Od kąd zmienił się skład w spedycji,to wreszcie kierowca jest doceniany,i praca stała się miła.
Czy ta zmiana ludzi przyniosła jeszcze inne korzyści, Wam kierowcom? Spedytorzy odbierają od Was telefony o każdej porze gdy pojawia się jakiś problem na załadunku lub rozładunku?
Mi się podoba praca,szef jest w porządku, pracuje ponad 7 lat ,czasami Złoty wkurza, ale nie jest źle.
Wow 7000 zł pensji?? TO brutto czy netto? I czy taka kasa jest dla każdego, czy trzeba ileś popracować w firmie, aby tyle otrzymać? Dochodzą do tego dodatki finansowe?
Chciałbym zatrudnić się tu jako kierowca samochodu ciężarowego w ruchu krajowym i międzynarodowym. Jak dalsze trasy to w jakim systemie? Mnie by pasowało 3/1 i pytanie czy pracodawca się elastycznie dostosuje się do potrzeb pracownika czy narzuca odgórnie ile za kółkiem a ile odpoczynku. Dajcie info.
Cześć wam. Możecie napisać, czy aktualnie firma szuka jakiś ludzi? Chciałam wejść na stronę, bo mają tam zakładkę z pracą, ale antywirus blokuje mi ich witrynę. Też widziałam stare ogłoszenia dla spedytora czy mechanika. Obecnie jest jakas rekrutacja do biura jako office manager lub sekretarka etc.? Jak jest, to dajcie info z mailem, bo nie mam jak dostać się do formularza rekrutacyjnego.
(usunięte przez administratora)
Słabe wynagrodzenie tj. ile i czy są perspektywy na podwyżki z czasem? Sprawdzałem archiwalne ogłoszenie dla kierowcy, bo takiej roboty teraz szukam i tam widełki wyniosły od 8000 brutto. Może na międzynarodówce lepsze stawki?
7.600 zł za cały miesiąc, w tym dwie soboty ,na dodatek jak się pożalisz w śród kierowców, to (usunięte przez administratora)pójdzie i do szefa cię podkabluje.
Te soboty są obowiązkowe? W ofercie nie widziałem takiej wzmianki, żeby praca miała być też w weekendy. Jedynie, że pełny etat zapewniają. I czy te zgłoszenia do przełożonych mają potem jakieś realne konsekwencje czy to tylko takie gadanie?
Rozglądam się za pracą jako kierowca i na stronie firmy znalazłem informacje że nie mają teraz ofert ale można wysłać CV. Komuś udało się dostać do pracy właśnie z takiej aplikacji w ciemno? Jak się coś pojawi to w pierwszej kolejności biorą pod uwagę CV które już mają? Napiszcie jak jest.
Jakiej konkretnie szkoły na spedytora wymagają? Napisali w ogłoszeniu z maja, że średnie branżowe może być, ale ja nie mam technika spedycji tylko jestem po ogólniaku. Ciekawe, czy to jakiś problem ? Pytają o to na rozmowie w ogóle, interesuje ich to? Proszę o jakieś info
Nie potrzebują spedytora ,są dwie kobiety po zawodówce i Rudy po ogólniaku, na tą chwilę kierowców potrzebują.
Ok, a jest tu możliwość dostania awansu z kierowcy na posadę spedytora? I jeszcze jestem ciekawa, czy jak są tylko dwie osoby na tej posadzie, to oznacza, że firma się nie rozwija i nie otwiera nowych stanowisk? Nie inwestują w poszerzanie tego dziełu, czy raczej tym osobom, które już pracują, dorzucane są kolejne obowiązki?
Nadal potrzebują kierowców? Jakie są warunki dla doświadczonych osób? Interesuje mnie przede wszystkim pensja i tryb pracy, ile dni w trasie i co jaki czas się zjeżdża. W ogóle to jeździ się w pojedynczej obsadzie czy w podwójnej?
