Showroom Sp. z o.o.

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Showroom Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Showroom Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Portale internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Showroom Sp. z o.o. w Warszawa

Józia Nowy wpis
Inne

Hej, przeglądam właśnie e-sklepy zakładka z pracą w e-commerce. tu pierwsze co rzuciło mi się w oczy to error wyskakujący na stronie. czy domena jest przeniesiona? Druga sprawa to te informacje o redukcjach. Firma pokazywała mi się w krs jako aktywna. ale czy zatrudniają jeszcze?

Gribo
Kandydat
 Pytanie

Jakie środki prewencyjne przed nadchodzącą recesją i olbrzymią inflacja zostaną przedsięwzięte w firmie?

Yolo

Showroom należy do duńskiej grupy Miinto. Grupa outsourcuje tu też swój dział techniczny i różne inne funkcje dla wszystkich rynków. Na początku tygodnia złożyli wypowiedzenia 50 osobom z Warszawy, a duński szef nawet nie uznał za stosowne odnieść się do tego, że sytuacja zwolnionych ludzi może być trudna (wbrew stereotypom o prospołecznym podejściu Skandynawów). W skrócie: Duńczycy są tu od wydawania rozkazów, polscy pracownicy (niezależnie od szczebla) po prostu mają te rozkazy wypełniać i się nie wychylać. Firmę czeka teraz wiele, wiele miesięcy bałaganu, chaosu i paskudnej atmosfery.

Patryk jaki
@Yolo

A ktoś miał wątpliwości ze będzie inaczej? Nie po to miinto kupiło showroom, by showroom był niezależny od duńskich panów.

ja
@Yolo

swoją drogą, jeśli ktoś rozważa aplikację (błąd!) i chce się więcej dowiedzieć o firmie to może sprawdzić też profil miinto na gowork - to praktycznie ta sama firma

Andrzej
Były pracownik
@Yolo

Sporo czasu minęło, ale uważam, że takie opinie powinny być przypięte na samej górze.

Agnieszka Nowy wpis
Kandydat
@Andrzej

Sporo to mało powiedziane, jakby nie patrzeć to już ze trzy lata. Jesteś na bieżąco i wciąż utrzymujesz tego typu stanowisko w sprawie? jakie masz co do tego aktualne podstawy jeśli już? Kiedy w ostatnim czasie mogła mieć miejsce jakaś większa rotacja?

on Nowy wpis
Były pracownik
@Agnieszka

@Agnieszka Wejdź sobie na profil miinto, sa informacje o ty, że lecą kolejne zwolnienia.

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Showroom Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, staramy się unikać pracy po godzinach, by dbać o work-life balance naszych pracowników - by mogli po godzinach pracy w pełni skupić się na sobie i swoich rodzinach. Jeśli jednak dochodzi do sytuacji, że praca wydłuża się poza przyjęte ramy czasowo, wówczas forma kompensacji jest każdorazowo indywidulanie omawiania z pracownikiem. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Showroom

pytanie, odpowiedź Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Showroom Sp. z o.o.

i co wybierają pracownicy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie Showroom Sp. z o.o.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Head of Talent Acquisition & Development
Warszawa
Huuuge Games
(253 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Showroom Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Alfredo
Pracownik
@Pytanie

Raczej nie ma co liczyć na podwyżkę w tej firmie. Dostaniesz tyle, ile sobie wynegocjujesz na starcie i tyle.

Anna
Inne
@Alfredo

A rzucisz słówko o tych zajęciach gimnastycznych i sportowych, którymi się firma chwali? Obowiązkowe są, czy można ale nie trzeba? :)

Andrzej
Były pracownik
@Alfredo

Potwierdzam, mimo kilkukrotnych próśb nigdy nie dostałem podwyżki. Co gorzej, próbowano nawet negocjować ze mną warunki premii kwartalnych na gorsze dla mnie.

Agnieszka
Inne
@Andrzej

W jaki sposób to negocjowali niby? Przyszli i powiedzieli, że wypłacą Ci mniej czy jak?

Andrzej
Były pracownik
@Agnieszka

Dokładnie tak - zapytano mnie, czy możemy zmienić sposób rozliczania premii.

