Natknąłem się na przedawnioną ofertę pracy, w której szukano pracownika biurowego. Myślę, że warto o nią dopytać gdyby miała znów się pojawić. Oferowani zarobki, niezbyt duże, 3600-4500, ale to było 8 miesięcy temu. Ile proponują teraz i od czego zależna jest ta niższa albo wyższa stawka z zakresu?
Pytanko mam, czy 25gr za kilometr to uczciwa stawka dla pilota ? +2k podstawy
Przyjmowałem się na duży sprzęt po czym dostajesz do jeżdżenia zestaw w standardzie. Niby nic wielkiego ale stawka jest uzależniona od ilości osi. Jedyne co się zgadzało ze stanem faktycznym po rozmowie kwalifikacyjnej to właśnie stawki. Czyli podstawa plus 40-70 gr za kilometr. Teraz każdy szybko liczy i powie że to super stawka. Tylko nikt nie ostrzegał że nawet na małym sprzęcie robi się jakieś 6 do 8 tyś km. Na "gabarytach" zarabia się w tej firmie ok 5 tys zł na rękę siedząc po dwa tygodnie w aucie. Porażka. To są stawki na wannie będąc codziennie w domu. Jakby tego było mało zdarzają się obsuwy z wypłatami.
Witam, jak obecnie wygląda praca w tej firmie ?
Też chciałbym się dowiedzieć bo chciałem się tu zatrudnić jako kierowca. Z tego co przeczytałem to stawki nie były zbyt wysokie. Mam nadzieję że to się poprawiło. Ty będziesz wysyłał papiery?
Możliwe że na dniach podjade pogadać i popytać o robote, bo mieszkam dosłownie pare kilometrów od firmy
Byłem i nie polecam, ponieważ jestem dość młody zaproponowano mi 2000 podstawy i 45 gr od kilometra, ogolnie nigdy w zyciu kilometrowki, na kilometrowkach sie jezdzilo kiedys dzisiaj tylko dziadtransy to proponują, wiec nie polecam, zjazdy do domu roznie czasami tydzien w trasie i powrot czasami i 3 tygodnie siedzenia w budzie, wiec dejta spokoj
Ja dostalem propozycje 45 gr od kilometra wiec jezeli to wedlug ciebie w miare dobre stawki i ogolnie placenie od kilometra to zycze ci Szczęść Boże
No to słabo skoro tak sceptycznie do kilometrówki nastawiony jesteś. A argumentowali czemu mają ją właśnie wybraną?
Nie jestem sceptycznie nastawiony tylko racjonalnie. A co tu argumentowac ? Bo to (usunięte przez administratora) sa i tyle w temacie
Witam wszystkich firma na pierwszy rzut oka ok, ale jak rospoczniesz prace wychodzi szydło z worka! Zezwolenia na transport raz są, a raz ich nie ma. Placone z kilometra (łapiecie temat GABARYTY I Z KILOMETRA)????!!!! Firma wozi wszystko co złapie, a dokładniej co im dadzą. Na chwile obecna nie ma ladunków i siedzimy w domach gdzie szef nie jest skłonny zapłacić postojowego, a przecież nie jest to wina kierowcy ze niema co wozić!!!! W ostatnim czasie przyszlo kilku nowych kierowców i już prawie wszyscy co przyszli sie zwolnili. Upominasz sie o prace żeby zarobić to krzywo na ciebie patrzą! Szef kupi ci do auta wszystko co chcesz. I właśnie nie potrafię zrozumiec że w auta pakuje mase pieniędzy, a kierowcy nie chce dołożyć za stanie nie z jego winny (kierowcy). Robote przekładają z miesiąca na miesiac i tak sobie siedzisz w domu i nie wiesz co jutro będzie. Przesiadki z auta na auta bo nie ma co robić na dużym to pojedzie małym. OGOLNIE TO NIE POLECAM NIKOMU BO SZKODA CZASU NA TA FIRMĘ. Rasu mując jak chcesz siedzieć w domu i nie zarabiać to zapraszamy :) A jak chcesz jeździć i marnie zarabiać to też zapraszamy bo potężnym autem kilometrów nie nakręcisz.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Strychacz Ireneusz Transport Międzynarodowy?
Zobacz opinie na temat firmy Strychacz Ireneusz Transport Międzynarodowy tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.