Widziałam ogłoszenie internetowe dla spedytora. I tam poza UoP na okres próbny, nie informacji o tym, co dostaje pracownik. Wiecie, jaka jest pensja? Jakie dodatki? Albo tez jak wygląda rekrutacja? A i jeszcze jak to jest umowa na czas próbny, to ile trwa ten okres i czy potem jest już umowa na czas nieokreślony?
Witam,czy są przyjęcia do firmy kierowców C+E ,czy tylko są Dafy we flocie?Jestem zainteresowany
Jeśli wolne posady = ogłoszenia, to wychodziłoby na to, że nie ma przyjęć, ale kto wie, może tu jest inaczej? Nawet w zakładce praca jest komunikat o braku wolnych etatów. Może więc na przyszłość się dowiem, ile zdecydowani są płacić kierowcy samochodu ciężarowego w ruchu krajowym i międzynarodowym? Bo trochę ponad dwa lata temu chcieli płacić podług ogłoszenia - 3300 zł brutto. Ciekawe więc, ile teraz, no i czy można jeździć w podwójnej obsadzie, jak się ma jeszcze mało doświadczenia? Czekam zatem na jakieś wpisy od pracowników.
Ja doświadczenie mam bo pracowałem w Duńskiej firmie ,ale szukam pracy tu gdzie mieszkam czyli w Wałczu,6 lat dojazdów prawie 700 km wykańczają.
Od kąd zmienił się skład w spedycji,to wreszcie kierowca jest doceniany,i praca stała się miła.
Popieram, ogarniają temat i mam plan na dwatrzy dni do przodu, numery referencyjne i awizację. Proszę i przepraszam, miłe i No nareszcie się jeździ a nie wystaje w Swieciu. Ta zmiana była potrzebna. I oby tak zostało. No i Spokojnej drogi! Ja z wami dziewczyny!
Tą chudą i tego pulpeta z metra ciętego już dawno powinien szef pogonić, człowiek był by kilka lat młodszy, nic nie potrafili a pieniążki brali,tylko donosić do szefa jaki to kierowca nie dobry to pierwsi ,nasermater z nimi.
A czy pieniążki też się w związku z tym zmieniły czy ten temat został bez zmian? Zatrudniono nowe osoby z zewnątrz? A jak wygląda komunikacja kierowcy ze spedytorem?
Czy ta zmiana ludzi przyniosła jeszcze inne korzyści, Wam kierowcom? Spedytorzy odbierają od Was telefony o każdej porze gdy pojawia się jakiś problem na załadunku lub rozładunku?
Dzień dobry, szukam pracy C+E ,nie palący, bez nałogów, 5 lat doświadczenia na plandece w Niemczech u niemieckiego pracodawcy.
Mi się podoba praca,szef jest w porządku, pracuje ponad 7 lat ,czasami Złoty wkurza, ale nie jest źle.
Powrót w sobotę to jakaś forma kary? Jak macie płacone? Dniówki są czy od kursu jest liczone? Ile można miesięcznie wyciągnąć bez tych sobót?
Przecież Zrolowany napisał że 7 koła zarabia ,to co pytasz ile się zarabia,od frachtu jest płacone po staroświecku jeszcze,8% od obrotu,o dniówce zapomnij,stoisz nie zarabiasz,jedziesz parę groszy zarobisz.
Kto tu decyduje, jaką ma się trasę, jakie auto się dostaje i kiedy wraca się z trasy do domu? Co do dyspozytorów zaś i pomocy na trasie, to na ile są pomocni?