Angel
Były pracownik

Nie polecam. Zaczynając od rekrutacji – proces jest za długi. Rozmowy ciągnęły się w nieskończoność i długo nie miałam pewności czy pracę dostanę, a to blokowało mnie przed aplikowaniem na inne. Rekruterka nie dawała żadnych informacji zwrotnych, nawet po moim kontakcie mailowym. Koniec końców pracę dostałam. Pracowałam rok. Ludzie super, ale natłok pracy był taki, że nadgodziny robiłam CO CHWILĘ. Mega mnie to wkurzało, bo nie miałam w ogóle czasu dla siebie. Dodatkowo cały czas coś się psuło (mam tu na myśli narzędzia udostępniane do pracy). W benefitach chwalą się, że robią imprezy integracyjne – no nie, nie było żadnej, kiedy pracowałam. Mam wrażenie, że to granie pod publikę. To niby błahe powody, ale niestety musiałam się z firmą pożegnać

Sylwia
Inne
@Angel

Jak pracowałaś chociaż na te nadgodziny to dostawałaś jakieś fajne dodatkowe pieniądze do tych nadgodzin czy nie bardzo?

Mariusz
Inne

Niestety nie polecam , kupiłem zegarek , poinformowano mnie że wystąpił błąd cenowy i muszą anulować zamówienie. Chwilę później otrzymałem wiadomość że jednak zaakceptowano zakup i wyślą mi zegarek , odniosłem wrażenie że zespół showroom cieszy się razem ze mną , niestety długo to nie trwało , wysłano mi nawet nr listu przewozowego, ostatecznie anulowano zamówienie pod pretekstem braku zegarka na magazynie - słabo. Przez prawie 2 tygodnie mnie zwodzono. Zawiodłem się , a tak mi zależało. Potraktowano mnie niesprawiedliwie , myślałem że wywiążą się do końca i spełnią moje marzenie o zegarku na którego nie było mnie wcześniej stać. (usunięte przez administratora)

Jan94
Inne

Jak dotychczas moje najgorsze doświadczenie zakupowe. Z tak rażącym brakiem profesjonalizmu, olewczym stosunkiem do klienta i zerowym poczuciem się do odpowiedzialności jeszcze się nie zetknąłem, a zakupy na różnego rodzaju platformach z odzieżą luksusową robię od lat. Dwa tygodnie temu zamówiłem z SHOWROOM.PL torebkę od projektanta w super cenie z dodatkowym rabatem 25%. Po tygodniu czekania i zapewniania że przesyłka niedługo do mnie trafi dostałem informację o anulowaniu mojego zamówienia w związku z tym, że butik źle obliczył stany magazynowe. W ramach rekompensaty dostałem kolejny kod rabatowy na -25% (co jest żadnym zadośćuczynieniem, zwłaszcza że jest to standardowy rabat który pojawia się u nich cyklicznie). Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że torebka jest nadal dostępna na stronie pod tym samym linkiem, tylko w TRZY RAZY WYŻSZEJ CENIE. Ten sam produkt był też dostępny pod SIEDMIOMA INNYMI LINKAMI, które na prośbę konsultantki przesłałem jej w mailu. Kiedy zapytałem czy w obecnej sytuacji sklep nie powinien zachować się profesjonalnie i sprzedać mi torebkę w cenie którą pierwotnie zapłaciłem, usłyszałem że przekierują moją sprawę do centrali MIINTO. Po dwóch dniach dostałem od nich przeprosiny z kodem na -20%, którego oczywiście nie przyjąłem. Nie zadziałało nawet straszenie Rzecznikiem Praw Konsumenta. Po tym mailu kontakt ze sklepem się urwał. W dniu dzisiejszym wykonałem telefon do obsługi klienta sklepu, gdzie dowiedziałem się że nic oprócz rabatu nie są w stanie mi zaproponować. Jeśli ktoś spodziewa się doświadczenia zakupowego typu Farfetch, Selfridges czy Matches bardzo się rozczaruje. Nie dajcie się nabrać na ich wielkie przeceny. Produktu finalnie i tak nie zobaczycie.

