Mija półtora miesiąca od zawarcia umowy. Tragedia ani maila, telefonu czy zwrotu pieniędzy. Na razie zażądałem zwrotu gotówki. Jak nie otrzymam będę włączał w to prawników itd. Nie dla pieniędzy ale dla zasady.
(usunięte przez administratora)
Mam to samo. Zamówione 20.02 i cisza. Nie można się nawet połączyć z numerem podanym na stronie. Na maile nie odpisują. Zgłaszałaś sprawę na policję?
Ja czekam od 10 marca br czyli jestem jeszcze daleki w kolejce. Pytanie czy to nie fikcyjna witryna?
Firma niepoważna, Przyjmuje zamówienia oraz przedpłaty za dywany ale ich z premedytacją nie realizuje. Podejrzewam o nieuczciwe działania firmy polegające na naciąganiu klientów. Nie odpowiada na e-maile i nie odbiera telefonów. Przestrzegam potencjalnych klientów Ryszard (Warszawa)
Zamówione dywaniki choć z opóźnieniem otrzymałem kurierem GLS dnia 24.03.2023. Wbrew pozorom wszystko zakończyło się pomyślnie. Może faktycznie firma miała przejściowe trudności w realizacji zamówień i stąd takie opóźnienia powodujące duży niepokój i zdenerwowanie klientów.