Opinie o Kaizen Rent S.A.
Dla mnie super swietna firma i co najważniejsze profesjonalna obsługa
Mnie praca się podoba. Zawsze się co dzieje, codziennie nowe zadania. Z przełożonymi można się dogadać. Jest to moja pierwsza robota i oceniam ją na plus jak na razie :)
To powodzenia. Lepiej zacznij już szukać nowej bo zostaniesz z ręką w nocniku. U nich każdy dzień może być Twoim ostatnim.
Porządna i sensowna wypożyczalnia. Dają radę z wyborem aut i ewentualną pomocą klientowi.
Szukając pracy, natknęłam się na ofertę na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży samochodów poflotowych. Firma oferuje system wynagrodzeń i premii. W jakiej wysokości można otrzymać podstawę? I za co otrzymuje się premię? Jak wyglądają te poszczególne systemy? Dajcie znać, bo będę aplikować. Można spodziewać się również rozwoju zawodowego i awansu. Na czym polega ten rozwój? Chodzi o szkolenia, kursy? I po jakim czasie można zacząć progresować na wyższe stanowiska? :)
Ręcę opadają. Będziesz siedział od pon do niedz na lotnisku i wciskał ludziom dodatkowe usługi, świątek piątek i niedziela w robicie, zarobki żałosne, ciągnę ktoś ci patrzy na ręce, rozwój jest taki że ...nie ma żadnego rozwoju. Ogarnij się i poszukaj normalnej pracy a nie takiego (usunięte przez administratora)
Według jakiego systemu się tam pracuje, że piszesz o pracy w niedzielę? Ja bym chciał mieć góra dwa pracujące weekendy w miesiącu.
napisz coś więcej, jak to 7 dni w tygodniu? mi akurat weekendy pasują, ale wolne czasem też trzeba mieć ;) sam Kaizen z tego co słyszę to spoko firma..
A czy @Karol przeczytał dokładnie wiadomość? Pytania dotyczyły stanowiska ds. sprzedaży samochodów poflotowych - czyli pracownika biurowego (handlowca) w dziale remarketingu - więc praca poniedziałek-piątek, chyba, że zależy Ci na realizacji planu sprzedaży, więc czasem warto się postarać w weekendy i wysłać ofertę w sobotę lub porozmawiać z potencjalnym kupującym :) mylisz stanowiska z pracownikiem - asystentem oddziału terenowego lub punktu lotniskowego - tam oczywiście praca jest z uwzględnieniem grafików i opcją dyżuru w weekendy
Dyspozycyjność, to jedno z wymagań na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta. Podejrzewam więc że wypadnie pracować w któryś weekend. Pytanie tylko, ile takich pracujących weekendów w miesiącu może mieć miejsce, i jaki ma się wpływ na wspomniany grafik?
to stanowisko brzmi nieźle, z chęcią sam bym się dowiedział jakie są widełki, jak wygląda ścieżka awansu itd
Widzę,że jest więcej zainteresowanych osób. Mnie ciekawi czy kobiety też są mile widziane w tej "męskiej" branży? Mam doświadczenie w sprzedaży i chętnie bym spróbowała swoich sił w Kaizen!
Znam Kaizen z relacji znajomych i z tego co widzę klienci są mega zadowoleni. W takim miejscu na pewno dobrze by się pracowało. Czy ktoś wie coś więcej na temat stanowiska specjalisty ds sprzedaży samochodów poflotowych?
Do firmy Kaizen trafiłem, gdy rozpuściłem wici wśród znajomych nt wypożyczenia auta na krótki urlop. Szybka akcja, mieli to co potrzebowałem i finalnie auto wziąłem od nich. Kolejnym razem również skorzystam.
U mnie to też było polecenie, okazało sie trafne. Dla mnie najważniejsze, że jest mało papierologii i że można odwołać rezerwacje ( 24 h ale to tak naprawdę późno, więc propsy)
Mi się podobają ich warunki, właśnie te odwołania do doby przed, rezerwacja za free, i zwrot w innej lokalizacji. Korzystam i będę korzystał.
Kaizen działa super jako wypożyczalnia! Zawsze sprawnie, dobry kontakt, super autka, wszystko gra!
ciekaw jestem jak konkretnie wygląda praca na stanowisku doradcy klienta biznesowego. ktoś coś więcej może napisać?
Podoba mi się ich obsługa klienta, poważne traktowanie i szybki przepływ informacji. Widać,że się starają.
potrzebowalismy auta na cito i kaizen stanal na wysokosci zadania polecam
Hejka, wpadłem na ogłoszenie dla doradcy klienta biznesowego. Jest informacja o językach angielskim i niemieckim. Ten drugi jest koniecznie wymagany bo szczerze to tylko w angielskim czuje się dobrze. W razie co są dodatkowe kursy językowe w ramach benefitów żeby się douczyć?
(usunięte przez administratora)
to ja mam zupełnie przeciwne doświadczenia :)) polubiłam Kaizen całym serduszkiem za jakość floty i za ogarniętą obsługę...aż dziwnie mi się czyta to co piszesz...
Też mam dobrą opinię nt Kaizen. Korzystałem w przeciągu ostatnich lat z wielu firm, a ta tak nam przypadła do gustu, że flotę w firmie nam obsługują.
Świetna, pozytywna firma. Zero narzekania, nastawienie na klienta. Korzystam z wielu różnych usług, tu mam konkretne wymagania i Kaizen je spełnia.
szybko, sprawnie i na temat, tak wygląda rozmowa u nich. mają fajne opcje, świetne auta. ogólnie dobry deal.