Pracodawca

@Jan94

Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie i opisanie sytuacji. Nasz dział obsługi klienta wyjaśnia już tę sprawę i jest z Panem w kontakcie. Sytuacja niebawem zostanie rozwiązana. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Showroom

Tomasz
Inne
 Pytanie

Zamówiłem tu parę butów za 1311 złotych (zamówienie nr 189773). Jedyna możliwa forma dostawy oferowana przez sklep jest poprzez DPD, a metoda płatności z góry. Firma Showroom nagle i bez uzgodnienia ze mną zmieniła wybranego przewoźnika na DHL. Następnie, pewnego dnia bez żadnej wcześniejszej informacji zadzwonił do mnie kurier, mówiąc „pół godziny temu zostawiłem paczkę na klatce”. Pomimo urwania się z pracy i niezwłocznego przybycia do budynku niczego nie zastałem. Żadnego kuriera nie zarejestrowały kamery przed wejściem do klatki. Pracownicy Showroom od tygodni wodzą za nos, mówiąc że nie są odpowiedzialni za dostarczenie towaru (a kto otrzymał pieniądze? Z kim zawarłem umowę?) i każą mi kontaktować się z DHL by samemu jak mówią przez telefon "znaleźć swoją paczkę" (??). DHL z kolei nie przyjmie ode mnie zgłoszenia reklamacyjnego, ponieważ nie jestem ich klientem, w końcu umowę zawarłem z firmą Showroom. Pomimo dosłownie dziesiątek wysłanych maili i telefonów, firma od miesiąca nie przedstawiła żadnego dowodu doręczenia, na zwrot środków ani przyjście towaru się nie zapowiada, jedynie dalej wysyła maile mydlące klientowi oczy. Sprawa została w tym tygodniu skierowana do prokuratury z art. 286 kk, a następnie do Rzecznika Praw Konsumenta. Oszczędźcie sobie czasu, znajdźcie inny sklep - obcowanie z tą firmą przerodzi się dla was w koszmar, stres i bezsenne noce, a żadnego produktu ani swoich pieniędzy nigdy już nie ujrzycie. Zobaczycie jedynie odpowiedzi unikające jakiejkolwiek odpowiedzialności, nawet za dostarczenie towaru po otrzymaniu zapłaty. Fragment maila od firmy Showroom (usunięte przez administratora): "W związku z nieotrzymaniem przesyłki prosimy o bezpośredni kontakt z przewoźnikiem DHL Express, ponieważ to oni są odpowiedzialni za doręczenie". Sprawą mogą jedynie zająć się odpowiednie organy, gdyż sklep najpierw klienta (usunięte przez administratora)a potem traktuje go z pogardą.

Pracodawca

@Tomasz

Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie i opisanie sytuacji. Nasz dział obsługi klienta wyjaśnia już tę sprawę i jest z Panem w kontakcie. Sytuacja niebawem zostanie rozwiązana. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Showroom

Pracodawca

 Aktualność
Jesień to pora, w której szczególnie powinniśmy zadbać o swoje zdrowie i odporność. Niebagatelny wpływ ma na to aktywność fizyczna. Od zawsze mówi się przecież, że ruch to zdrowie – poprawia nie tylko kondycję organizmu, ale oddziałuje także na samopoczucie i zapewnia dobry nastój.
 
By wesprzeć w tym obszarze naszych pracowników, ale też zapewnić im dodatkową formę integracji międzyzespołowej, przygotowaliśmy dla nich dodatkowy benefit w formie grupowych zajęć gimnastycznych opłacanych przez pracodawcę. Wybraliśmy do tego celu studio Gimnastyka Warszawa przy ul. Hożej 88, które znajduje się w pobliżu naszego biura. Dzięki temu pracownicy mogą zaledwie w kilka minut dostać się na zajęcia.
 
Postawiliśmy na gimnastykę, ponieważ jest to aktywność dla każdego – niezależnie od płci, wieku, sprawności czy innych uprawianych wcześniej dyscyplin sportowych. Podczas zajęć można popracować nad poprawą postawy ciała, a także nad siłą, wytrzymałością, gibkością czy koordynacją ruchową.
 
Stawiamy na współpracę z najlepszymi, więc treningi prowadzi dla nas Pan Paweł, trener gimnastyki sportowej, który związany jest z sekcją gimnastyczną Legii Warszawa.




Tego typu zajęcia organizujemy również dla pracowników w innych krajach – uczestniczą w nich zespoły z naszych biur w Kopenhadze czy Mediolanie.
 
Co ważne, osoby pracujące zdalnie również mogą korzystać z zajęć z profesjonalnym trenerem, które odbywają się w trybie online.
 
Oczywiście zajęcia gimnastyczne to nie jedyny benefit sportowy, jaki mamy w ofercie, ponieważ już od dawna cały nasz zespół ma do swojej dyspozycji karty Multisport. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o naszej ofercie benefitowej to odsyłamy Was do zakładki „Dołącz do nas” https://www.gowork.pl/miinto-tech-pl-sp.-z-o.o.,21704973/dolacz_do_nas

Pracodawca

 Aktualność


Za nami spotkanie integracyjne, które zorganizowaliśmy dla całego polskiego teamu Miinto i Showroom w czwartek 2 września. Bawiliśmy się na barce River Cafe w Warszawie.
 
