Powiem tak: to co się dzieje w firmie przechodzi ludzkie pojęcie. Zamiast doceniać,że są w firmie ludzie, którzy są lojalni względem pracodawcy, firma ich zwalnia, bez zważania na konsekwencje dla reszty zespołu. Wartości, które są na zewnątrz przedstawiane jako te, którymi kieruje się organizacja nijak mają się do tego, jak wygląda to w rzeczywistości. Osoby zarządzające mają ludzi za nic, a nie jest tajemnicą że organizacje tworzą ludzie, bez których ta firma nie miałaby racji bytu. Oczywiście pani prezes nie przeszkadza przypisywanie sobie zasług reszty zespołu. Ma świadomość, że ludzie nie uciekną z firmy,ponieważ mają różne zobowiązania i nie każdy może sobie pozwolić na odejście. Myślę, że to kwestia czasu, aż ta firma dzięki nieumiejętnym zarządzaniu upadnie. A szkoda, bo ludzie tam mają duży potencjał, również ci co zostali zwolnieni. Z czego wiem każdy po zwolnieniu wyszedł dużo lepiej niż jakby został w tej organizacji, która do zaoferowania ma tylko książkę z promocji na pożegnanie
Nie ma czego oczekiwać od firmy, jedyne czego można oczekiwać to wypalenie zawodowe. Złotówki przy odejściu od nich nie dostaniesz
Pracując w tej firmie jedyne, co możecie otrzymać to załamania nerwowego. Firma mówi o benefitach i rozwoju. Poprzez ,, rozwój,, mają oczywiście na myśli wykorzystywanie pracownika do tak dużej ilości zadań, że powinno je wykonywać kilku pracowników, ale oczywiście wszystko jest po najniższej linii oporu z uwzględnieniem jak najmniejszego kosztu, tak aby zajechać psychicznie swoich pracowników. Oczywiście wszystkie zasługi przypisuje sobie zarząd, natomiast jak coś się sypie to już wina pracowników ???? Brak kompetencji zarządzających firmą rzuca się w oczy na każdym kroku, zwalniają osoby z większym doświadczeniem, lub takich, którzy po prostu nie dają sobie wejść na głowę. A te ,, dobrowolne,, odejścia, o których można przeczytać w jednym z komentarzy są po prostu konsekwencja działań firmy, która doprowadza swoich pracowników do wykończenia. Nie polecam
To ile ta premia wynosi? Chce mieć spokojna głowę jednak, dacie znać jaki jest próg max? Czy z tego co piszecie oznacza, że jest ona po prostu uznaniowa? Na umowie macie jakiekolwiek wzmianki na jej temat? i skoro nie ona to co innego zachęca pozostałych do podejmowania się zatrudnienia?
Prawda jeat taka, że w każdej firmie są plusy i minusy. Zatrudnienia i zwolnienia były, są i będą jak w każdej firmie, nie jest to żadna nowość. Zwlonieni pracownicy, zawsze bedą niezadowoleni . Ja jestem jednym z takich pracowników ale nie będę pluć jadem z tego powodu. Praca w tej firmie dała mi duży rozwój i bardzo miło wspominam caly Zespół jak i Prezesostwo.
Hej, czy pracuje ktoś teraz jako młodszy specjalista ds. performance marketingu i mógłby ocenić warunki zatrudnienia? szukam pracy na dłużej. Jak więc w tym przypadku wygląda kwestia rozwoju i ewentualnego awansu?
Powiem tak: to co się dzieje w firmie przechodzi ludzkie pojęcie. Zamiast doceniać,że są w firmie ludzie, którzy są lojalni względem pracodawcy, firma ich zwalnia, bez zważania na konsekwencje dla reszty zespołu. Wartości, które są na zewnątrz przedstawiane jako te, którymi kieruje się organizacja nijak mają się do tego, jak wygląda to w rzeczywistości. Osoby zarządzające mają ludzi za nic, a nie jest tajemnicą że organizacje tworzą ludzie, bez których ta firma nie miałaby racji bytu. Oczywiście pani prezes nie przeszkadza przypisywanie sobie zasług reszty zespołu. Ma świadomość, że ludzie nie uciekną z firmy,ponieważ mają różne zobowiązania i nie każdy może sobie pozwolić na odejście. Myślę, że to kwestia czasu, aż ta firma dzięki nieumiejętnym zarządzaniu upadnie. A szkoda, bo ludzie tam mają duży potencjał, również ci co zostali zwolnieni. Z czego wiem każdy po zwolnieniu wyszedł dużo lepiej niż jakby został w tej organizacji, która do zaoferowania ma tylko książkę z promocji na pożegnanie
Mnie te zwolnienia zainteresowały. Chodzi mi o to, czy jak firma zwalnia, to płaci normalnie odprawę? Jest to zgodnie z prawem, czy woli jakąś ugode, czy porozumienie stron w tej sprawie? Można oczekiwać kasy z odprawy?
