Pracowałem w obsłudze klienta przez 3 lata (najpierw w IP, później w Sylvamo) i zdecydowałem się zmienić pracę z następujących powodów: - zbyt duże wymagania w stosunku do stanowiska; - nieadekwatna płaca; - ogromny stres i presją wywierana przez managerów; - fałszywi team leaderzy, bez empatii do swoich podwładnych; - nepotyzm, awanse na wyższe stanowiska tylko dla ulubieńców przełożonych (nawet jeśli nie mają do tego kompetencji); - chaos w organizacji pracy i w procesach; - toksyczna atmosfera wśród pracowników (praktykowana i popierana przez managerów); - godziny pracy, które nie sprzyjają zachowaniu życia prywatnego poza pracą.
this company is a joke. Joined them and quit after very short time. Management team is just out of touch. Some good Team Leaders, but not good enough to cover up all the mess.
I can't share much because I still work there and do not want to risk anything but I can say one thing, I know who you mean and what you you mean exactly and all I can say that I am in my 30s and this is not where you want to be if you want to be inspired at work, have a proper pay, respect at work, and meaning to get up every day. You have to get lucky with your team lead, I have been in both sides B2B and B2C and that's all I can say. Good boss in terms of someone who is (usunięte przez administratora) to earth and has an emotional intelligence and can listen to you will make the difference because that is something you should not expect from higher managers. I had team leader change not long ago and let me tell you that I spend more time applying for jobs than doing bs emails but my boss never sees that because he is always too busy showing off his long tenure in the company and how he knows everything. Don't fall for the lies and go for something better if you can and if you do not have the mortgage to pay like me haha
Znalazłam ogłoszenie o letnim programie stażowym. Wymagany jest angielski. Weryfikują go podczas rekrutacji? Napiszcie proszę na co zwrócić uwagę przygotowując się do rekrutacji. Jakiego rodzaju pytania padają itd..
Niestety ale po 8 miesiącach pracy i późniejszych jeszcze paru miesiącach na L4 z powodu problemów jakie wywołała praca z team leaderem muszę stwierdzić że ta praca to z jednej strony masa fajnych i pozytywnych osób a z drugiej osoby, kompletne przeciwieństwo, osoby które miały pomagać a są niemiłe i szukające jedynie swojego, wymuszające i rozmawiające jak dosłownie robot. Rzeczy które zauważyłem to : - nieadekwatna, niska płaca, przynajmniej jak na korpo w Krakowie - pracują przeważnie ludzie młodzi, na początku kariery - jest to plusem i minusem - zbyt duże wymagania w stosunku do stanowiska- przynajmniej na moim, na innych różnie, czasem miałem wrażenie że inni mają pracy na 4h dziennie a reszta to kawusia, papieroski i pogaduchy. - czasem niewielka presja, wręcz zbyt niska- zwłaszcza na początku. Po czym wrzucenie na zbyt głęboką wodę i ogromna presja, zadania nierealne do wykonania w danym czasie i brak wsparcia. A na końcu jeszcze blokujące procedury - fałszywi team leaderzy, bez empatii do swoich podwładnych, mój wpędził mnie w kłopoty psychiczne. - lizusowstwo i ulubieńcy team leaderów - nagradzane oczywiście finansowo przez leaderów - chaos w organizacji pracy i w procesach, zbyt sztywne procedury - toksyczna atmosfera - godziny pracy w żaden sposób nieelastyczne, często musiałem godzinę pisać z leaderem że muszę wyjść godzinę wcześniej, coś załatwić i masa pytań typu a po co, dlaczego, czemu, a nie możesz kiedy indziej. - brak empatii, podwójne standardy, Cancel culture - nie polecam pracy z panią Marceliną
Z ciekawości jaka to nie adekwatna płaca i niska jak na Kraków? Jak teraz płaci Sylvano? Kiedyś startowałem do tej firmy, ale jak widzę takie opinie to chyba dobrze że nie wyszło :)
The company for which I had the displeasure of working ranks among the most disheartening in my professional experience. The leadership team exhibits a conspicuous lack of charisma, zest for life, and diverse interests, compensating by making their work their sole defining characteristic—a circumstance as lamentable as it is predictable. Regrettably, traces of prejudicial attitudes permeate various facets of the workplace. The irony lies in the fact that the very leadership team expected to exhibit maturity, professionalism, and discernment appears most devoid of self-awareness. The managerial cadre is replete with individuals who seem to have pursued their roles for the title alone, manifesting a palpable aversion to interpersonal interactions and thereby fostering an environment of discontent and bias. Had the culture of gossip not been in existence prior, this organization would undoubtedly have been its birthplace. The prevalence of nepotism is palpable, with numerous employees being relatives or spouses. The majority of individuals I encountered there seemed in dire need of both therapeutic intervention and F_ing exorcism. I would strongly advise against investing one's time and effort in this particular company—it truly represents the epitome of organizational shortcomings.
