo propozycję na piśmie odbioru skrzydła w celu małego retuszu, do którego mamy prawo. Żadna informacja dotycząca skrótu skrzydła o 2 cm nie była proponowana. Nie wyrażacie Państwo zgody na odbiór skrzydła drzwiowego. Pytanie w tej sytuacji brzmi "mamy dokonać małego retuszu dolnej krawędzi skrzydła wirtualnie?" Natomiast w odniesieniu do wcześniejszego zarzutu wydłużonego terminu realizacji wymiany ościeżnicy informujemy, iż czas realizacji był uzależniony od producenta o czym zostali Państwo poinformowani.
Informacje podawane przeze mnie w mediach społecznościowych są jak najbardziej prawdziwe ponieważ na dużo rzeczy można przymknąć oko jeżeli z obu stron jest wzajemny szacunek o czym w tym przypadku nie można już powiedzieć, dlatego jak najbardziej będę ostrzegał kogo się da o tym jak działają wasi montażyści, a żeby jak już ktoś się skusi na wasze usługi uchronił się przed zbędnymi kosztami i patrzył im na ręce. Montaż drzwi odbył się to prawda ale ze sztuką budowlaną miał on mało wspólnego. Jeżeli montażysta z pierwszej "ekipy" sugeruje kucie ścianki działowej z płyty kartonowo gipsowej widząc stelaż i opierając się o niego tylko dlatego, że ościeżnica bez przycięcia nie chce wejść w przygotowany otwór drzwiowy konsultowany z waszym pomiarowcem to o jakiej fachowości i sztuce budowlanej jest tutaj wspominane. Proszę o zachowanie powagi.To dobrze, że producent zezwala na przycięcie do 6 cm drzwi tylko co z tego jeżeli dane przycięcie zostawia światło między podłogą, a drzwiami więcej niż 6, a 12 mm, które jest standardem przyjętym przez wiele firm (między innymi firma PENDRAGON podaje takie informacje żeby nie być gołosłownym) mimo tego iż montażyści ekipy pierwszej i trzeciej byli proszeni o jak najmniejsze przycięcie drzwi co w tych przypadkach nie powiodło się. Tylko jedna brygada ludzi dała radę przyciąć i ościeżnice i drzwi zgodnie z prośbą i sztuką budowlaną. Więc nie zgadzamy się na "mały retusz" tylko dlatego, że dane przycięcie zostawi nam za dużą przestrzeń pomiędzy skrzydłem, a podłogą czego ani państwo ani ten zdolny montażysta, który przyszedł ocenić swoją spartaczoną pracę nie rozumiecie. Według nas drzwi są zepsute i wymagają wymiany i jeśli dalej będą się państwo upierać przy swoim sprawą zajmie się instytucja, która obiektywnie spojrzy na całą sytuację.
Absolutnie NIE POLECAM! Zepsują co tylko się da. Trzeba było uciekać w momencie, gdy nie potrafili poprawnie wycenić drzwi. Ościeżnica kończy się kilka centymetrów nad podłogą, ale reklamacja zostaje odrzucona. Inne skrzydło miało zostać wymienione, to najpierw anulują termin montażu, później potwierdzają inny, żeby finalnie nie zjawić się i nawet o tym nie poinformować. Obsługa chamska i bezczelna, miło było tylko do momentu wpłacenia pieniędzy, później jest już olewka. Wybierzcie inną firmę, szanujcie swoje nerwy i pieniądze.
Pani Paulo, ościeżnica kończy się kilka centymetrów nad podłogą, czyli to już wina montażu pracownicy poszli widocznie na łatwiznę by ustawić poziom podłoga podejrzewam była krzywa. Miałam identyczną sytuację w 2018r. I był wykonawca lub pracownik który był naprawdę pomysłowy i sprytny. Podocinał uskok w przejściu dla mnie w stu procentach idealnie a także nie zaskoczyła tego, tych panów krzywa podłoga ościeżnica do ciętą perfekt. Pamiętam że był bez zęba sprzodu. Może nie na temat ale miło wspominam wykonawcę.