Dzień dobry, dziękujemy za wszystkie opinie i odpowiadamy odnosząc się do faktów. Owszem firma przeszła restrukturyzację związaną z fuzją. Jesteśmy jeszcze w trakcie zmian ale już powoli procesy zaczynają się układać. Niestety nie udało nam się uniknąć kilku rozstań, które były efektem zwolnień albo dobrowolnych odejść. Mamy świadomość, że generowały one dużo emocji, które przekładają się potem na negatywne opinie. Niestety jest to zazwyczaj nieunikniony efekt łączenia się organizacji. Obecnie jesteśmy na etapie stabilizacji a potem czeka nas już tylko rozwój:). Serdecznie zapraszamy do śledzenia pojawiających się ogłoszeń i aplikowania! "
Nie ma czego oczekiwać od firmy, jedyne czego można oczekiwać to wypalenie zawodowe. Złotówki przy odejściu od nich nie dostaniesz
Dzień dobry. ;) czy może mi ktoś wprost przybliżyć aktualne widełki płacowe, które będą przypadać analitykom danym? Przyznam, że na styk spełniam ten wymóg z dwoma latami doświadczenia ale i tak myślę o aplikowaniu
Sklepem powinien zainteresować się wydz konsumenta nie zwracają pieniędzy za odesłany nienaruszony towar (usunięte przez administratora)
Cześć, chce się dowiedzieć jak teraz może wyglądać przebieg rozmowy rekrutacyjnej dla analityka ds. pricingu. Będzie w skrócie jakieś konkretne zadanie w Excelu lub jakieś ogólne zapytanie do bazy danych? Ciekaw jestem poziomu trudności
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Częściej pracuje pisemnie czy w mowie? Bo czytałem ogłoszenie sprzed kilkunastu dni i było że telefonicznie też się pracuje. Trochę mi to nie na rękę, jestem introwertykiem. Jak to wygląda teraz?
Czy z ta praca zdalna faktycznie jest tak jak ktoś napisał? ze raczej nieliczni maja na nią przyzwolenie? Tak się składa ze w ofercie dla analityka danych ze strony jakoś normlanie o niej piszą wiec wprowadziło to u mnie wątpliwości.. są przy tym problemy ze sprzętem czy cos? jaki teraz do niej dają?
Spora część pracowników była umówiona na pracę hybrydową, ale jak wyżej wspomniano - w praktyce jak z różnych przyczyn nie można było przyjechać do biura, to wtedy urlop albo L4 trzeba było brać, chyba, że się zaprzyjaźnisz z Panią Prezes, to wtedy pracę zdalną będziesz mogła brać kiedy chcesz. :)
ech....czyli nawet raz w miesiącu lub w tygodniu nie ma pracy zdalnej? czyli są równi i równiejsi...:( a napiszesz czy przyjaźń z Panią prezes to odbija się też na nierównym traktowaniu pracowników pod kątem zarobkowym i awansów, czy tylko mają dobrze z tą pracą zdalną?
Widziałam na stronie firmy że jest oferta na młodszego specjalistę ds performance marketingu. To aktualne jeszcze? Bo byłabym zainteresowana, ale jeszcze ciekawe ile płacą na start. No i czytałam że na tym stanowisku jest praca hybrydowa, jak to konkretniej wygląda? Więcej siedzi się w biurze czy w domu?
Na start zapewne najniższa krajowa, bo firma na wszystkim oszczędza, a na pracę zdalna mogą liczyć tylko Ci, którzy przyjaźnią się z zarządem.