Mimo że w ostatnim czasie wiele osób wróciło do pracy z biura, to jednak przez wiele miesięcy działaliśmy zdalnie. Chociaż staraliśmy się dbać o relacje w trybie online, to taka klasyczna impreza integracyjna była właśnie tym, czego wszyscy potrzebowaliśmy.
 
Część osób mogła znów zobaczyć się po wielu miesiącach, inni widzieli się dopiero po raz pierwszy i mogli wreszcie zapoznać się ze sobą na żywo. Mocno tęskniliśmy za tego typu spotkaniami, które jeszcze przed pandemią organizowaliśmy regularnie. Mamy nadzieję, że teraz będziemy mogli do tego wrócić.
 


Zadbaliśmy o to, by wszyscy mogli się odprężyć i świetnie bawić. Dlatego nie zabrakło pysznej pizzy z pieca opalanego drewnem, open baru i muzyki DJ-a, ale też saksofonisty. Zorganizowaliśmy również casino room z prawdziwymi krupierami oraz konkursy z nagrodami z wiedzy o firmie.
 
Bawiliśmy się do białego rana, co tylko potwierdza, że atmosfera była świetna, a nasz team zadowolony.
 
Imprezy integracyjne to tylko jeden z wielu benefitów, jakie oferujemy naszym pracownikom. Zachęcamy, by zapoznać się z ich pełną paletą - https://www.gowork.pl/miinto-tech-pl-sp.-z-o.o.,21704973/dolacz_do_nas
 
Wszystkich, którzy na własnej skórze chcieliby sprawdzić, jak się u nas pracuje, zapraszamy natomiast do aplikowania na oferty pracy - https://www.miinto-group.com/jobs/
Pytanie
 Pytanie

Czy Showroom Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, tak, zapewniamy naszym pracownikom dostęp do kafeterii MyBenefit, w ramach której mogą korzystać m.in. z karty MultiSport. Nasz pakiet benefitów jest jednak zdecydowanie bogatszy, ponieważ zawiera także m.in. opiekę medyczną czy ubezpieczenie grupowe. Więcej szczegółów można znaleźć w sekcji "Dołącz do nas" (https://www.gowork.pl/showroom-sp.-z-o.o.,23991142/dolacz_do_nas). W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszym działem People&Culture: pc@miinto.com Pozdrawiamy serdecznie Zespół Showroom

Pracodawca

 Aktualność
Dzień dobry,
serdecznie witamy wszystkich odwiedzających profil Showroom w serwisie GoWork.

Założyliśmy ten profil, by móc się z Wami na bieżąco komunikować i opowiadać o tym, jak na co dzień wygląda praca w naszej firmie i co się u nas aktualnie dzieje. A dzieje się obecnie dużo!
 
Jesteśmy na etapie dynamicznego rozwoju – zdobywamy nowe rynki, pozyskujemy kolejnych partnerów, ale także tworzymy nowe zespoły i miejsca pracy. Przed nami nowe procesy rekrutacyjne i serdecznie zachęcamy Was do tego, by wziąć w nich udział. Obecnie poszukujemy pracowników do wielu zespołów – m.in. do działu Inżynierii, Produktu, Marketingu, Customer Care, Partner Support czy People & Culture.
Pełną listę aktualnych rekrutacji znajdziecie tutaj: OFERTY PRACY.
Tutaj możecie natomiast zobaczyć krótkie wideo przedstawiające miasta w całej Europie, w których obecnie szukamy pracowników – WIDEO.
Zachęcamy do nadsyłania zgłoszeń!
 
Jednocześnie chcemy Was poinformować, że po wielu miesiącach pracy zdalnej spowodowanej wybuchem pandemii, otwieramy nasze biura. Obecnie pracujemy w systemie hybrydowym – osoby, które chcą nadal pracować zdalnie, mają taką możliwość, a ci, którzy wolą biurowy klimat i codzienne spotkania z zespołem mogą pracować już z biura na ul. Hożej w Warszawie. Chcemy w taki sposób dostosować nasz model pracy, by wszyscy pracownicy czuli się możliwie najbardziej komfortowo.
 