Kaizen to moja ulubiona firma jeśli chodzi o wynajem auta, kiedy moje nie jest sprawne a trzeba coś na szybko załatwić/ gdzieś wyjechać. W sumie to czuję się jak ich stały klient ;)
Oprócz wynagrodzenia podstawowego w ogłoszeniu asystentki działu floty oferowany jest też system premiowania. Bardzo proszę, napiszcie jakie kwoty można dostać i jakie są zasady tego premiowania. Chciałabym mniej więcej wiedzieć ile można wyjść z kasą w ciągu miesiąca. Jednym z benefitów jest też platforma do nauki języków, czy pracownicy mają ją bezpłatną?
Kaizen to zawodowcy. Bardzo dobrze się składa,że korzystamy w firmie z ich usług. Do tej pory nie zdarzyły nam się żadne wtopy, a współpracujemy od wielu miesięcy.
Sam jestem w branży usług, i wiem że do klienta trzeba z szacunkiem, także jestem zaskoczony, in plus!, tym że w Kaizen też mają takie podejście. Natomiast strona techniczna jest na tyle rozwinięta, że warto korzystać z ich usług (jakość i dostęp do aut, ułatwienia w oddaniu, umowa).
Duży wybór aut,do tego faktycznie są nowe, wszystko dopięte na ostatni guzik. Ja z Kaizen korzystam i polecam.
Korzystałem z usułg Kaizen 3 razy, za każdym razem obsługa była w porządku, wydanie i odbiór auta odbyły się bez problemu. Jeśli chodzi o finanse to wypada lepiej niż konkurencyjne firmy.
potwierdzam, nie zaprzeczam ;) bardzo dobra wypożyczalnia, nastawiona na załatwienie sprawy. szybka rezerwacja, ewentualne odłowanie też wchodzi w grę do 24 godzin i to obie sprawy bezpłatnie. duży wybór aut.
Za każdym razem będąc w Kaizen czuję,że trafiłem w odpowiednie miejsce. Auta są w idealnym stanie, wszystko przygotowane jak być powinno.
bardzo dobra wypożyczalnia, zero problemów z odwołaniem do 24 godzin wcześniej, formalności tyle ile trzeba, nic nadto. auta są świetnie przygotowane.
czy kaizen nadaje się na pracodawcę z ruchomym czasem pracy? czy można jakoś to "nadganiać" w weekendy? czy wypłaty są na czas? niby tak powinno być ale mój poprzedni pracodawca miał z tym problem :/
Autko w super stanie, bardzo dobra warunki najmu. Polecam
Taki Specjalista ds. obsługi klienta, to jaką ma w tym czasie podstawę wynagrodzenia? W ofercie zatrudnienia nie podają kwot. I co jest powodem, że szukają wielu kandydatów? Duże mają oczekiwania? Piszą, że ma to być ktoś z min. rocznym doświadczeniem w obsłudze klienta. Inna sprawa, jakie są później wymagania w pracy?
Cześć, praca w weekendy i święta to jest liczone jako nadgodziny, czy to są normalne zmiany? Te kilka stów premii, to z jakiego tytułu? To jest uznaniowa premia, może za wyrobienie celów, jakaś frekwencyjna? Wiecie coś więcej?
Rozmowa z bardzo sympatyczną Panią rekruterką, przebiegła pozytywnie, a nawet zostałem poinformowany, że otrzymałem pracę, że mogę składać wypowiedzenie w poprzedniej (co zrobiłem) i mieli się ze mną kontaktować w sprawie szkolenia. Po tygodniu czasu czekania na telefon i próby dodzwonienia się otrzymałem mail, że jednak "nie przechodzę do dalszego etapu REKRUTACJI". Na przyszłość proszę o nietraktowanie w taki sposób potencjalnych pracowników i nie wprowadzanie ich w błąd.
Ooooo, serio? A na jakie stanowisko to była rekrutacja? I to info o tym, że kandydat dostaje prace, to dostaje się mailem czy przez telefon?? Rozmowa z rekruterem to jest jedyny etap rekrutacji, czy wcześniej był jakiś inny?
Też dobrze wspominam rozmowę. Nie czekałem długo na wynik rozmowy, nie wzięli mnie, ale w sumie nic się nie stało. Na podstawie tego co się dowiedziałem, na pewno startowałbym jeszcze raz.
Co więc takiego się dowiedziałeś, że rozważasz ponownie tu aplikować? I czy odpowiadają każdemu, kto brał udział w rozmowie kwalifikacyjnej?
Powiem szczerze, że same jakieś rekrutację na tego typu (usunięte przez administratora)-prace są aż śmieszne i pokazuje jak dana firma traktuje ludzi. 20 spotkań z 20 ludźmi i wielka rekrutacja i analiza kto będzie najlepszy do tankowania i czyszczenia auta za psie pieniądze. Haha. Samo to powinno dać ludziom do myślenia żeby nie robić z siebie (usunięte przez administratora) który prosi żeby dostać pracę i to za jakieś grosze...Szanujcie siebie sami ludzie!!!
hej, jakie są warunki zatrudnienia w Kaizen? Podobno da się dość elastycznie dopasować godziny pracy...szukam zajęcia które można pogodzić ze studiami/ inną pracą.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kaizen Rent S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Kaizen Rent S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaizen Rent S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 17 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!