Pracując w tej firmie jedyne, co możecie otrzymać to załamania nerwowego. Firma mówi o benefitach i rozwoju. Poprzez ,, rozwój,, mają oczywiście na myśli wykorzystywanie pracownika do tak dużej ilości zadań, że powinno je wykonywać kilku pracowników, ale oczywiście wszystko jest po najniższej linii oporu z uwzględnieniem jak najmniejszego kosztu, tak aby zajechać psychicznie swoich pracowników. Oczywiście wszystkie zasługi przypisuje sobie zarząd, natomiast jak coś się sypie to już wina pracowników ???? Brak kompetencji zarządzających firmą rzuca się w oczy na każdym kroku, zwalniają osoby z większym doświadczeniem, lub takich, którzy po prostu nie dają sobie wejść na głowę. A te ,, dobrowolne,, odejścia, o których można przeczytać w jednym z komentarzy są po prostu konsekwencja działań firmy, która doprowadza swoich pracowników do wykończenia. Nie polecam
Jako rozwój chyba firma ma na myśli to, że robisz masę obowiązków poza stanowiskiem, przez co masz potem szersze pole do popisu przy szukaniu pracy, bo zakres obowiązków z maxa śmiało zajmie całą stronę na cv xd
Płacą chociaż trochę więcej, jak obowiązków jest dużo? Albo może jakieś premie wchodzą w grę? Jak to wygląda? W ogóle chętnie się zorientuję jak tu stawki początkowe wyglądają dla nowych, bo szukam pracy.
Zarobki jak na ilość obowiązków niskie, premie jednym przyznają, dla jednych nie są przewidziane i nie wiem niestety od czego to zależne. Ale ta premia i tak jest niska, więc szkoda sobie zawracać głowę.
Biorąc pod uwagę ilość obowiązków i odpowiedzialność jaka spoczywa na pracowniku zarobki są absolutnie nieadekwatne. Premie nie są wypłacane w 100% nawet przy osiągniętym celu zadań niezbędnych do otrzymania prowizji. Podsumowując-wyzysk pracownika
A oni o tych wszystkich obowiązkach informują podczas rozmowy o pracę? Czy to raczej wychodzi później ' w praniu'? Ktoś napisał, że te obowiązki wybiegają poza stanowisko - czy można bez konsekwencji odmówić ich wykonywania?
To ile ta premia wynosi? Chce mieć spokojna głowę jednak, dacie znać jaki jest próg max? Czy z tego co piszecie oznacza, że jest ona po prostu uznaniowa? Na umowie macie jakiekolwiek wzmianki na jej temat? i skoro nie ona to co innego zachęca pozostałych do podejmowania się zatrudnienia?
Czy do tego benefitu pracowniczego w postaci prywatnej opieki medycznej, to można tu podłączyć swoją bliską rodzinę? Głównie chodzi mi o własne dzieci. Wyszukałam oferte pracy na posadzie Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego. Tam właśnie dają pracownikom taką opiekę. I ciekawa jestem, czy to tylko dla pracowników, czy jakoś szerzej?
Prawda jeat taka, że w każdej firmie są plusy i minusy. Zatrudnienia i zwolnienia były, są i będą jak w każdej firmie, nie jest to żadna nowość. Zwlonieni pracownicy, zawsze bedą niezadowoleni . Ja jestem jednym z takich pracowników ale nie będę pluć jadem z tego powodu. Praca w tej firmie dała mi duży rozwój i bardzo miło wspominam caly Zespół jak i Prezesostwo.