Tak wam źle a pracujecie,jeden już zwolnił się po 4 latach pracy u nas i co,poszedł gdzieś za granicę do firmy bo chciał system pracy 2/1 ehe i co dwa tygodnie nie wytrzymał, bo gadałem z nim i mówił że nie dość że trzeba język angielski znać, i przez dwa tygodnie pracy tak miał tacho przewalone, co przez 4 lata pracy u nas może z raz lub dwa mu się zdarzyło przekroczyć czas ,tak że nie narzekajcie że tak źle jest,a i w dodatku musiał gdzieś daleko dojeżdżać, ja tam robie swoje ,i nie wdaje się w dyskusje ze starymi wyjadaczami,powiem tak wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
Bartas mówisz o cywilu,też to słyszałem bo rozmawiałem z nim ,jeszcze mi mówił że miał w ciągu dnia 5 przepinek,tak jak mówisz wszędzie dobrze gdzie nas nie ma,ja robiłem u Niemca w systemie ale tam to spedycja była do bani 15 h a oni kazali jechać bo towar nie może stać, dlatego siedzę u (usunięte przez administratora) i narazie nie ruszam się, robota na miejscu ,trochę (usunięte przez administratora) ma nieraz kiepskie dni ale idzie wytrzymać .
Ta dyskusja z kolegą pt. patrz, jak teraz żałuje zmiany, o czym ma niby świadczyć? Bo jeśli są atuty i zalety pracy w tej konkretnie firmie, to jakie?
Mi pasuje robota ,praktycznie na miejscu, daleko nie muszę dojeżdżać, a i w czwartki często jestem w domu no i 7 koła mi też wystarczy, robiłem u Niemca kilka lat,to nie to samo ,pamiętam zagraniczny spedytor ma Cię w du.....pie i bez znajomości języka obcego nawet nie masz co się pchać do firmy zagranicznej.
Wow 7000 zł pensji?? TO brutto czy netto? I czy taka kasa jest dla każdego, czy trzeba ileś popracować w firmie, aby tyle otrzymać? Dochodzą do tego dodatki finansowe?
(usunięte przez administratora)
Tylko dlaczego ludzie mieliby wracać do tej właśnie firmy? Przecież mieli jakieś powody by odejść? Pytanie więc, o co poszło, choćby niedawno z tym Waszym byłym kolegą? Jeśli są jakieś zalety pracy tutaj, to chętnie się dowiem jakie? Czy tu kasa jest tak dobra, czy podejście szefa do pracowników?
A co wam tak źle u Pana Piotra,nawet nie znacie życia w transporcie jak może być źle, pieniążki na czas są a pójdziesz jak to mówią do zagranicznej spedycji to się przekonasz jakie kokosy są i wszystko na czas ,myślisz że zagraniczna firma się będzie z Tobą bawić, dzień w dzień będziesz tacho przeginał bo tak jest ,w ciągu miesiąca to w domu więcej jesteś bez systemu żadnego niż w systemie ,i te samochody brudne i śmierdzące że nawet nie można śniadania zjeść bo śmierdzi ,tak że szanuj szefa swego bo możesz mieć gorszego ,wspomnisz moje słowa jeden z drugim ,ja już trochę firm przerobiłem zagranicznych i nie jest tak pięknie jak to opisują oj wcale nie.
(usunięte przez administratora)
Jak idziesz tam gdzie Cywil który wytrzymał dwa tygodnie to raczej trzymanie kciuków nic nie pomoże.
(usunięte przez administratora)
To Ty tu w kwietniu pisałeś, że zarabia się w granicach 7 tyś zł? Możesz też sprecyzować, czy to kwota netto i jakie tu są zapisy w umowie o pracę, odnośnie uszkodzenia auta i kar za to, lub inne jeszcze obciążenia finansowe, jeśli takowe występują? Co do zachowań pracowników wobec siebie nawzajem widzę, że masz krytyczną ocenę. Z czego ona wynika?
Cześć wszystkim,jest tu jakiś kierowca na grupie? Mam kilka pytań, na co trzeba uważać we firmie,wiem że atmosfera jest nie ciekawa,i że trzeba uważać na dwóch kierowców bo donoszą do szefa,jeden jakiś grubszy a drugi co dużo piwa pije,czy na coś jeszcze mam zwrócić uwagę?
