Jestem tu, bo chcę wysłać cv do nich. Mieli ofertę dla pracownika biurowego. Oferowali wtedy pensję 4500 - 6000 zł brutto. Można dostać tu także premie za frekwencje czy uznaniowe? Napisali o beneficie zniżki na firmowe produkty i usługi. Ale to nie to samo co nagroda finansowa. Dajcie znac, jak to jest.
Wymieniałem stary router na nowy. Ponieważ nie wiedziałem jak go skonfigurować do sieci Virtual Space, udałem się do biura, gdzie obsłużono mnie miło i przyjemnie i na miejscu skonfigurowano mi nowy router. Dziękuję za fachowe podejście do tematu
Czy braliście udział w rekrutacji na stanowisko Pracownik Biurowy w Virtual Space Maciej Wasiuta? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?
Nic nie działa nawet głupia przeglądarka nie chce się włączyć a dać do instalacji jakąś gierkę to przez całą noc zrobi się tylko 20% i później cały dzień nie działa internet śmiech na sali. Jak był zgłaszany problem to dalej nic nie działa i tyle, teoretycznie działa w 2% ale strasznie topornie i wolno a internet był resetowany razem z anteną i efekty były tylko chwilę. A gdy sprawdzałem na speedtest to wynosiło 0,01 a w umowie pisało coś wogóle innego
Braliście udział w rekrutacji na stanowisko Pracownik Biurowy w Virtual Space Maciej Wasiuta i zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami związanymi ze spotkaniem z przedstawicielami firmy. Informacje, które przekażecie mogą okazać się przydatne dla innych użytkowników.
Dajcie sobie spokój z tą formą dzwonisz do nich z jakom kolwiek awaria czekasz łaskawie aż odbiorą a co dopiero przyjadą radź sobie tam najlepiej pierwszy i ostatni tam miałem od nich cokolwiek
Dokładnie uważają ze jak sprzedadzą usługę i sprzęt to dalej twoje zmartwienie . Beznadziejna firma bawią się tam gdzie kase maja ....środki z unii się bierze , tesla się jeździ a klienta co płaci abonament ma się w (usunięte przez administratora)
Zgadza się. U nas we wtorek przez chwilę był brak neta. Po czym, jak sygnał został przywrócony internet masz w komórkach, a w TV już nie. Jak masz w TV to w lapku nie da się podłączyć. Co usłyszeliśmy, że trzeba sobie podpisać aneks do umowy na lepszą jakość neta. Dziwne, od września rzaden nowy sprzęt nie został podłączony, a nagle pojawia się problem, bo trzeba namówić klienta do podpisania nowych usług. Firma nie jest godna polecenia