Ta firma już dawno nie powinna istnieć, brak realizacji zlecenia, zero kontaktu, odpowiedzialności. Czekam na realizację zlecenia już 2 rok, Brak słów!!! NIE POLECAM!!!!omijajcie szerokim łukiem, nie sugerujcie ze cena. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeśli chodzi o słuchawkę to pewnie chodzi o kogoś na sprzedaż, akcje marketingowe, telefony wychodzące, wystawianie przedmiotów itp - ogólny multitasking (znajdzie się jeszcze trochę rzeczy do dowalenia). Prowizje za sprzedaż. Odpowiadając paru komentarzom - będziecie może w stanie wyrobić ale nic na papierku, szef wali januszerke aż miło, wymaga od pracowników cudów samemu nie zapewniając normalnych umów, warunków pracy, narzędzi, traktowania itp. To za duży koszt. Pozdrawiam
Zastanawiam się jak można rozumieć te „normalne umowy”, o których kiedyś ktoś tu pisał. Mnie w dawniejszej ofercie dla konsultanta infolinii normlanie się pokazuje, że jest możliwa umowa o prace ze stawka do 8,000 zł. ciekawe czy w tym roku zarabia się jeszcze więcej?
Ta firma już dawno nie powinna istnieć, brak realizacji zlecenia, zero kontaktu, odpowiedzialności. Czekam na realizację zlecenia już 2 rok, Brak słów!!! NIE POLECAM!!!!omijajcie szerokim łukiem, nie sugerujcie ze cena. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Drugi rok oczekiwania na realizacje zlecenia? O jakie może chodzić? Skoro zero kontaktu to wiadomo w sumie czy firma o tym zamówieniu pamięta? Swoją drogą szukali kogoś na słuchawkę tak jak ktoś już pisał ciekawie wiec o co może chodzić? Pytam, bo w opisie oferty była wskazana prowizja, chodzi o obsługę? Ktoś wie?
Jeśli chodzi o słuchawkę to pewnie chodzi o kogoś na sprzedaż, akcje marketingowe, telefony wychodzące, wystawianie przedmiotów itp - ogólny multitasking (znajdzie się jeszcze trochę rzeczy do dowalenia). Prowizje za sprzedaż. Odpowiadając paru komentarzom - będziecie może w stanie wyrobić ale nic na papierku, szef wali januszerke aż miło, wymaga od pracowników cudów samemu nie zapewniając normalnych umów, warunków pracy, narzędzi, traktowania itp. To za duży koszt. Pozdrawiam
Widzę opinie od klientów na forum i o w zasadzie urwane od dwóch lat, czy cokolwiek względem zamówień się zmieniało? Pytam, bo wisiała z pół roku temu oferta z treści której wyszła stawka od 5 do 12 tys., jako przysługująca doradcy klienta na słuchawce. Powiedzcie czy faktycznie taka kwota jest do wyrobienia? Mam na myśli ten najwyższy próg rzecz jasna. Przy jakieś atmosferze się pracuje?
Zamówiłem nagrzewnice 75 kw a przysłali 50kw niechca wymienić a pieniądze pobrali za 75 nikt nie oddzwania niema żadnego kontaktu (usunięte przez administratora) co innego przy zamówieniu co innego dochodzi do klienta
Zamowiłem u nich sterowniki. Przyszła proforma i na tym koniec. Ani kontaktu ani odpowiedzi - tylko raz udało mi sie dodzwonić NIE POLECAM.
"Kupiłem" w tej "firmie" klimatyzator. Po 11 dniach bez jakiejkolwiek reakcji. Żaden z telefonów podanych na stronie nie odpowiada. No cóż, pewnie trzeba bedzie pójść do sądu.
Jak z pakietem szkoleniowym?
Odpisywał Bartłomiej Araszkiewicz czy Bartłomiej Skąpski ?
Witam Przepraszamy za zaistniałą sytuację, Spieszę z wyjaśnieniami: W tym roku 2109 otrzymali od nas ponad 20 zleceń na montaż naszych klimatyzaotrów. Montujemy osobiście klimatyzatory, lecz otrzymując coraz więcej zleceń i zamówień z Polski i z zagranicy - zlecamy naszym podwykonawcom montaż. Niestety należą Państwo do grona klientów naszego podwykonawcy firmy PROWENT sp zoo otrzymali oni od nas ponad 20 zleceń na montaz naszym klientom klimatyzatorów, Pomimo zapewnień o doświadczeniu, dbałości o standardy nnie dotrzymali słowa. W tym roku dobylismy ponad 15 napraw reklamacji i popraw ich montażu INFORMUJĘ IŻ BIERZEMY PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA MONTAZ NASZYCH PODWYKONAWCÓW, NAPRAWIAMY PILNUJEMY I EELIMINUJEMY PROBLEMY. FIRMA PROWENT ZOSTAJE OBCIĄŻONA WSZELKIMI NAPRAWAMI NASI TECHNICY PRZYJEŻDŻAJĄ LIWKIDUJĄ I USUWAJĄ PROBELMY W przypadku usterek proszę o bezpośredni telefon do mnie: 663200600 jestem managerem działu technicznego! Pana zgłoszenie zostanie potraktowane priorytetowo., Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Mimo zapewnień i obietnic od pani Alicja Gnatowicz, że zajmą się sprawą natychmiast to po 4 miesiącach montaż wciąż nie jest skończony - dodam że panowie monterzy zajęli mieszkanie na całe dwa dni. Obecne "chwilowe' ustawienie spowodowało uszkodzenie drewnianej ławki na balkonie i wysuszenie cześci roślin. NIE POLECAM TEJ FIRMY
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Xland Magdalena Głowska-Skąpska?
Zobacz opinie na temat firmy Xland Magdalena Głowska-Skąpska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Xland Magdalena Głowska-Skąpska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!