Jak wygląda sprawa grafiku w Sylvamo Polska Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Różnie, czasem można się dogadać a czasem nie. Nie polecam pracy w teamie z Marceliną- rozsądku w układaniu grafiku tam nie znajdziesz. Musisz bo musisz, nawet jak mija się to z rozsądkiem. A w innych teamach słyszałem że jest "normalnie".
W grudniu przeszłam wszystkie etapy rekrutacji na stanowisko customer service with english z negatywnym skutkiem. Pierwszym etapem była krótka rozmowa w języku polskim i angielskim oraz zaproszenie do wykonania kilku testów online. Po ich wykonaniu zostałam zaproszona na spotkanie w biurze na którym pojawiło się kilkunastu kandydatów. Rozpoczęliśmy od zapoznania się z team leaderkami które przedstawiły (w języku angielskim) założenia i informacje o firmie. Po tej części przeszliśmy do innej sali. Tam naszym zadniem było wykonanie dwóch zadań grupowych. Po tej części każdy z nas miał do wykonania zadanie indywidualne. Kolejnego dnia zostałam zaproszona na ostatni etap rekrutacji. Rozmowa przebiegała w bardzo przyjemnej atmosferze, trwała około godziny i była przeprowadzona w całości w języku angielskim. Po kilku dniach otrzymałam telefon z informacją o negatywnym rozpatrzeniu mojej kandydatury. Wszystko byłoby w porządku w tej rekrutacji, gdyby nie fakt, że powód odrzucenia mojej kandydatury był do zweryfikowania na pierwszym etapie, a nie na piątym. Straciłam cenny czas który mogłam poświęcić na rekrutację do innych firm.
Dziwaczna rekrutacja na stanowisko Customer Care specialist (US Market). Pierwsza rozmowa to sprawdzenie poziomu języka angielskiego. Następnie wysyłają test matematyczny oraz test sprawdzający customer service skills, do tej pory jest wszystko ok. Absurdalna część ma miejsce w biurze. Było nas ok. 10 osób, zgromadzono nas w kuchni i poproszono o wybranie karty Dixit i uzasadnienie dlaczego akurat te karte wybraliśmy i przedstawienie się. Następnie następuje przejście do sali konferencyjnej gdzie ma miejsce następna część rekrutacji, która jest urządzona w stylu 'escape room'. Jest to najbardziej żenująca cześć rekrutacji bo 4 team leaderow siedzi pod ścianą i obserwuje jak się zachowujemy w trakcie tego zadania. Ostatnia część to udawana rozmowa telefoniczna z jednym z team leaderow, gdzie jest się bombardowanym ciągłymi pytaniami. Odradzam rekrutacje do tej firmy.
The recruitment procedure is a big unpleasant waste of time. I had to spend about 2 hours combined on preliminary tests and group exercises in the company's offices. Then I was given about 2 minutes of individual time during a brief "role-played" scene in which I was supposed to be an employee of the company. The menager bombarded me with questions that I had no answers to because I wasn't provided with the information. My long experience in customer service taught me not to give unreliable info so I was a bit flabbergasted. Then the HR lady led me to the exit without giving me any chances to respond or anything. Frankly the whole experience just made me feel miserable.
Pracowałem w obsłudze klienta przez 3 lata (najpierw w IP, później w Sylvamo) i zdecydowałem się zmienić pracę z następujących powodów: - zbyt duże wymagania w stosunku do stanowiska; - nieadekwatna płaca; - ogromny stres i presją wywierana przez managerów; - fałszywi team leaderzy, bez empatii do swoich podwładnych; - nepotyzm, awanse na wyższe stanowiska tylko dla ulubieńców przełożonych (nawet jeśli nie mają do tego kompetencji); - chaos w organizacji pracy i w procesach; - toksyczna atmosfera wśród pracowników (praktykowana i popierana przez managerów); - godziny pracy, które nie sprzyjają zachowaniu życia prywatnego poza pracą.
