Hej, też widziałam, że na Customer Service można być w 100% zdalnie. W ogłoszeniach nie piszą konkretów odnośnie narzędzi do pracy, które są udostępniane a ktoś z rok temu pisał, że według niego są słabe. Czyli do dziś jak to wygląda, co dają do domu?
Pracuje w zespole Customer Service nie caly rok, jestem bardzo zadowolona z tej pracy. Jest super team, od razu poczulam sie zaakceptowana w swoje pierwsze dni. Firma oferuje rozne mozliwosci rozwoju. Nie mam nic negatywnego do powiedzenia. Ciesze sie ze znalazlam ta prace.
Dział Customer Service full remote - bardzo dobre warunki pracy w porownaniu z innymi podobnymi rolami gdzie pracowalem. Podejscie firmy mocno pro-rodzinne, elastyczny grafik. To nie call centre gdzie odbiera sie jako pierwsza linia dziesiatki telefonow, komunikacja z klientem w wiekszosci jest pisemna (maile, zgloszenia). Swietny manager, co sie rzadko zdarza, wiec przeklada sie to na dobra atmosfere w zespole. Spore mozliwosci karierowe, w zaleznosci od ambicji.
Nie polecam współpracy z firmą na zasadach partnera Logistycznego. Osoby z Biura nie mają doświadczenia w tworzeniu pozytywach relacji biznesowych z partnerami ! Wymagają nie stworzonych rzeczy i nie chcą płacić dodatkowo za usługi które nie za wyszczególnione w umowie . Zatrudniają stażystów żeby była tańsza siła robocza a ci ludzie nie mają pojęcia o tym co mówią ! Ogólnie nie polecam współpracy na żadnej płaszczyźnie z firmą Lime !
Pracy w księgowości nie polecam. Niesamowity bałagan, słabe narzędzia pracy, osoba zarządzająca księgowością na Polskę nieskoordynowana, niechętna do współpracy, a na końcu potrafi tylko bezpardonowo zwolnić bez powodu. Powodzenia dla tej "pani".
Bardzo przyjazna firma zarzadzana przez bardzo pro-rodzinnych Amerykanow podchodzacych do ludzi z ogromnym szacunkiem .Praca zdalna jest ogromnym benefitem samym w sobie jednak firma oferuje swietne benefity jak rowniez stawia na rozwoj pracownika . Atmosfera w pracy jest bardzo przyjazna i nikt nie szuka sobie niepotrzebnych problemow !polecam z czystym sumieniem
Rekrutowałem się na stanowisko BI. Niech ktoś im powie, że praca dziennie 10-12h nie jest w Polsce zbytnio legalna. Ale cieszę się, że powiedzieliście o tym na rozmowie. xD Ale muszę dodać, że to jeden z mniej profesjonalnych procesów rekrutacyjnych, w których uczestniczyłem. Ani rekruterka, ani menedżer rekrutujący nie potrafili za Chiny Ludowe powiedzieć, jaki to jest typ umowy i nie znali żadnych szczegółow co do zatrudnienia, rekruterka nie wiedziała prawie nic o stanowisku. Oferowane wynagrodzenie poniżej średniej stawki rynkowej (poznałem najwyższy zakres widełek - 8250 zł brutto bodaj, coś koło tego).
Dobra praca dobra płaca. Tylko Sławomir straszny służbista ale to jego pierwsze kierownicze stanowisko więc nie ma się co dziwić :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lime Technology Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lime Technology Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lime Technology Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!