Informuję, iż na karcie pomiarowej nie było żadnej mowy odnośnie "wydłużenia" opaski z ościeżnicy regulowanej. Jest możliwość wymiany kątownika z opaską na dłuższą, natomiast nie zostało to przez Państwa zaznaczone, podczas pomiaru, na karcie pomiarowej widnieje od Państwa podpis jako akceptacja pomiaru i ustaleń z pomiarzystą. Drzwi zostały zamontowane do pionu i poziomu zgodnie ze sztuką montażową oraz do najwyższego poziomu podłogi. Jeśli również mówi Pani o zachowaniu obsługi miło byłoby wspomnieć również o swoim :). Fakt podczas przygotowywania oferty dla Państwa osobiście pomyliłam się, natomiast zaraz w tym samym dniu otrzymała Pani korektę oferty, a umowa została spisana już na poprawnej kwocie :)
Firma Kol-dar to jest jakaś pomyłka! Z całego serca wszystkim odradzam, jeżeli montują tak daremnie inne rzeczy jak drzwi to ludzie strzeżcie się! Przy montażu drzwi nie uważają i wszystko brudzą pianką montażową, której nie da się usunąć ( łącznie z nowymi ościeżnicami). Gdy trzeba skrócić drzwi to obcinają je poprostu tragiczne ! Ale za krótko albo nie równo. Jakiekolwiek reklamacje bagatelizują, mają jeszcze tylko pretensje do klienta. Krótko mówiąc najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem styczność!!!
Opinia, którą Pan wystawia jest nieobiektywna. Rzeczywiście przy pierwszym montażu ościeżnica została ubrudzona pianką, ale nie wspomniał Pan, że została wymieniona na nową. W drugim etapie montażu byli Państwo bardzo zadowoleni o czym Pan także nie wspomniał. Obecnie zastrzeżenia, które mają Państwo do obcięcia skrzydła zostały zgłoszone 4 dni po podpisaniu protokołu odbioru montażu, na którym nie ma żadnych uwag dotyczących wykonanej usługi. Zostali Państwo poinformowani pisemnie i telefonicznie o terminie wizyty serwisu w celu oględzin. Z naszej strony problem nie został zbagatelizowany. Podpisali Państwo z nami pierwszą umowę w marcu tego roku i kolejną w maju co świadczy o zadowoleniu z wykonania naszych usług. Prosimy więc o rzetelne przedstawianie faktów i wstrzymanie się z wydawaniem negatywnych opinii.
To jak traktuje się niektórych pracowników oraz klientów powinno być wręcz wstydem jeśli chodzi o taką firmę..
Nie polecam tej firmy! Montaże niezgodne z zamówieniem, pracownicy niezbyt uprzejmi.
Super. Konkurencyjne ceny. Idealne pomiary. 12-to godzinna instalacja na szóstkę. Reklamacja zrealizowana natychmiast. Polecam
Jestem bardzo zadowolona z usług tej firmy, prace wykonane bardzo szybko i czysto, bardzo polecam
Nie polecam. Montaż z uszkodzeniami, zapomniane akcesoria, reklamacja trwa 7 miesięcy i w dalszym ciągu nie widać końca, brak odpowiedzi na inne reklamacje dot. produktów z montażem. Właściciel ma już w poważaniu klientów, który zostali poszkodowaniu i wskazują błędy pracowników. Panie K., Pan mnie olał - Pan wie, kiedy. To olanie Panu na dobre nie wyjdzie.
Dobra firma .Pomiary w czasie umówionym a montaż też dobrze wykonany. Polecam
@Andrzej nie bardzo rozumiem, możesz trochę rozjaśnić? :D
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kol-Dar Okna i Drzwi?
Zobacz opinie na temat firmy Kol-Dar Okna i Drzwi tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kol-Dar Okna i Drzwi?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!