Dziękujemy za Waszą dotychczasową aktywność na profilu. Od tej chwili będziemy reagować na wszystkie komentarze i rozwiewać wątpliwości osób, które rozważają współpracę z naszą firmą. Zachęcamy do zadawania pytań – chętnie opowiemy o tym, jak na co dzień wygląda praca u nas i na jakie korzyści mogą liczyć pracownicy. Chcemy, by było to miejsce jakościowej i merytorycznej dyskusji, w którym każdy może wyrażać swoje poglądy, ale wszystko z zachowaniem szacunku do drugiej strony i zasad kultury. Dlatego też każda opinia niezgodna z prawem będzie usuwana zgodnie z regulaminem serwisu Gowork.
 
Zachęcamy do zapoznania się z naszym profilem. W sekcji „Poznaj nas” możecie znaleźć kluczowe informacje na temat naszej organizacji. Zakładka „Nasze wartości” informuje o tym, czym kierujemy się w codziennej pracy, jakie wartości wyznajemy i co jest dla nas kluczowe. W sekcji „Dołącz do nas” opisaliśmy benefity, na jakie mogą liczyć nasi pracownicy i zamieściliśmy link do aktualnych ofert pracy. Zakładki „Social Media” i „Kontakt” zawierają z kolei linki do naszych profili w mediach społecznościowych, a także adresy e-mail, pod którymi cały czas jesteśmy do Waszej dyspozycji.
 
 
Pozdrawiamy serdecznie

Zespół Showroom
Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Showroom Sp. z o.o.?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, atmosfera pracy to zdecydowanie jeden z atutów naszej organizacji. Na co dzień panuje u nas nieformalna atmosfera i wszyscy dobrze się znamy. Chętnie spotykamy się też poza biurem - podczas różnego rodzaju imprez integracyjnych - zarówno tych dużych np. z okazji świąt, jak i mniejszych, wewnątrzzespołowych. Gorąco zachęcamy, by przekonać się o tym osobiście :) Pozdrawiamy serdecznie Zespół Showroom

Robert
Inne

Jest więcej plusów czy minusów pracy w firmie?

mrozi
Były pracownik
@Robert

jeśli plusy kiedyś były - to już na pewno przepadły.

Pracodawca

@Robert

Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Z naszej perspektywy oczywiście jest więcej plusów, ale rozumiemy i szanujemy to, że każdy może mieć swoje zdanie. Chętnie opowiemy o tym, jak na co dzień wygląda praca w naszej organizacji. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem People&Culture: pc@miinto.com, a także do zapoznania się z poszczególnymi zakładkami naszego konta na GoWork. Można znaleźć tam m.in. informacje o wartościach, jakie wyznajemy, a także o benefitach, jakie otrzymują nasi pracownicy (a jest ich wiele:)). Pozdrawiamy serdecznie Zespół Showroom

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Showroom Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, tak, dbamy o rozwój naszych pracowników, dlatego umożliwiamy im uczestnictwo w różnego rodzaju szkoleniach. Każdy z zespołów ma dedykowany miesięczny budżet integracyjny i szkoleniowy. Cenimy proaktywną postawę i chęć zdobywania wiedzy, więc chętnie wspieramy w tym pracowników. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Showroom

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Showroom Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?

odpowiedz
Pracownik
@Pytanie

Showroom oddzwanial ale teraz rzadzi miinto - jesli chcesz tyle pieniedzy ile ci sie nalezy, nie odezwa sie, bo zbyt drogo

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, czas trwania poszczególnych procesów rekrutacyjnych waha się od kilku dni do kilku tygodni - w zależności od danego stanowiska. Szczegóły procesów zawsze są komunikowane kandydatom podczas spotkania rekrutacyjnego. Staramy się jak najszybciej wracać do kandydatów z feedbackiem. Gdyby ktoś z Państwa miał pytania dotyczące danego procesu, to oczywiście chętnie na nie odpowiemy. Informacje zawsze można uzyskać pod adresem: pc@miinto.com Pozdrawiamy serdecznie Zespół Showroom

zakupoholiczka
Inne
 Pytanie

Witam czy mali projektanci pracują jeszcze z showroomem?

nn
Były pracownik
@zakupoholiczka

nie, dużo odeszło ze względu na to, że Miinto każe płacić miesięczną opłatę niezależnie od tego czy coś sie sprzedało czy nie

Pracodawca

@zakupoholiczka

Dzień dobry, tak, współpracujemy zarówno z dużymi markami, jak i mniejszymi projektantami. Pełna lista wszystkich brandów jest dostępna tutaj: https://www.showroom.pl/brands Pozdrawiamy serdecznie Zespół Showroom

anonim

(usunięte przez administratora)

