Nie polecam. Czas realizacji zamówienia to 3 tyg. Termin ten upłynął 01.06, a szkło zostało zamontowane dziś, tj 06.08. Pan Jacek był na pomiarach dwa razy przed złożeniem zamówienia, a i tak jak przyjechano montować szkło (4 tyg temu), okazało się, że jest za długie. Poza długim terminem realizacji do zarzucenia mam jeszcze: - brak umowy (nikt mi jej nie dał, a ja wyszłam z założenia, że maile można traktować jako zawarcie umowy, ale teraz żałuję, łatwiej byłoby cokolwiek egzekwować, np zwrot zadatku i wycofanie zlecenia); - kontakt, to ja dzwoniłam i dopytywałam się co z moim szkłem, zero inicjatywy ze strony Pana Jacka - pan Jacek jest sympatyczny, ale w swoich tłumaczeniach dość arogancki, ja natomiast wykazywałam się dużą cierpliwością i dopiero dziś wyraziłam swoje zdanie, np że nikomu nie polecę firmy Justdecors, na co usłyszałam „trudno, nie każdy klient jest zadowolony”. Oczywiście dostaliśmy upust, ale nieadekwatny do czasu realizacji i podejścia firmy. Ktoś niżej napisał, że zmarnowany czas i pieniądze, nerwy. To prawda. Podzielę się jeszcze tłumaczeniami: 3 tyg od zamówienia upłynęły 01.06, po dwóch tygodniach zadzwoniłam zapytać jaki jest status, a więc bylo tak, że jedno szkło zostało uszkodzone, więc musieli domówoć i robić nadruk od nowa. Potem, że w międzyczasie zmieniono tusze, więc wyszedł inny odcień. Kolejny nadruk był robiony jakieś 3-4 tyg. Potem podczas montażu okazało się, że szkło jest za długie. I znowu trzeb bylo czekać 3 tyg. A potem był jakiś problem z piecami. Na dzisiejszy zarzut, że sama musiałam dzwonić i się dopytywać, że w ogóle mnie nie informowano, wytłumaczenie bylo następujące: za duż zamówień i brak systemu, który informuje, że dane szkło jest gotowe. - czyli jak nie zapytasz czy jest, to nikt się nie pofatyguje tego sprawdzić. Widzę, że firma ładnie tłumaczy się z negatywnych opinii klientów, sama dałam się na to nabrać. Ciekawe jaki zarzut w odwecie padnie wobec mnie, jak kojarzę tylko jeden termin montażu mi nie pasował, był to 03.07. Poza tym bylam elastyczna. Jeśli rozważanie tę firmę, to szczerze odradzam. Zwlaszcza, że konkurencja ma te same ceny. Pozdrawiam, Lexi
Odradzam stanowczo. Pomimo zamówienia pomiaru i montażu liczne szpary, niedopasowania, luki. Na dodatek w czasie montażu ( żeby wzór się zgadzał) mocno naruszono konstrukcję okapu kuchennego, ledwo zwisał i cały się ruszał. Miły pan właściciel łaskawie po miesiącu zjawił się u mnie i stwierdził że owszem ale to już się nie da naprawić i to moja wina że zaraz tego nie dopilnowałam bo teraz to już nic nie da się zrobić a do okapu wyśle mi pracowników żeby naprawić. Oczywiście od tego momentu już nie był taki miły, nie odbierał do mnie telefonów, nie odpowiadał na maile i tak jest do dziś. Jak ktoś się skusi na usługę w tej firmie to radze żeby nie spuszczać partaczy z oka i żądać natychmiast zdjęcia każdego krzywo położonego kawałka szkła i nie zapłacić w razie jakichkolwiek niedociągnięć bo jedynie tak można liczyć na poprawki .Pozdrawiam pana właściciela.