Firma nie szanuje pracowników nie płaci za nadgodziny obiecują dużo ale nic sie nie zgadza brak bhp wszystko to prowizorka ładnie to tylko wygląda nic po za tym omijać szerokim łukiem
Nie wiem z kąt taka opinia jestem pracownikiem tej firmy od 2 lat atmosfera dobra kasa taka jak ustalono na czas szkoda że ktoś daje opinie pod pseudonimem bojąc się podać swojego imienia. Myślę że takie opinie wystawia ktoś kto nigdy nie był pracownikiem. ja pracuję z ludźmi którzy są tu od ponad 2 lat i ciągle Ci sami. i raczej nikt nie ma zamiaru odchodzić. więć nie mogę zgodzić się z takimi opiniami. pozdrawiam serdecznie Krzysztof
Krzysztof, widzę, że piszesz, że w firmie panuje najlepsza atmosfera, w czym bardzo się mylisz))) Pracowałem u was w firmie jako stażysta i zostałem zwolniony bez jakiejkolwiek wyjaśnienia. Albo zamykasz oczy na wszystko, albo nie wiesz, co się dzieje. Atmosfera w zespole jest najgorsza, jaką kiedykolwiek spotkałem, brygadziści nie są zainteresowani szkoleniem nowych pracowników, ponieważ sami nic nie potrafią. W szczególności jak się brygadzista Jurij, który w ogóle nie ma pojęcia o montażu urządzeń chłodniczych, tylko donosi nieprawdziwe informacje do kierownictwa i chwali się, jakie ma duże wynagrodzenie, a my wszyscy jesteśmy niewykształceni. Niezrozumiałe jest, że jego kierownictwo nie zwraca uwagi na jego pracę i nie ocenia jej, skoro on w ogóle nie potrafi zarządzać i szkolić ludzi. Montując obiekty, nie jest w pełni kompetentny i komunikatywny, bez znajomości języka polskiego prosi kogoś z brygady, kto zna język polski, aby negocjował za niego na obiekcie z innymi firmami we wszystkich procesach pracy. Jak mi powiedziano, jeśli chcesz przetrwać okres próbny stażu, musisz szybko się nauczyć, a jak się nauczyć, jeśli brygadziści nie są w stanie i nie potrafią uczyć. Poza tym jak się uczyć, jeśli z 100% na obiekcie pracowaliśmy tylko 30%, a pozostałe 70% nie robiło nic, ktoś siedział w telefonie, ktoś po prostu się gdzieś chował i spał, pytasz brygadzisty, co masz zrobić, a on zaczyna na ciebie krzyczeć, żebyś sam szukał pracy na obiekcie, to wygląda bardzo dziwnie. Ten sam brygadzista Jurij był wielokrotnie zauważony, że śpi w samochodzie i nie wiedzieliśmy, co robić. Potem okazało się, że jego kierownictwo udzieliło mu ostrzeżenia, a on powiedział im, że pracujemy powoli i nic nie potrafimy, tym samym usprawiedliwiając się, ponieważ ma bezpośredni kontakt z kierownictwem, a my pozostaliśmy winni i zostaliśmy ukarani. Zrozumiałem, że brygadziści postępują podle i nie dają szansy na naukę i awans, to jest wyraźnie widoczne. Krzysztof, jeśli piszesz i jesteś pewny, że u was wszystko jest dobrze, to się mylisz.