Do not apply for a job there. I got a job in European Side of the company and spent nearly 5 years working there and it was just a mess - I am hearing much worse about the American side of the business so I feel bad for the fellas. Switched to Shell and feeling much better at least for now. Next time you will be recruited in any company, ask if the local management team is only Polish, or mostly Polish and if the answer will be yes, I'd suggest you walk away from the offer which they make seem so shiny, and perfect, and people oriented (corporate bs). I always felt discriminated and never seen as a foreigner and the lesbian (don't get fooled by inclusion and diversity talks - it's all for the show) - I never wanted to be that girl that says sh*t like that, but it's true. You will always feel that you are missing out on many things and you have to work twice as hard and get judged and stresses twice as hard just because you are from somwhere else.
this company is a joke. Joined them and quit after very short time. Management team is just out of touch. Some good Team Leaders, but not good enough to cover up all the mess.
Can you say something more abour it? When did you start and when left? I am a new joiner so afraid after your opinion :)
I agree :) Employess there act like children :) At work you are just a slave :) Some interesting tasks that involve only 13% of the whole job. Specific departments don't even care about customer service from the company, who imagine are very important ahhha :)
I started last year and left under 6 months. There are 3 team managers and 2 of them are in the same segment of the business which I was in (not sure if it's still the same) but they were simply out of touch and the fact that so many people's jobs and the future are in their hands is simply scary. I had horrible team leader, she was gossiping and quite frankly very annoying with her fake positive attitude and playing double agents with managers passing gossips, false information - even when this information is super sensitive. etc. Complete high school drama lvl. If you are on that side of the business with two team managers I would advice you to start looking for a better job fast. I am friends with one of the employees who joined with me and she is still there and the only thing that keeps her there is her team leader. Amount of crap I hear from her makes me happy that I left. I hear some team leaders are always hanging out with their direct supervisors after work which is already such a huge red flag. At the end of the day you just want to do your job, have empathetic boss and get promoted some time after but what I am hearing that's more doable in the other segment of the business. Now I work in marketing and I am never going back to this company or the industry, I would suggest you to do the same. Seeing paper makes me sick.
I can't share much because I still work there and do not want to risk anything but I can say one thing, I know who you mean and what you you mean exactly and all I can say that I am in my 30s and this is not where you want to be if you want to be inspired at work, have a proper pay, respect at work, and meaning to get up every day. You have to get lucky with your team lead, I have been in both sides B2B and B2C and that's all I can say. Good boss in terms of someone who is (usunięte przez administratora) to earth and has an emotional intelligence and can listen to you will make the difference because that is something you should not expect from higher managers. I had team leader change not long ago and let me tell you that I spend more time applying for jobs than doing bs emails but my boss never sees that because he is always too busy showing off his long tenure in the company and how he knows everything. Don't fall for the lies and go for something better if you can and if you do not have the mortgage to pay like me haha
Jak obecnie wygląda praca z biura? Ile razy trzeba być w biurze w ciągu tygodnia? Z góry dziękuję za odpowiedź
Na czym polega praca w Sylvamo,bo zarejestrowani są jako call center,?
Call center to bzdura -(usunięte przez administratora) Firma zajmuje się papierem, ale z perspektywy centrum biznesowego, ma to średnie znaczenie. Działy są różne jak to w centrum biznesowym w Krakowie. Od HR, przez jakieś finanse, po IT i supply chain. W supply chain jest customer service, ale to nie jest call center - mają stałych klientów B2B, z którymi pracują.
Chcę zapytać o wasz pogląd w kwestii warunków współpracy z firmą. Czy rekrutacja odbywa się z domu? Czy nastrój w pracy jest odpowiedni? Dzięki za odpowiedź.
Rekrutacja online, u mnie byla dosc szybka: sceening call z rekruterka, potem rozmowa z nia i menagerem. Oceniam pozytywnie, dostalam oferte.
Oszukują ludzi. Przyjmują tylko po znajomości. Mam wykształcenie, języki fluent, studia w danym zakresie, cv które przeszło przez wielu HRowców, aby spełniało wszelkie wymagania. Po aplikacji na stanowisko Junior, w którym nie trzeba doswiadczenia dostalem informacje o negatywnym rozpatrzeniu. Bez zadnej odpowiedzi, czy rozmowy. Oczekujecie 5-letniego doswiadczenia na najniższym stanowisku? Nie pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sylvamo Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sylvamo Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.