Nie polecam,na pieniądze za pobranie czekam już drugi miesiąc. Zero kontaktu ,nie raczą nawet odpowiedzieć na maile.
U mnie paczka została odebrana 20.09 i 21.09 inpost się rozliczył z firma. Złożyłam reklamacje w inpost oni ręce umywają. Sprawę zgłosiłam na policję.
Jaką mają stawkę godzinową, jakbym tu podjął pracę przy pakowaniu? Dajcie znać, co tu się jeszcze robi, bo firma mi wyskoczyła z usługami typu konfekcjonowanie i pakowanie oraz siedzibą przy Siennej, w okolicy której mieszkam.
Witam nie polecam ich z całego serca. Trzymajcie się od nich z daleka ponieważ czekam już 38 dni roboczych na pieniądze z pobrania i nadal nic. Nie dość że nie mają numeru kontaktowego to jak się pisze na e-mail to i tak nie odpisują nie polecam.
No ja tu niechcący akurat jestem ale przeczytałam ten komentarz „niepozdrawiający” pracowników z firmy. ale czy ktoś faktycznie się zatrudnia? nie zauważyliście, że ludzie głównie pytają o tych pracowników? Czemu żaden się nie wypowiada?
Ja również kilkanaście razy korzystałem z usług. Wszystko było ok do czasu wysłania przesyłki pobraniowe. Od miesiąca cisza. Nie mam zamiaru czekać miesiącami, sprawa zostanie zgłoszona na Policji oraz u Rzecznika Praw Konsumenta i w Urzędzie Skarbowym w Skierniewicach. Znajoma z US powiedziała że taki zgłoszenie można zrobić, a kontrola skarbowa niejednego (usunięte przez administratora) już wyleczyła. Pozdrawiam wszystkich (usunięte przez administratora) oczywiście nie pozdrawiam pracowników i szefostwo Boxpoint.
Przyszedłem spojrzeć na warunki pracy, bo przeglądam sobie właśnie okoliczne firmy i już myślałem, że to jakiś komisariat jest, bo o policji w paru komentarzach już ludzie tu pisali. Rozumiem, że to klienci? Czy Pracownicy mogą mieć jakieś kłopoty z tego tytułu?
Jakie polecenia im wydaje przełożony nikt nie wie ale maczają w tym palce że ludzie nie dostają pieniędzy więc kto wie jak to się skończy jak wystąpi klient na drogę sądową....
To od początku pracownicy mają powiedziane żeby działać w ten sposób czy uczą się tego z czasem? Pracownicy mają jakieś korzyści z tego, że tak postępują z klientami? Zastanawiam się czy to w ogóle opłacalne.
Opłaciłem 3.01 nadanie i nic !!! Zero odp. z ich strony !!!
Ta sugerowana ucieczka tak dla jasności jest wyrażona od samej klientki, tak? a co tak w ogóle z pracownikami? teraz jak tak patrzę po komentarzach to ludzie się o robotę pytają i zastanawiam się czemu? od środka warunki wyglądają nieco inaczej? szukali tu w ogóle kogoś albo planują teraz już od nowego roku?
Wysłałam dwie komody czyli paczki gabarytowe za pobraniem . Nadałam przez Ambro Express . Zamówienie przyjęło Box Point . Paczki odebrane klientka opłaciła 25 października 2023 i do tej pory nie mam pieniędzy. Wysłałam 100 wiadomości i nie dostałam żadnej odpowiedzi.same formularze czyli dialog jakby a automatem który mi odpawiada formularzem . UCIEKAJCIE OD TEJ FIRMY JAK SIĘ TYLKO NAJDALEJ DA !!!!
Witam, szukam pracy w okolicy, orientujecie się, czy można się tutaj zatrudnić? Jeśli tak, to na jakie stanowisko? I na jaką umowę można liczyć? Czy pracownicy dostają na czas swoje wynagrodzenia i są one godne? Całkiem niedawno przeprowadziłam się do Skierniewic i szukam pracy. Widzę sporo negatywnych komentarzy ze strony klientów... A jak to wszystko wygląda od tej drugiej strony? W sensie pracowniczej.
Jaki jest wkład kierownictwa Boxpoint Sylwester Mikołajczyk w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
(usunięte przez administratora)
Niestety pisze na każdy możliwy sposób o swoje pieniądze ale żadnej reakcji z strony firmy. Chętnie się dołączę do jakiś pozwów bądź też odwiedzin tejże siedziby
Same komentarze od niezbyt zadowolonych klientów. Towar nie dostarczony a kasa przelana. A jak z z pracownikami? Też takie kłopoty finansowe że czekają na swoje zarobione pieniądze? Czy to działalność jednoosobowa i nie ma co myśleć tu o zatrudnieniu. Może ktoś rozwieje moje wątpliwości i napisze jak jest.
Witam przesyłka wysłana 25.09.2023 także nie otrzymałem żadnej zapłaty za pobraniem. Któż próbował sprawdzić adres firmy Poznań Libelta 1a/2?
Mam taką samą sytuację. Paczka odebrana 27 września 2023 i do teraz brak kasy. Na maile odpisali że mam prawo do reklamacji na którą mają kolejne 30 dni.
Nie polecam,na pieniądze za pobranie czekam już drugi miesiąc. Zero kontaktu ,nie raczą nawet odpowiedzieć na maile.
U mnie paczka została odebrana 20.09 i 21.09 inpost się rozliczył z firma. Złożyłam reklamacje w inpost oni ręce umywają. Sprawę zgłosiłam na policję.
Witam, Również nie mogę odzyskać pieniędzy od firmy. Przesyłka odebrana 21.09. W odpowiedzi na e-mail otrzymuje notorycznie te same odpowiedzi. Czy udało się Państwu otrzymać zwrot? Czy ktoś zgłaszał sprawę na policję? Ja również zgłosiłam skargę w inPost.
Napisze mi ktoś cos więcej o firmie? chodzi o te usługi, bo widzę ze odradzają i ciekaw byłbym jak praca przy tym wygląda, zwłaszcza ze chyba jakiś kandydat tu zajrzał? Był sygnał gdzieś na necie ze ktoś będzie potrzebny? Wymaga się doświadczenia? ja go nie mam, to już pisze na starcie, żeby potem nie było. z kontaktem jest problem? Kandydat gdzie może się zgłosić?
Jestem Klientem, korzystałam z ich usług od 2 lat (wysyłka pare razy w tygodniu). Przez jakiś czas było ok. Ale....... Od pół roku KATASTROFA (jest początek 2023 teraz). Parokrotnie zamówiłam kuriera GLS lub DPD i pare dni musiałam upominać się o list przewozowy. Po pru dniach dostawałam info że to problemy z serwerem i tyle. Po prośbie anulowania zamówienia (bo nie ma możliwości anulowania zamówienia w serwisie online!) na potwierdzenia anulowania czeka się tygodniami !!!!!!!, a na zwrot pieniędzy kolejne pare tygodni !!!!!!! NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG! Zwłaszcza jako firma - bo zawiedziecie swoich klientów tak jak oni zawodzą was - domino.
Złapałem się i ja na nich... Pobranie już ponad 5 tygodni do mnie idzie. Co mogę zrobić?
Według klientów tutaj to się nie wywiązują z obowiązków, ciekawe czemu, a może szukają właśnie jakichś pracowników teraz do pomocy? Może chociaż tymczasowo. Miałem i tak pytać o pracę tutaj i tak my przyszło do głowy. Wypłacalni są ogółem?
Brak jakiegokolwiek kontaktu, nie odpisują na e-mail.Na pieniądze za pobraniem czekam już miesiąc. NIE POLECAM
Żenada, pieniądze trzymają 31 dni roboczych i mimo wszystko trzeba się upominać. Nie polecam nikomu, lepiej zapłacić więcej firmie kurierskiej i mieć pewność że pobranie dotrze.