Smutek

Spójrz na post poniżej z pytaniem o nadgodziny. Druga odpowiedź nawiązuje do wypowiedzi o contencie, a takowej tam nie ma, a być musiała, skoro ktoś później się do niej odniósł. Każda inteligentna osoba domyśli się, że coś tam było i zniknęło. Mam zakładkę z komentarzami otwartą w przeglądarce, co jakiś czas wchodzą zobaczyć, jak źle się dzieje. Wpisów było 75 przed odświeżeniem strony, po odświeżeniu było ich już tylko 74 (sprawdź za jakiś czas, bo może z 75, które wbiję tym komentarzem, za tydzień zrobi się znów mniej, bo Showroom nie skasuje żadnego z nich...). Możesz uważać, że to ściema, ale prawda jest taka, że firma zwyczajnie kłamała, nie pierwszy zresztą raz.

pozdrawiam
@Smutek

nie no, akurat komentarz mógł zostać też usunięty przez administratora goworka. showroom nie ma wykupionego profilu pracodawcy, więc nie ma możliwości moderowania komentarzy. gdyby miał, to pewnie więcej komentarzy by znikło ;)

gościówa

z sensem zresztą tez niezbyt

joklu

w kontekście niedawnych wydarzen kaze mi to myslec, ze pracownicy tez dla was byli takim bezsensowym kosztem.

Pikor
Pracownik

o, showroom czy tam miinto jednak zaczął wydawać pieniądze bez sensu. teraz już wiadomo, że profil jest opłacany.

gifek
Były pracownik

CEO to się fajnie ustawił. Dostał udziały w zagranicznym miinto, ale zniszczył swój showroom, a teraz poszedł niszczyć firmę swojej żony. Niektórzy to mają talent odwrotny do króla midasa... A pracy w firmie nie polecam, słaba atmosfera od początku zaczęła się tylko pogarszać wraz z przejęciem miinto, zresztą sami pracownicy ją nakręcają - znajdzie się w tej firmie sporo toksycznych osób (do tej pory, mimo zwolnień!).

4
alfons gaweł
Były pracownik
@gifek

to przykre że można tak zniszczyć takie fajne miejsce pracy...

heh
Pracownik
 Pytanie
@gifek

naprawdę nie odpuszczasz co? twój styl można spokojnie wyłapać, niezliczona ilość wpisów na obu profilach chciałem się powstrzymać ale nakarmię trolla, i uprzedzam twoje anonimowe domysły - nie, ani nie jestem ex-ceo, i tak, też mnie zwolniono człowieku, zacznij żyć przyszłością, nie myśl tyle o innych, ta firma to już historia. jeśli tak nienawidzisz tych ludzi to przestań o nich myśleć. to cię uzdrowi naprawdę, minęło już pół roku.

12
gifek
Były pracownik
 Pytanie
@heh

Taaa to zrob psychoanalizę jak taka zdolna jesteś i wskaż palcem które to niby moje wpisy. To już opinii wyrazić nie wolno? Może to lepiej ty daj ludziom żyć? Skąd wiesz ze mój przypadek to pół roku a nie krócej skoro cię tez zwolnili?

anonim
Były pracownik
@heh

@heh @gifek dużo tu agresji w waszych wpisach, polecam zluzować obu stronom i nie podkręcać atmosfery. tu i tak prawie nie ma pozytywnych wpisów.

anonim
Były pracownik
@heh

i tak btw jak się komentarz nie podoba, to można go zgłosić, polecam.

kilowat
Były pracownik
@heh

ja ich nienawidzę. zniszczyli mi życie i samoocenę, do tej pory walczę z depresją.

Heh
Były pracownik
 Problem
@kilowat

Dopiero przeczytałem Twój komentarz. Jest mi bardzo przykro, że tak oberwales(as). Życzę zdrowia i szczęścia. Nie są warci Twoich emocji.

1
ulumumu
Pracownik
@heh

ale nie da sie ukryc, że jeśli ceo opuszcza firmę, którą stworzył, to raczej niezbyt dobrze to świadczy o sytuacji w tej firmie...

Adelajda
Były pracownik
@heh

Przecież ma rację

Zostaw merytoryczną opinię o Showroom Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Showroom Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Showroom Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Showroom Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Showroom Sp. z o.o.
1.4/5 Na podstawie 61 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Showroom Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii