Gdyby ten sklep miał jakąś solidną konkurencję (Casto, Obi itp) to już dawno by nie istniał. Tak słabo zaopatrzonego sklepu z ciągłymi brakami towaru to jeszcze nie widziałem. Wszędzie dziury w półkach i ciągłe braki, albo firanka na półce. Trzeba mieć dużo szczęścia żeby na dziale farb znaleźć taki kolor jaki się chce kupić i w narzędziach też ciągły przeciąg
Jak wygląda praca w biurrze w brico? Widzę, że poszukują księgowej
I jak tam, zdecydowałaś się na rekrutacje mimo braku odpowiedzi? :) Jeśli tak, daj znać jak poszło
Widzę, że jeden z klientów jeszcze niedawno zasugerował tutaj zmiany kadrowe, bo podobno kierowniczka na niczym się tutaj nie zna. Ciekawa tak szczerze jestem stosunku samych pracowników co do tej przykrej opinii. Zgadzacie się z nią czy stoicie za tą Panią murem?
prawda jest taka, że ludzi, którzy lubią narzekać nie brakuje, tym bardziej w obsłudze klienta, gdzie klienci potrafią być takimi gburami, że aż szkoda słów na nich i na ich poczynania, nie potrafią zrozumieć, ze rozmawiają z człowiekiem a nie ich służącym co do kierowniczki, rzadko jakikolwiek klient ma z nią kontakt, najczęściej z kierownikami zmiany kierowniczka sklepu jest dobra osoba i zna się na tym na czym powinna
kierowniczka ma szeroki zakres obowiązków i prawda jest taka, że nawet nie wiecie ile robi i co ma na głowie, jak dla mnie jest kompetentna osoba
No to świetnie, że potrafi się odnaleźć w tym natłoku zadań, o którym wspominasz. Tylko teraz skąd w takim razie to niezadowolenie klientów? Należy to rozumieć jako bezsensowna złośliwość i nie brać tego pod uwagę?
Wiecie może coś nowego o tym co dzieje się w przedsiębiorstwie Bricomarché w miejscowości Koło, bo nic nie pojawiało się na ich temat? Czekamy na aktualne sprawozdania odnośnie pracy.
Przede wszystkim powinno zacząć się w tym sklepie od porządków … na pierwszym miejscu od Pani Kierownik która na niczym tu nie zna się …dopóki tacy ludzie rządzą mamy tak jak mamy w Polsce…
Możesz rozwinąć to Twoje stwierdzenie odnośnie pani kierownik? Masz coś konkretnego na myśli jeśli chodzi o zarządzanie tym sklepem czy coś?
W sobotę byłam w waszym sklepie, chciałam kupić tylko jedną rzecz , a tu nagle kolejka z 15 osób ( nie przesadzam) i tylko jedna kasa otwarta, widzę jakąś Panią o imieniu Aleksandra, która coś tam sobie grzebie, więc podchodzę i mówię" Proszę Panią tyle ludzi, a tylko jedna kasa otwarta?, a Ona na to -" Tak, tylko jedna" z gniewem w głosie. Zamiast pomóc koleżance szybko rozładować kolejkę, to grzebała sobie w kartonikach, już pare razy widziałam tę Panią w (usunięte przez administratora) odzywkach do klientów, bardzo nie miła osoba, nawet raz nie widziałam jej uśmiechniętej.Poczytajcie komentarze innych klientów.
Jestem pracownikiem marketu o odmiennej branży i wiem jaka to praca(napewno nie doceniana przez klientów) W Brico jestem dość częstym klientem, pracują tam w strasznych warunkach, jak w piekle, kasjerki obsługują na sklepie bo nie ma pracowników na sali, odbierają telefony bo się nie chce klientowi z kolejowej tyłka ruszyć - do mnie nikt nie dzwoni czy jest kiełbasa z promocji. Ludzie ogarnijcie się!!!! Panie z informacji to najbardziej ogarnięte i kompetentne dziewczyny z pracowników i Pan Bartek jeszcze. A Pani polecam zanieść cv i będzie Pani mogła "grzebać sobie w kartonikach"
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bricomarché?
Zobacz opinie na temat firmy Bricomarché tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.