A skąd wiesz, że są problemy z atmosferą? Dużo masz informacji co do pracy i ludzi, to miałeś już doświadczenia z pracą tam? Ja z kolei nic nie wiem. A dużo ludzi odchodzi czy nie jest tak źle?
Jak tam dalej każdy 2 karty kierowcy na wyposażeniu auta? I ta przesympatyczna blond baba, która myśli ze jest najmądrzejsza na świecie.. tfu, nie polecam ani firmy ani myjni która nie domywa aut ani parkingu !! Bez pozdrowień również dla wielkiego pana spedytora co ma wspólnego ze spedycja tyle co zeszłoroczny snieg z wakacjami, jednak rude to zawsze fałszywe.
Pracuje w tej firmie nie długo, obecnie jestem na etapie szukania nowej firmy ,normalnej ,teraz mogę stwierdzić że to jest (usunięte przez administratora) trans, jak uszkodzisz auta z nie swojej winy ,to chcę cię obciążyć takimi kosztami że tylko się zwolnić pozostaje,kierowcę traktuje jak niewolnika,każe jeździć drogami bez płatnymi nie wymagającymi opłaty E-tool,w Niemczech każe jeździć landówkami,jak pojedziesz autostradą to zaraz dzwoni i wyzywa od najgorszych,wypłata nie ciekawa wacha się w granicach 7 tyś zł.
Czy tam nadal się jeździ z wymienionym impulsatorem i przyłożonym magnesem?
Tak tam sami emeryci zostali i ci co muszą bo siedzą u prezesa w kieszeni,ci chłopacy co mądrzy to już dawno poodchodzili.
Z jakiego powodu poodchodzili? Zarobki nie pasowały czy coś innego? Są za to jakies wakaty dla kierowców czy po prostu skład się zmniejszył?
Emeryci jak emeryci bo na najniższej krajowej robili i dlatego muszą dalej jeździć bo receptę wykupi i po emeryturze,ale dużo tam ciot jeździ co się boi odejść bo sobie poukładali w głowie że w nowej firmie sobie nie poradzą, tak zwany strach im nie pozwala odejść
Jesteś pewny, że o to chodzi? Przyszło mi do głowy od razu, czy jest tak, że gdzieś indziej jest lepiej - czy niekoniecznie. Bo jak gdzieś indziej w okolicy jest podobnie, to po co się na nowo stresować zmianą środowiska? Chyba że są różnice?
Samochody nowe ,zadbane ,jeżdżę nowym autem,pieniążki w granicach 7.000 zł jestem zadowolony, polecam .
Kwota którą podajesz to na rękę jest czy brutto? A auta jakoś serwisowane są regularnie? I jakie umowy są tutaj jeśli mogę wiedzieć?
Helena ,7.000 tyś zł na rękę, na umowie 3100 zł ,autka są serwisowane u nas na firmie ,na warsztacie,tylko troszkę trzeba się przyzwyczaić do jazdy drogami nie płatnymi ,wtedy nawet premia jest .
Serio tak mało jest na umowie? Czemu aż taka kwota? Co do tych premiii, na jaką wysokość można liczyć? Jesteś w stanie napisać?
Sporo pozytywów wymieniłeś. A jak się przedstawia atmosfera pomiędzy pracownikami? W porządku? Pracodawca motywuje swoich pracowników np premiami?
jakiś aktualny kierowca się odniesie co do poprzednich opinii? faktycznie są takie problemy w kontakcie ze spedycją? interesuje mnie aktualna organizacja pracy, bo pisali coś o nieciekawych godzinach wyjazdów, a fajnie jakby ktoś w domu mógł posiedzieć dłużej.. a z kasą jak, dalej 8 tys czy da radę jakoś wyciągnąć tu więcej?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wartrans Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Wartrans Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wartrans Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 10 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!