Witam szkoda że nie powiedziałeś tego jak byłeś w pracy pewnie mnie nie raz widziałeś jestem koordynatorem serwisu i żałuję że mieliśmy okazji porozmawiać szczerze ale to co napisałeś jest dla mnie bardzo cenne i zweryfikuję Twoje informacje napewno nie pozostaną bez echa postaram się porozmawiać z kierownikiem montażu i zrobię wszystko by to co napisałeś więcej się nie powtórzyło na serwisie cenimy sobie atmosferę cenimy szczerość i to że na sobie możemy polegać tworząc jedną dużą rodzinę Nevery Polski Chłód dziękuję za szczerość szkoda że po czasie zrobię co w mojej mocy by i na montażu atmosfera pracy była przyjazna
Krzysztof, widzę, że piszesz, że w firmie panuje najlepsza atmosfera, w czym bardzo się mylisz))) Pracowałem u was w firmie jako stażysta i zostałem zwolniony bez jakiejkolwiek wyjaśnienia. Albo zamykasz oczy na wszystko, albo nie wiesz, co się dzieje. Atmosfera w zespole jest najgorsza, jaką kiedykolwiek spotkałem, brygadziści nie są zainteresowani szkoleniem nowych pracowników, ponieważ sami nic nie potrafią. W szczególności jak się brygadzista Jurij, który w ogóle nie ma pojęcia o montażu urządzeń chłodniczych, tylko donosi nieprawdziwe informacje do kierownictwa i chwali się, jakie ma duże wynagrodzenie, a my wszyscy jesteśmy niewykształceni. Niezrozumiałe jest, że jego kierownictwo nie zwraca uwagi na jego pracę i nie ocenia jej, skoro on w ogóle nie potrafi zarządzać i szkolić ludzi. Montując obiekty, nie jest w pełni kompetentny i komunikatywny, bez znajomości języka polskiego prosi kogoś z brygady, kto zna język polski, aby negocjował za niego na obiekcie z innymi firmami we wszystkich procesach pracy. Jak mi powiedziano, jeśli chcesz przetrwać okres próbny stażu, musisz szybko się nauczyć, a jak się nauczyć, jeśli brygadziści nie są w stanie i nie potrafią uczyć. Poza tym jak się uczyć, jeśli z 100% na obiekcie pracowaliśmy tylko 30%, a pozostałe 70% nie robiło nic, ktoś siedział w telefonie, ktoś po prostu się gdzieś chował i spał, pytasz brygadzisty, co masz zrobić, a on zaczyna na ciebie krzyczeć, żebyś sam szukał pracy na obiekcie, to wygląda bardzo dziwnie. Ten sam brygadzista Jurij był wielokrotnie zauważony, że śpi w samochodzie i nie wiedzieliśmy, co robić. Potem okazało się, że jego kierownictwo udzieliło mu ostrzeżenia, a on powiedział im, że pracujemy powoli i nic nie potrafimy, tym samym usprawiedliwiając się, ponieważ ma bezpośredni kontakt z kierownictwem, a my pozostaliśmy winni i zostaliśmy ukarani. Zrozumiałem, że brygadziści postępują podle i nie dają szansy na naukę i awans, to jest wyraźnie widoczne. Krzysztof, jeśli piszesz i jesteś pewny, że u was wszystko jest dobrze, to się mylisz.
Witam szkoda że nie powiedziałeś tego jak byłeś w pracy pewnie mnie nie raz widziałeś jestem koordynatorem serwisu i żałuję że mieliśmy okazji porozmawiać szczerze ale to co napisałeś jest dla mnie bardzo cenne i zweryfikuję Twoje informacje napewno nie pozostaną bez echa postaram się porozmawiać z kierownikiem montażu i zrobię wszystko by to co napisałeś więcej się nie powtórzyło na serwisie cenimy sobie atmosferę cenimy szczerość i to że na sobie możemy polegać tworząc jedną dużą rodzinę Nevery Polski Chłód dziękuję za szczerość szkoda że po czasie zrobię co w mojej mocy by i na montażu atmosfera pracy była przyjazna
Dzień dobry. napisano tutaj, że pomocnikowi montera nie są potrzebne żadne uprawnienia czy też umiejętności. Ja to przyznam, że nawet takiej oferty w internecie nie widziałem. To biorą teraz na to stanowisko i przyuczają od podstaw?
Dzień dobry. czy możliwe, że będą jeszcze prowadzone nabory na Specjalistę ds. serwisu i wsparcia technicznego klienta? szukam pracy w Nowym Mieście i oferta z zeszłego roku mi się pokazała. Mam już podobne doświadczenie, poza tym zarobki do 8 300 zwróciły również uwagę. pracuje ktoś obecnie i mógłby polecić?
Te pieniądze nadgodziny bez obsady. Umowa na kontrak chwila jak miesiące. Nie stabilne i często źle zarzadanie.