Nonszalanckie traktowanie klientów - (usunięte przez administratora) kłamstwa, brak komunikacji wewnętrznej i totalny chaos wynikający z miernej organizacji pracy ! Dnia 18.07.2023 (Wtorek) zamówiłem z oficjalnej strony 16 puszek mokrej karmy dla kota. Było to zlecenie pilne, gdyż pupil jest na diecie eliminacyjnej. Potrzebowałem więc uzupełnienia zapasów maksymalnie do końca trwającego tygodnia. Zaufałem witrynowym banerom informującym o "ekspresowej wysyłce" nie biorąc pod uwagę setek negatywnych opinii na temat firmy, których z godziny na godzinę w sieci przybywa. Dzień po złożeniu zamówienia zdecydowałem się na kontakt telefoniczny, gdzie Pani konsultant dała mi słowną gwarancję wysyłki w godzinach popołudniowych. Okazało się, że był to zwykły blef z jakim spotyka się spora część klientów sklepu Max and Mrau, ponieważ paczka nie została nawet nadana. W Czwartek status zamówienia stał w miejscu. Cztery "gorące" telefony nie przyniosły większych efektów - do późnych godzin popołudniowych nie został wygenerowany list przewozowy. Wieczorem otrzymałem powiadomienie, że ktoś łaskawie zdecydował się na nadanie mojej paczki, aczkolwiek przeoczył wydanie jej kurierowi podczas jego wizyty w magazynie. Zwlekanie z realizacją doprowadziło do sytuacji, w której przez brak otrzymanych produktów (w chwili obecnej mamy Sobotę) jestem zmuszony przerwać wielotygodniową dietę eliminacyjną pupila, ponieważ w okolicy żaden sklep zoologiczny nie sprzedaje tych konkretnych karm. W międzyczasie panienki na infolinii tłumaczą negatywne opinie złośliwością konkurencji a powolne zamówienia podpinają pod "algorytm Allegro" (co w tej sytuacji nie ma akurat żadnego związku z moim zleceniem, ponieważ ja zamawiałem produkty przez oficjalną stronę, nie pomarańczowy serwis). Ciekawe miejsce pracy, w którym jak mniemam wypłata wpływa na konto bez względu na to "czy się stoi czy się leży". Pierwsze i ostatnie zamówienie w tym miejscu z pilnym naciskiem na usunięcie konta z bazy danych. Tak słaba firma nie będzie przetwarzać moich danych osobowych. Może tym razem wypadało jednak "obudzić Mrau śpiącego w kartonie". Żenada. Nie polecam !
Podobno pracując jako Specjalista Ds. Zakupów można liczyć na 4800 na rękę. Czy to prawda?
Chyba administrator się nie orientował, jak wygląda sytuacja z zatrudnieniami. Tak się składa, że firma jest po zwolnieniach dzięki fuzji i z firmy w jednym czasie wyleciały 3 osoby, w tym jedna z działu zakupów (do niedawna dział zakupów liczył 4 osoby + firma nie zatrudnia zbyt dużo osób). Więc nie ma szans na rekrutację w obszarze zakupów, chyba, że któraś z dziewczyn odejdzie.
Ok, to nie ma opcji w zakupach, a co z działem HR? Może tutaj są wakat, aby obsługiwać pracowników? A jak nie szukają tu pracowników, to co ze stażami? Jest szansa na staż?
Pani prezes z dyplomem magistra nauk o zarządzaniu sprzed 20 lat, niezadowolona że wszystko samo się nie robi, a osoby pozostawione bez treningu nie pochłaniają wiedzy z powietrza. Fajna firma jak ktoś lubi lizanie doopy i generalnie cieszy się z cudzego powodzenia, samemu dosłownie głodując. Bonusowo standardzik w postaci posadzenia przyjaciółki na kierowniczym stołku i postawieniu jej tego stołka dosłownie naprzeciwko drzwi do własnego gabinetu. Życzę, aby wartościowe osoby omijały to miejsce szerokim łukiem, szkoda czasu i nerwów.
Jeśli chcesz dostać z dnia na dzień wypowiedzenie bez większego powodu albo bać się o to, czy nie zostaniesz zwolniony, to jest to firma dla ciebie. Nigdzie indziej w Łodzi nie będziesz się też czuł tak niedoceniony jak tutaj.
Co, z dnia na dzień? A co z okresem wypowiedzenia? Chyba w umowach jest taki zapis np. miesiąc czy trzy miesiące. Więc jak tutaj wygląda ta kwestia jeśli ludzie są zwalniani?
Kwestia wyglada tak, ze w styczniu możesz dostać przedłużenie na rok a w lutym wypowiedzenie. Hit jest taki, ze 3 miesiące wypowiedzenia obowiązują tych, którzy maja +3 lata stażu pracy. Niby można powiedzieć że każdy wie co ma w umowie, ale widać gołym okiem podejście do pracowników, ze w razie czego to jesteś w (usunięte przez administratora) i na nic nie licz.
Jeśli chcecie dowiedzieć się o spółce Max&Mrau poczytajcie o Epruf SA - to są ci sami ludzie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Max and Mrau Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Max and Mrau Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Max and Mrau Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!