Nie mogę wyjść z podziwu, że ktokolwiek zatrudnia tak niekompetentne osoby na stanowisku obsługi klienta. Wydawać by się mogło, że to pierwsza widoczna wizytówka firmy przy kontakcie z klientem. Kobieta pracująca tam nie raz pokazała swoje chamstwo i butę. Tym razem mailowo przesłała propozycję przedłużenia umowy z informacją tam zawartą: "z racji zakończenia promocji na usługę Na Start! przesyłam aneks do zawartej w 2022 r. umowy z propozycją przejścia na nową promocję Przyspieszenie! Oznacza to przejście na usługę o zwiększonej prędkości internetu w tej samej cenie co aktualna za dotychczasową usługę. " Przestrzegam wszystkich klientów przyszłych i obecnych przed tego typu praktykami. Aktualna cena nie oznacza ceny, którą aktutalnie płacicie tylko cenę, która widnieje na stronie. Jawne wprowadzanie klienta w błąd a po kontakcie telefonicznym jedynie chamskie podśmiechiwanie się od tej "uprzejmej" pani. Zdaję sobie sprawę, że ceny nie doczytałem na aneksie, ale praktyki stosowane przez tę firmę są minimalnie mówiąc śliskie. Nie polecam nikomu zakupu usług tam. Lepiej wziąć byle jaki inny internet niż męczyć się później z chamskimi kobietami które nie nadają się nawet do tak prostej pracy. Dodam jeszcze, że ktokolwiek mający kontakt z tą kobietą, czy to monterzy, którzy z nimi współpracują czy inni klienci, których osobiście znam, mieli podobne doświadczenia odnośnie poziomu kultury tej Pani.
Zaryzykuję pytanie po przeczytaniu tych opinii od niezadowolonych klientów... wiadomo jak wygląda praca na obsłudze? Jak taki dzień jest zorganizowany czy telefony się urywają i przede wszystkim ile za to płacą?
Jeśli mają jakieś infolinie to ew. sprzedażowe i tylko z połączeniami wychodzącymi do klientów. W obsłudze pracuje prawdopodobnie jedna kobieta, którą ktoś czasem zastępuje. Zwykły telefon komórkowy a obsługa na żenująco niskim poziomie.
dodam jeszcze, że obecna liczba klientów indywidualnych jest niewielka a marketing w ogóle nie istnieje. Człowiek może mieć kabel rok pod domem i nie wie do kogo dzwonić żeby zamontowali mu światłowód.
Od nowego roku wiadomo, adresy są na internet.gov.pl. Potwierdzam obsługa na żenującym poziomie, u mnie jedyna zaleta taka, że Net cały czas działa i jest tyle ile powinno być 100/25. Co do marketingu leży i kwiczy, większość ludzi nie wie, że w wiosce jest światłowód, a oni są jedynym operatorem. P O R A Ż K A!!!!. Ostatnio nawet ceny podnieśli z wysokich na bardzo wysokie:).
mam umowe 250 pobierania i 125 uploadu a dostaje 20 pobierania i 5 uploadu zglaszanie problemu to jakas tragedia nie da sie z nimi dogadac jedyna opcja to droga sądowa
Tragiczna obsługa klienta..
Firma Supernet nie ma lokalizacji w google i nie można wystawić jej opinii w google dlatego zrobię to tutaj. Jeśli chodzi o działanie światłowodu to działa, i jest to jedyny plus. Cena za usługę 50 % wyższa niż u popularnych operatorów, jednak jeśli nie ma możliwości skorzystania z usług innego operatora to w zasadzie nie ma wyjścia. Obsługa na tragicznym poziomie, poniżej jakiejkolwiek krytyki. Totalne lekceważenie klienta. Jeśli internet przestanie działać po godzinach pracy BOK, nie ma możliwości żeby się dodzwonić do nich do godziny 11.00 następnego dnia. Brak kontaktu do jakiegokolwiek działu technicznego. Jest tylko jeden numer komórkowy, który jest odbierany przy odrobinie szczęścia. Brak jakichkolwiek rzetelnych informacji. Jedyna Pani która odbiera telefon jest nie uprzejma. Jeżeli ktoś ma zamiar podpisać z nimi umowę i polegać na ich rzetelności to stanowczo odradzam. Polecam mieć zapasowy router z internetem radiowym który, pozwoli zachować ciągłość pracy w firmie przez kilka dni, do momentu kiedy łaskawie naprawią usterkę ( o ile naprawią). Nie polecam.
W pełni się zgodzę. Obsługa na tragicznym poziomie. Pani z obsługi klienta arogancka. Firma uruchomiła mi usługę, na którą nie podpisywałem umowy. 3 miesiące brak rozwiązanej sprawy.. były nawet próby zrzucenia winy na mnie. Obecnie sprawa skierowana do UKE więc może skończy się traktowanie klientów jak ****. Tragedia, poziom. obsługi wczesne lata 90