Na głównej stronie obecnie jedyna oferta jest ta na magazyn, myślę nad aplikacja. Tutaj pojawiły się komentarze odnoszące do słabszej atmosfery. jeśli faktycznie taka jest to czy magazynu także dotyczy? Proszę o informację
Wszystkim którzy uważają że w Nevera jest zła atmosfera zapraszam do współpracy by się sami przekonali a nie pisali bzdur powtórzę się pracuje ponad 2 lata zespół zgrany Ci sami ludzie od samego początku nikt nigdy nie narzekał na atmosferę no chyba że ktoś uważa że jeśli w pracy trzeba pracować a nie np bawić się telefonem i to rozkłada mu dzień lub temu podobne no to rzeczywiście atmosfera może być dla niego nie fajna bo tu trzeba pracować i taka jest prawda ale za tą pracą idzie kasa . Jak ktoś mówi o złych żeczach i pisze to anonimowo to chyba coś jest nie tak gdyby to było prawdziwe napisał by np Wojtek pracowałem tam tyle i tyle mam takie i takie uwagi i w moich oczach było by to wiarygodne a nie np nygus w tej firmie to tak i tak .... to i to .... pozostawiam do przemyślenia a wszystkich chętnych zapraszam na rozmowę jestem w firmie dostępny przez 5 dni w tygodniu od 8 -16 myślę że trzeba się samemu przekonać pozdrawiam wszystkich Krzysztof Nevera Warszawa
Muj luby pracował na montaż dla dużych firm i to co w biurze to inny obszar niż w prawdziwej pracy. Zamieszania i niedobre stosunki koleżeńskie także organizacja. Dużo rzeczy ginie pod nieobecność. To dobrze że większość rozumie język ukraiński a nie każdy polski.
Widzę ze nie ja jedyny miałem taka zagwozdkę odnośnie przyjęć osób bez doświadczenia. podobnie jak niektórzy o monterze myślałem. Możecie proszę uściślić jakie uprawnienia konkretnie są wymagane by móc się dostać? rozumiem, że na miejscu ich nie wyrobie?
Wszelkie uprawnienia są wyrabiane ale jeśli jest ogłoszenie dotyczące montera instalacji chlodniczych-klimstyzacji to raczej wymagane są f-gazy Sep I umiejętności lutowania twardego. Inna sprawa to pomocnik tu nie są wymagane żadne uprawnienia bardziej umiejętności i chęci do pracy
Firma nie szanuje pracowników nie płaci za nadgodziny obiecują dużo ale nic sie nie zgadza brak bhp wszystko to prowizorka ładnie to tylko wygląda nic po za tym omijać szerokim łukiem
Nie wiem z kąt taka opinia jestem pracownikiem tej firmy od 2 lat atmosfera dobra kasa taka jak ustalono na czas szkoda że ktoś daje opinie pod pseudonimem bojąc się podać swojego imienia. Myślę że takie opinie wystawia ktoś kto nigdy nie był pracownikiem. ja pracuję z ludźmi którzy są tu od ponad 2 lat i ciągle Ci sami. i raczej nikt nie ma zamiaru odchodzić. więć nie mogę zgodzić się z takimi opiniami. pozdrawiam serdecznie Krzysztof
Więcej osób teraz twierdzi, że niedługo nie będzie tu komu pracować? tak przynajmniej napisano i teraz zastanawiam się jak duże wychodzą braki kadrowe? Kandydaci jeszcze się zgłaszają? Możliwe, że kiedyś poprawia warunki jeśli rak do pracy nie będzie?
Poprawa nie będzie sama wdrożone. To same osoby pracujące nie wiedzą jak działać dla poprawności i koleżeńskie. Negatywne atmosfera nie kultura.
Współpraca dramatyczna, jak tylko wyżej postawionym pali się ogon za własne błędy, poświęcają innych, aby oddalić od siebie wszystkie podejrzenia braku kompetencji. Jeszcze chwila i nie będzie tam komu pracować, a szefostwo albo udaje ślepych, albo faktycznie nie widzi co wyprawiają ich podopieczni na kierowniczych stanowiskach.
Z tym rosyjskim to prawda jest? ze obowiązkowo należy go znać? od kiedy to wprowadzili? Jakoś jak z chłopakiem widzieliśmy ofertę z tamtego roku dla montera to nic o jego znajomości nie pisali. ciekawiły nas wtedy zarobki, bo do 7500 zł podali górny zakres. Czy znacie w ogóle ustalone nowe stawki? Widzę, że nie tylko my się tym interesujemy ostatnio?
W zasadzie nie dogadasz się po polsku. Większość pracowników nie potrafi skleić zdania po polsku i oczekują że będziesz rozumiał co mówią po tym ich radzieckim bełkocie. Totalna porażka i strata czasu.
Czyli więcej osób po prostu jest spoza Polski? A są przy tym jakieś konkretne kursy językowe, żeby moc podłapać temat? są prowadzone online czy jakoś jednak stacjonarnie?
Ja nie rozumiem dlaczego ten pracodawcy nie szanują swoich pracownika Ja widzę że to nagła potrzeba pracy a potem konieczne urlop. Dlaczego? Ci co mają pracę to słuchają jednego kierownik co źle planowanie. Wszystko nadgodziny płatne ale współpracy nie ma. Dziwne zasady język rosyjski obowiązkowo.
Jak wygląda ścieżka kariery w Nevera Sp. z o.o.? Czy trudno jest zdobyć awans?
Sam byłem ciekaw jak poprzednik na jakie inne prace byłaby tu szansa, ale czy brak odpowiedzi ma sugerować, że tylko monter jest teraz możliwy? Widziałem tamte oferty na intrenecie i jest w nich napisane, że wymagają doświadczenia. ja go właśnie nie mam i teraz nie wiem czy bez niego w ogóle byłaby na cokolwiek szansa?
Słabsze wdrożenie ktoś miał? U każdego się to powtórzyło czy to jednak zależy? zastanawiam się także na jakie jeszcze inne funkcje firma zatrudnia? mnie tez rzuciło się w oczy to ogłoszenie dla Montera a jakoś innych nie zauważyłem. Ludzie chyba praca się interesują z tego co czytam. Możliwe ze jednak warto? cos się pozmieniało?
Na samym początku byłem pewien, że podczas początkowych miesięcy będę mógł liczyć na wsparcie, wtedy gdy będę go potrzebował. Niestety mogłem na nie liczyć w różnym stopniu. W momencie, gdy rozpoczynam pracę oczekiwałbym takiego wdrożenia, które umożliwi mi po pewnym czasie stać się samodzielnym specjalistą, lecz od samego początku było zupełnie inaczej. Zdarzało się, że wiele razy (pomimo różnego stopnia wiedzy w danym zagadnieniu) musiałem sam sobie radzić z zadaniami, które kończyłem z różnym skutkiem, co skutkowało zauważalnym spadkiem pewności siebie oraz chęcią do dalszego rozwoju. Pomijając fakt braku zadowolenia z wdrożenia, dodatkowo doświadczyłem kłopoty z komunikacją, który nie pomagał podczas codziennych zmagań w pracy.
Brak bhp oraz prowizorka? Także kiedyś widziałam już tamto ogłoszenie o którym ktoś pisał jakiś czas temu. również ciekawa byłam tego ile mój luby by zarobił gdyby starał się o prace tutaj. Teraz jednak nie wiem czy podsyłać mu firmę skoro jakieś niepłatne nadgodziny wychodzą? Często tak jest? a jak na umowie są one ustalane?
Dzień dobry. do dziś monter zarobi do 7,500 zł czy może więcej już jest? a jeśli nie to od nowego roku kwota pozostanie bez zmian czy jednak będą podwyżki? upewniam się, bo była oferta na początku tego bieżącego dla czterech kandydatów na teren. zastanawia mnie czy ta kwota ma już wliczona premie uznaniową czy to raczej odrębna sprawa? Opiszecie tez te szkolenia, które są oferowane? Wpadnie certyfikat?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Nevera Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Nevera Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Nevera Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!